Beoordelingen Vakantiepark Hogenboom Aquadelta ***

Gezelschap:

Ideale wandeluitvalbasisvertalen

Linn dinsdag 26 augustus 2014
Eetgelegenheden

Wij gaan al meer dan 10 jaar naar Aquadelta. Eén keer was ons huisje niet in orde, maar voor de rest was alles altijd in orde. Als je opmerkingen hebt, meteen melden en het wordt in orde gezet.

Het moeilijke om dit park te beoordelen is de verscheidenheid in huisjes. De goedkoopste zijn de oudste en die zijn inderdaad wat gedateerd, maar je betaalt er dan ook naar, die huizen zijn echt wel goedkoop. De nieuwe huizen vinden wij super, maar ze zijn inderdaad veel duurder. Alleen jammer dat je bv geen nieuwe huizen hebt voor 4 pers. Wie de beoordelingen leest, moet goed kijken welke accomodatie de mensen hadden.
Het Centrum mag inderdaad nog meer vernieuwd worden. Er zijn nochtans al heel veel inspanningen gedaan de laatste jaren. Binnen blijven de gebouwen echter te donker en niet aangenaam.

Aquadelta is een ideale uitvalsbasis voor wandelaars en voor wie het rustig wil!

Gereisd Met partner in 2014

Leuke vakantievertalen

Jurgen dinsdag 19 augustus 2014
Eetgelegenheden

Leuke vakantie gehad op Aquadelta. Basic, propere huisjes. Leuke speeltuin. Zwembad is wat verouderd.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Mooie uitvalbasius om te fietsenvertalen

Goethals Rony zondag 15 december 2013
Onderkomens

Na al die negatieve reacties zijn wij met een bang hart vertrokken. Wij hebben wij ons zorgen gemaakt voor niets. De ontvangst bij aankomst was hartelijk de een proficiat voor Naisha zij heeft ons alles heel duidelijk uitgelegd op een vriendelijke wijze. Ons huisjes type Mosel was iets verouderd maar was zeer netjes onderhouden. De verwarming werkte perfect zo ook alle toestellen. Men kan er mooie fietstochten en wandelingen maken Wij hebben een leuke vakantie gehad .

Gereisd Met partner in december 2013

Mooie huizen, centrale deel verouderdvertalen

Jan zondag 22 september 2013
Onderkomens

Huizen zijn zeer ruim, mooie stijl. Veel water doorheen het park maar tuin kan afgezet worden met hekkentje. Centrale deel nogal verouderd, vb zwembad, fietsverhuur... Rustige en aangename sfeer. Vlakbij jachthaventje (en mini strandje, niet erg mooi) super mooie streek om doorheen te fietsen, mooie stranden met de auto vlot en snel te bereiken.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Kindvriendelijk maar gedateerdvertalen

De Wilde dinsdag 23 juli 2013
Eetgelegenheden

Kamer (3 plus) viel voor 2 volwassenen en een kind reuze mee. We hadden ons niet aan een aparte slaapkamer verwacht. Bedden waren echter veel te zacht; slaapbank was dan weer beenhard. Meubilair was nogal gedateerd, wel veel ruimte voor je gerief. Receptie was een ramp - we mochten om 15u in de kamer maar die bleek nog niet in orde (kuisvrouw was niet van onze komst op de hoogte gebracht). Personeel was afgemeten vriendelijk, behalve de serveerster in het restaurant 'De Branding', dat meisje verdient een speciale melding voor haar vriendelijkheid en efficiëntie. Het eten in het restaurant was vrij matig en vet, maar wel lekker. Daarnaast was het ontbijt véél te laat en véél te karig voor de gevraagde prijs; dit is duidelijk geen hotel maar een vakantiepark. Voorzieningen en animatie voor de kids waren dan weer erg goed, onze zoon heeft zich goed vermaakt. Jammer dat de minigolf slecht onderhouden was, net als de tennisbanen die er afgeleefd bijlagen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Mooie uitvalbasis voor fietstochtenvertalen

Freddy woensdag 9 oktober 2013
Onderkomens

De accommodatie is goed. We hebben alleen maar geslapen en ontbeten op het park, wat ook de bedoeling was.
Ideale uitvalbasis voor fietstochten naar de vele strandjes op de eilanden en de pittoreske dorpjes.

