Aankomstdatum
Vertrekdatum
Vanaf € 59
Het laagste tarief in de afgelopen 48 uur gevonden.
Wij doorzoeken Booking.com voor de beste prijs.
Hogenboom Aquadelta***

6,4
6,3
6,4
met partner, Dec. 2013
"Mooie uitvalbasius om te fietsen"vertalen
Goethals Rony
Onderkomens

15-12-2013 Na al die negatieve reacties zijn wij met een bang hart vertrokken. Wij hebben wij ons zorgen gemaakt voor niets. De ontvangst bij aankomst was hartelijk de een proficiat voor Naisha zij heeft ons alles heel duidelijk uitgelegd op een vriendelijke wijze. Ons huisjes type Mosel was iets verouderd maar was zeer netjes onderhouden. De verwarming werkte perfect zo ook alle toestellen. Men kan er mooie fietstochten en wandelingen maken Wij hebben een leuke vakantie gehad .

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Mooie huizen, centrale deel verouderd"vertalen
Jan
Onderkomens

22-9-2013 Huizen zijn zeer ruim, mooie stijl. Veel water doorheen het park maar tuin kan afgezet worden met hekkentje. Centrale deel nogal verouderd, vb zwembad, fietsverhuur... Rustige en aangename sfeer. Vlakbij jachthaventje (en mini strandje, niet erg mooi) super mooie streek om doorheen te fietsen, mooie stranden met de auto vlot en snel te bereiken.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Kindvriendelijk maar gedateerd"vertalen
De Wilde
Eetgelegenheden

23-7-2013 Kamer (3 plus) viel voor 2 volwassenen en een kind reuze mee. We hadden ons niet aan een aparte slaapkamer verwacht. Bedden waren echter veel te zacht; slaapbank was dan weer beenhard. Meubilair was nogal gedateerd, wel veel ruimte voor je gerief. Receptie was een ramp - we mochten om 15u in de kamer maar die bleek nog niet in orde (kuisvrouw was niet van onze komst op de hoogte gebracht). Personeel was afgemeten vriendelijk, behalve de serveerster in het restaurant 'De Branding', dat meisje verdient een speciale melding voor haar vriendelijkheid en efficiëntie. Het eten in het restaurant was vrij matig en vet, maar wel lekker. Daarnaast was het ontbijt véél te laat en véél te karig voor de gevraagde prijs; dit is duidelijk geen hotel maar een vakantiepark. Voorzieningen en animatie voor de kids waren dan weer erg goed, onze zoon heeft zich goed vermaakt. Jammer dat de minigolf slecht onderhouden was, net als de tennisbanen die er afgeleefd bijlagen.

met partner, Juni 2013
"Mooie uitvalbasis voor fietstochten"vertalen
Freddy
Onderkomens

9-10-2013 De accommodatie is goed. We hebben alleen maar geslapen en ontbeten op het park, wat ook de bedoeling was.
Ideale uitvalbasis voor fietstochten naar de vele strandjes op de eilanden en de pittoreske dorpjes.

met oudere kinderen, Juni 2013
"Volgende keer ander park, landal park liefst"vertalen
leo swolfs
3,0

1-7-2013 geen vriendelijke bediening aan de receptie
fietsen kan alleen als zij daar zin in hebben, tussen 10 en 12, en niet meer als je 10 min later komt !!
pinnen kan wel, maar alleen maar als de receptie open is , en dus voor 19 u
ratten lopen rond op het park
2 gezinnen met 6 kinderen worden 50 bungalows van elkaar gezet, maar het is wel mogelijk om naast elkaar te zitten als je 25 euro bijbetaald, logica is hier ver zoek !!!

met jonge kinderen, Apr. 2013
"Super leuke vakantie!"vertalen
fam. Decabooter
Eetgelegenheden

13-4-2013 Bij het aankomen was het al gezellig druk. Je merkte dat er leven was in het park. Super mooie omgeving met de vijvers, weides,... Als je naar je huisje moet wandelen kom je geen trappen tegen (wat toch wel handig is met een buggy). We zijn naar Zierikszee en Renesse geweest, zeer leuke en gezellige dorpjes, waar je op je gemak iets kan drinken en een aantal kleine winkeltjes kan bezoeken. Het personeel aan de receptie komt super arrogant over. Het personeel in 'De Branding' is wel vriendelijk en zeker tegen de kindjes. De eetgelegenheden waren dik oké en voor elk wat wils. In de Branding kan je met de kinderen iets gaan eten. Ze kunnen spelen in kinderland en als ze honger hebben kunnen ze een frietje, pizza, schnitzel,... eten. Ook voor kleine kinderen is er plaats om te spelen, mijn zoontje van 11 maanden had er de tijd van zijn leven. Het huisje was proper en gezellig. We hadden een klein tuintje waar we door de dag bezoek kregen van eendjes. Super voor de kindjes!

