6,5
Stranden
9,3

22 jun 2018

Dishoek

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Dishoek bij :

20 Accommodaties Nederland, Zeeland, Dishoek

Reviews van accommodaties in Dishoek

Met partner, Juni 2018
"Uitstekend prima prijs/kwaliteit verhouding"over Largo Noordzee Résidence Dishoek
Henk Verhaar

11-06-2018 uitstekende accommodatie, zeer goed ingericht appartement, helder en zeer schhonLees verder

Met een groep, Juni 2018
"Best uit te houden !"over Largo Noordzee Résidence Dishoek
Han

05-06-2018 Kleinschalig park, onder aan de duinen, 5 minuten lopen naar het strand.Lees verder

Met partner, Mei 2018
Amtoinette

21-05-2018 Dit was onze eerste keer samen kamperen. Hadden geen goede stekker voor de elektriciteit , gelukkig was deze bij dereceptie te verkrijgen.
Erg fijne...Lees verder

Met partner, Mei 2018
"Wij komen zeker en vast weer terug"over Roompot Dishoek****
Van der Velden Rob

19-05-2018 Fantastisch onthaal mede door Naomi! Wij zijn aangenaam verrast en verwend!Lees verder

Met partner, Sept. 2017
"Super"over Duinlust****
Con

29-09-2017 Echt super ...zelden zo attent, elk detail klopt. Gastheerschap optima Forma.Lees verder

Ben je van plan een bezoek te brengen aan Dishoek? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Dishoek aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.
Dishoek scoort een 8,3 uit 10, op basis van 71 reviews