Gereisd Met partner in juni 2013

volgende keer ander park, landal park liefstvertalen

leo swolfs maandag 1 juli 2013
Eetgelegenheden

geen vriendelijke bediening aan de receptie
fietsen kan alleen als zij daar zin in hebben, tussen 10 en 12, en niet meer als je 10 min later komt !!
pinnen kan wel, maar alleen maar als de receptie open is , en dus voor 19 u
ratten lopen rond op het park
2 gezinnen met 6 kinderen worden 50 bungalows van elkaar gezet, maar het is wel mogelijk om naast elkaar te zitten als je 25 euro bijbetaald, logica is hier ver zoek !!!

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2013

Super leuke vakantie!vertalen

fam. Decabooter zaterdag 13 april 2013
Eetgelegenheden

Bij het aankomen was het al gezellig druk. Je merkte dat er leven was in het park. Super mooie omgeving met de vijvers, weides,... Als je naar je huisje moet wandelen kom je geen trappen tegen (wat toch wel handig is met een buggy). We zijn naar Zierikszee en Renesse geweest, zeer leuke en gezellige dorpjes, waar je op je gemak iets kan drinken en een aantal kleine winkeltjes kan bezoeken. Het personeel aan de receptie komt super arrogant over. Het personeel in 'De Branding' is wel vriendelijk en zeker tegen de kindjes. De eetgelegenheden waren dik oké en voor elk wat wils. In de Branding kan je met de kinderen iets gaan eten. Ze kunnen spelen in kinderland en als ze honger hebben kunnen ze een frietje, pizza, schnitzel,... eten. Ook voor kleine kinderen is er plaats om te spelen, mijn zoontje van 11 maanden had er de tijd van zijn leven. Het huisje was proper en gezellig. We hadden een klein tuintje waar we door de dag bezoek kregen van eendjes. Super voor de kindjes!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2013

Tot nooit meer !vertalen

Familie VERVAET zaterdag 13 april 2013
Eetgelegenheden

Dit park scoorde echt ondermaats ! Bij aankomst in ons huisje bleek de verwarming stuk, zaten er geen batterijtjes in het 'bakske' van de TV, werkte het betalende internet niet (kapotte router) en was ons betaald linnenpakket onvindbaar. Wat wel aanwezig was in het waren chocolade- en broodkruimels in de keuken en oude verfrommelde kindertekeningen die rondslingerden in een nachtkastje. Het personeel aan de receptie spande zich zeker niet in om hieraan iets te verhelpen integendeel; bij het formuleren van mijn klachten kreeg ik als antwoord :"Dat kan niet. Vergist u zich niet ?" en "Misschien heeft u niet goed genoeg gezocht naar uw linnenpakket. Kijkt u nog maar eens dan zal u het wel vinden." En dan heb ik het nog niet over de zeer beperkte en quasi dagelijks wisselende openingsuren van de faciliteiten. Het zwembad sloot soms om 16:00 hr en bowlingbanen moest je reserveren bij de frituur. Geef mij dan maar park van andere keten, waar ik dergelijke wantoestanden nooit heb meegemaakt!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2013

Heel leuk park, voor herhaling!!!vertalen

Karlien vrijdag 5 april 2013
Eetgelegenheden

Wij zaten in een villa staedelaan voor 6 personen, nr 32.
Super verzorgt huisje, ruime kamers, leuk torenkamertje.
Eendjes buiten aan het water, tuin is (indien gewenst) af te zetten door draad voor jonge kindjes. Met mooi weer zou je zalig buiten kunnen zitten, eventueel zelfs met een afdakje. Zijdelings was er ook een ingang tot de berging van het huisje, heel handig om ook uit te laden om schoenen te zetten.
Sauna en broebelbad deden echt deugd, ook voor de kindjes was het bad super :), er is ook een heel ruime douche. Twee aparte toiletten... Alles tip top!
Kids hebben zich goed vermaakt in de buitenspeeltuin/speelveld achterin. De binnenspeeltuin is super, vooral de rodelbaan viel enorm in de smaak. Het zwembad is basic maar proper, de kindjes vonden hier alles wat ze moesten hebben (bandjes, planken in allerlei vormen, kinderbadje met leuke glijbaantjes, het grotere zwembad van iets minder diep naar heel diep...).
Wij gaan zeker terug!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2013

Vakantiepark Hogenboom Aquadelta scoort een 6,8 uit 10, op basis van 684 beoordelingen

In welk land rij jij het liefst auto?