6,2

24 mei 2018

Aagtekerke

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aagtekerke bij :

27 Accommodaties Nederland, Zeeland, Aagtekerke

Reviews van accommodaties in Aagtekerke

Met oudere kinderen, Mei 2018
"Fantastisch leuke, gezellige minicamping"over Minicamping Oosterzicht
Wilma

11-05-2018 Wat hebben we het weer fantastisch gehad bij jullie op de boerderij!!! Mooi weer, een heerlijk plekje op de camping in de stacaravan en super gastvrij...Lees verder

Met oudere kinderen, Apr. 2018
"Zeer nette camping met zeer uitgebreide faciliteit"over Ardoer Camping Westhove*****
Toys

05-05-2018 Zeer nette camping met zeer uitgebreide faciliteiten. Zowel bij mooi- als mindermooiweer voldoende te doen voor de oudere kids. We hebben genoten.
We...Lees verder

Met partner, Apr. 2018
"Fantastisch"over Minicamping De Witte Baai***
Freddy De Coussemak...

30-04-2018 We vonden de camping heel nestjes ook het sanitair , en rustigLees verder

Met oudere kinderen, Aug. 2017
"Geweldig"over Ardoer Camping Westhove*****
Sibel

01-04-2018 Super mooi! Leuk zwembad en leuke speeltuintjes. Leuk animatie progammaLees verder

Met partner, Juni 2017
Karin

09-01-2018 Op deze boerderijcamping, op een prachtige en rustige plek in Zeeland, ben je meer dan welkom. Meteen bij aankomst krijg je dat gevoel. Eventueel...Lees verder

Benieuwd naar wat er te beleven is in Aagtekerke? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Aagtekerke geweest? Laat dan hier je beoordeling na.
Aagtekerke scoort een 7,8 uit 10, op basis van 62 reviews