6,6
Stranden
9,3

22 apr 2018

Dishoek

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Dishoek bij :

20 Accommodaties Nederland, Zeeland, Dishoek

Reviews van accommodaties in Dishoek

"Voor herhaling vatbaar"over Roompot Dishoek****
Sandrine Dobbelaere

15-04-2018 Alles was goed: personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Op 50m v duinen om heerlijk te wandelen, superlekker gegetenLees verder

"Fantastich"over Roompot Dishoek****
Dobbelaere sandrine

15-04-2018 We komen zeker terug, supervriendelijk personeel, gelegen aan de zee, prachtige wandelingen te maken op 50 m van de camping.
We hebben super lekker...Lees verder

"Een organisatie die met je meedenkt!"over Largo Noordzee Résidence Dishoek
Leontine

13-04-2018 Aanvankelijk hadden wij geboekt voor Largo City in Vlissingen. Een medewerkster van Roompot belde ons een week vantevoren en vroeg of wij op de hoogte...Lees verder

Met oudere kinderen, Feb. 2018
"Super de Luxe"over Largo Noordzee Résidence Dishoek
Ellen Habraken

12-02-2018 Een geweldige aardige ontvangst bij de receptie, top huis op een top locatie.
Een mooi zuiver en van alle gemakken voorzien huis. Opgemaakte bedden,...Lees verder

Met partner, Sept. 2017
"Super"over Duinlust****
Con

29-09-2017 Echt super ...zelden zo attent, elk detail klopt. Gastheerschap optima Forma.Lees verder

Ben je van plan een bezoek te brengen aan Dishoek? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Dishoek aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.
Dishoek scoort een 8,4 uit 10, op basis van 70 reviews