7,3

7 dec 2016

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
Benieuwd naar wat er te beleven is in Scherpenisse? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Scherpenisse geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

5 Accommodaties Nederland, Zeeland, Scherpenisse

Reviews van accommodaties in Scherpenisse

Met partner, Mrt. 2016
"Een heerlijke rustige camping."over De Pluimpot Recreatieterrein****
gerrit de boom

11-03-2016 Met de Pluimpot vonden wij de camping waar we kunnen ontsnappen aan ons hectische bestaan. Ook de kinderen en kleinkinderen hebben het hier geweldig...Lees verder

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Wat een topper!!!"over De Pluimpot Recreatieterrein****
Familie Cochet

06-08-2014 Een prachtige plek! Mooie natuur. Vriendelijke mensen en tal van activiteiten voor iedereen. Wij hebben er in ieder geval een vaste plek uitgekozen.Lees verder

Scherpenisse scoort een 8,3 uit 10, op basis van 6 reviews