Beoordelingen Vakantiepark Landal Strand Resort Nieuwvliet-Bad****

20 september 2014

Landal Strand Resort Nieuwvliet-Bad****
Beoordelingen Vakantiepark Landal Strand Resort Nieuwvliet-Bad****
Baanstpoldersedijk 4, 4504 PR, Nieuwvliet / Nieuwvliet-Bad

Vakantiepark Landal Strand Resort Nieuwvliet-Bad scoort een 8,2 uit 10, op basis van 79 beoordelingen

9 beoordelingen over Landal Strand Resort Nieuwvliet-Bad****

6,1
6,2
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, Jan. 2014
"Aanrader met kleine kindjes"vertalen
Els Folens-Bjorn
Eetgelegenheden

10-02-2014 Dit is een aanrader voor gezinnen met kleine kindjes die graag even tot rust willen komen in het laag seizoen. Het huisje is mooi onderhouden, wanneer je niet tevreden bent van de schoonmaak, kan je dit melden aan de balie en maken ze hier meteen werk van. Voor gezinnen die opzoek zijn naar activiteiten binnen het park, is dit geen aanrader. Er zijn heel weinig faciliteiten, wat voor ons eigenlijk ook niet echt nodig was. Je bent vlakbij het strand en er is een zwembad aanwezig.

met jonge kinderen, Nov. 2013
"Zeer tevreden"vertalen
schauvliege julien
5,0

04-12-2013 Bij aankomst was er een heel vriendelijk onthaal.
Het huis was bicco bello in orde
Er was licht aan ;
De verwarming stond op.
Vraag om hulp(oven ) onmiddellijk hulp

met een groep, 2013
"Nieuw en dus modern park"vertalen
Peter
Eetgelegenheden

13-02-2013 + ruime, goed ingedeelde, moderne maar toch gezellige huisjes.
+ speelzolder voor kleine kinderen
+ mooi ruim en breed strand op iets meer dan 1 km

eenvoudig zwembad
restaurant

- supermarktje is echt mini
- kaal en open
- nauwelijks speeltoestellen buiten

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark Landal Strand Resort...

met jonge kinderen, Nov. 2012
"Prachtige vakantie"vertalen
andy
Onderkomens

28-11-2012 Landal Nieuwvliet Bad heeft zeer goede accomodatie, voldoet aan alle wensen. Wij hadden uitzicht op het meer, bungalow 436, zeer mooi. Het personeel van de receptie was vriendelijk. Er is een minieme winkel, een mooi zwem- en kinderbad.... Leuk bij slecht weer een speelzolder voor de kinderen en jeugd. Wij gaan zeker nog terug!

met jonge kinderen, Sept. 2012
"Wij gaan zeker nog een keer terug!"vertalen
KLL
Eetgelegenheden

27-12-2012 Landal Nieuwvliet bad is een recent landal park en dat zie je ook.
De huisjes zijn heel modern, leuk ingericht, in het park zelf zijn ze nog bezig met de aanleg ervan.
Wij zaten in een huisje aan het water met een steiger, onze 2jarige zoon vond dit fantastisch.
Op het park zelf is er voor kinderen niet zoveel te doen, enkele speeltuintjes en een springmat, maar dit vonden wij niet zo erg.
Het is een heel rustig park waar je kan genieten van de stilte!

met vrienden, Sept. 2012
"Mooi en rustig park voor rustige vakantie"vertalen
willie
Eetgelegenheden

27-09-2012 prachtig nieuw gebouwd vakantiepark op 200 meter van het strand.
rustig gelegen rond de vele natuurgebieden in Zeeuws Vlaanderen. Ideaal om te fietsen en te wandelen, Knokke ligt op 15 minuutjes rijden en steden zoals Brugge en Gent zijn vlot bereikbaar. Behulpzaam personeel maar dit park is in een opstartfase en er zijn nog enkele punten waarvan je merkt dat ze druk bezig zijn die te verbeteren. Zoals het restaurant op het park die nog niet je dat is, maar in de omgeving en net over de grens zitten er vele, meer dan goede restaurants. Zeker de moeite om te doen zijn de Strandpaviljoenen op het strand in Groede.

met jonge kinderen, Sept. 2012
"Dit nooit meer"vertalen
schouppe kelly
1,0
Eetgelegenheden

22-01-2013 Bij aankomst om 15 uur was het huisje nog niet klaar (wat ze toch beloven). Een half uur later was de opkuis gedaan en konden we naar binnen gaan. Van de opkuis was helaas niet veel te merken. De microgolfoven was nog vol eten van de vorige vakantiegangers en ook de afwasmachine was verschikkelijk vuil. Met als gevolg dat we dus zelf direct zijn beginnen kuisen. Het kinderpark lag nog vol met etensresten. Verder is er helemaal niets te beleven voor de kinderen. Het kinderbadje heeft ijskoud water en staat op een verhoog. Wat het gevaarlijk maakt als ze uit het badje komen. Verder zijn er bij ons de 2 de nacht tuinmeubelen gestolen maar ze konden ons geen andere geven want ze hadden er geen meer. Dus nog twee dagen gezeten zonder tuinmeubelen. En een winkel zeggen ze in hun brochure, ze vergeten wel te zeggen dat het gewoon een klein frogoken is waar een fles melk in staat en een zwanworst. En het strand is ook nog een eindje lopen hoor. Dus we zullen er niet snel terug op reis gaan.

met een groep, Sept. 2012
"Een gewaarschuwde groep is er twee waard"vertalen
myriam gouffeau
1,0

24-09-2012 dit is een heel mooi park met perfecte bungalows hier valt absoluut niets op aan te merken MAAR wees voorzichtig wanneer je dit als groep -24 jarigen wenst te huren . Bij aankomst wordt er een borg gevraagd van 75 eur per persoon onmiddellijk te betalen , een inventaris krijg je niet te zien dit zowel niet bij aankomst als vertrek , de borg wordt niet contact teruggegeven en is 2.5 weken later nog steeds niet teruggestort . Voor het niet schoon achterlaten van de micro wordt er 25 eur in rekening gebracht wat ik persoonlijk schandalig veel vind .
Vanaf het moment van aankomst tot vertrek werd het deze groep jongeren heel erg duidelijk gemaakt en gezegd dat ze niet welkom waren , dit zonder enige aanleiding , de foute doelgroep , helaas staat hier niets van vermeld bij online boeking .

met jonge kinderen, 2012
"Ideaal voor een rustige vakantie met luxe"vertalen
Frederic Byttebier
4,0
4,0
3,0

10-07-2012 Het is een prachtig, rustgevend park. De huisjes zijn mooi en verschillend van uitzicht, wat zorgt voor een mooie variatie in het park.
Het park ligt op een tiental minuten stappen van het strand.
Voor kinderen zijn er een aantal faciliteiten, maar onvoldoende om hun dag te vullen. Het personeel aan de receptie is vriendelijk, maar op het vlak van hulpverlening en informatie geven omtrent de omgeving dient er nog wat bijgestuurd te worden.

Wat is voor jou het belangrijkst bij de keuze voor een stedentrip?