met oudere kinderen, Apr. 2013
"Tot nooit meer !"vertalen
Familie VERVAET
2,0
5,0

13-4-2013 Dit park scoorde echt ondermaats ! Bij aankomst in ons huisje bleek de verwarming stuk, zaten er geen batterijtjes in het 'bakske' van de TV, werkte het betalende internet niet (kapotte router) en was ons betaald linnenpakket onvindbaar. Wat wel aanwezig was in het waren chocolade- en broodkruimels in de keuken en oude verfrommelde kindertekeningen die rondslingerden in een nachtkastje. Het personeel aan de receptie spande zich zeker niet in om hieraan iets te verhelpen integendeel; bij het formuleren van mijn klachten kreeg ik als antwoord :"Dat kan niet. Vergist u zich niet ?" en "Misschien heeft u niet goed genoeg gezocht naar uw linnenpakket. Kijkt u nog maar eens dan zal u het wel vinden." En dan heb ik het nog niet over de zeer beperkte en quasi dagelijks wisselende openingsuren van de faciliteiten. Het zwembad sloot soms om 16:00 hr en bowlingbanen moest je reserveren bij de frituur. Geef mij dan maar park van andere keten, waar ik dergelijke wantoestanden nooit heb meegemaakt!

met jonge kinderen, Apr. 2013
"Heel leuk park, voor herhaling!!!"vertalen
Karlien
Eetgelegenheden

5-4-2013 Wij zaten in een villa staedelaan voor 6 personen, nr 32.
Super verzorgt huisje, ruime kamers, leuk torenkamertje.
Eendjes buiten aan het water, tuin is (indien gewenst) af te zetten door draad voor jonge kindjes. Met mooi weer zou je zalig buiten kunnen zitten, eventueel zelfs met een afdakje. Zijdelings was er ook een ingang tot de berging van het huisje, heel handig om ook uit te laden om schoenen te zetten.
Sauna en broebelbad deden echt deugd, ook voor de kindjes was het bad super :), er is ook een heel ruime douche. Twee aparte toiletten... Alles tip top!
Kids hebben zich goed vermaakt in de buitenspeeltuin/speelveld achterin. De binnenspeeltuin is super, vooral de rodelbaan viel enorm in de smaak. Het zwembad is basic maar proper, de kindjes vonden hier alles wat ze moesten hebben (bandjes, planken in allerlei vormen, kinderbadje met leuke glijbaantjes, het grotere zwembad van iets minder diep naar heel diep...).
Wij gaan zeker terug!

met oudere kinderen, Mrt. 2013
"Geen herhaling voor ons"vertalen
van noije
3,0
4,0

2-4-2013 Het park ziet er leuk uit als je aan komt rijden maar de appartementen zijn sterk verouderd. Een verschrikkelijke bank voor 2 personen (in een 4 persoons app) en de rest mag op een houten rechte stoel zitten. Bedden waren redelijk goed. Park ligt niet echt centraal, het is best een eindje rijden overal naartoe. Nee, voor ons was het de eerste en laatste keer

met jonge kinderen, Feb. 2013
"SUPER VAKANTIE GEHAD"vertalen
delphine naessens

18-2-2013 Hallo wij zijn dit weekend geweest naar jullie vakantiedorp
en wij hebben zo genoten en de kindjes nog meer
Jullie hebben super service geboden ook op zondag als de oven het plots niet meer deed kwam even daarna klusjes man alles oplosse

SUPER kindvriendelijk de dochter heeft krijtbord gemaakt en koekjes gebakken met de animators

en ze hebben hun super geamuseerd in kinderland en het zwembad
zeker voor herhaling vatbaar

zeer proper zeer ruim , winkeltje die aanwezig is zijn prijzen of in een gewone winkel dus ze profiteren er zeker niet van je hoeft niks mee te nemen van huis je vind daar allemaal

ook heel leuk dat in huis badje,kinderpark,reisbed met extra matras en speelgoed aanwezig was (waren we niet van op hoogte dus positief verrast)

in 1 woord SUPER

wij als ouders hebben ook kunnen genieten terwijl onze 2 kindjes 22maand en 3jaar half konden genieten

ons huisje was huisje nr 90 , we waren met 4 volwassenen en 2kids en zeker plaats genoeg 100m²

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?