6,9
Stranden

24 apr 2018

Koudekerke

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Koudekerke bij :

31 Accommodaties Nederland, Zeeland, Koudekerke

Reviews van accommodaties in Koudekerke

Met partner, Apr. 2018
Haveman

20-04-2018 Hebben niets kunnen ontdekken dat niet goed is.Lees verder

Met vrienden, Juli 2017
"Geweldig en ontspannen weekend aan zee!"over Golden Tulip Westduin Koudekerke Vlissingen****
Marjan

13-04-2018 Erg fijn hotel. Aardig personeel, direct aan t strand, lekker ontbijt, makkelijk parkeren. Erg fijn geweest en ik ga dit jaar weer!Lees verder

Met een groep, Mrt. 2018
"Zó geweldig"over Broedershoek
Janny van den Brink

06-04-2018 Ja hoor, we waren er weer met het Paasweekend. Opnieuw hebben we weer volop genoten. Zoals ieder jaar voelt dit als "thuis" komen.Lees verder

Met partner, Mrt. 2018
"Inleven in de gast in een mooie omgeving"over Golden Tulip Westduin Koudekerke Vlissingen****
Ber

28-03-2018 goede bedden, heerlijk eten en meedenkend personeel.Lees verder

Met partner, Juni 2017
"Strak onderhouden, vriendelijkheid troef."over Minicamping en B&B Sint Anthonijshoek*****
Hein Kanters

10-03-2018 Wij komen hier al jaren en daar schuilt ook de waardering uit. De minicamping heeft alles en zelfs meer wat je van een minicamping mag verwachten....Lees verder

Ben je nieuwsgierig naar Koudekerke? Als je wilt weten wat andere vakantiegangers ervan vonden, kun je op deze pagina hun beoordeling lezen. Bekijk de foto's en proef van de sfeer. De plattegrond helpt je om de exacte locatie van een accommodatie of leuke bezienswaardigheid te vinden. Misschien ben je er zelf al eens geweest en wil je jouw ervaring delen met andere vakantiegangers. Ook daarvoor ben je hier op de juiste plaats!
Koudekerke scoort een 7,9 uit 10, op basis van 141 reviews