6,7
Stranden

27 mrt 2017

Westkapelle
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Westkapelle? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Westkapelle aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Westkapelle bij :

27 Accommodaties Nederland, Zeeland, Westkapelle

Reviews van accommodaties in Westkapelle

Met partner, Feb. 2017
"Goed hotel, fijne bediening, mooie ligging."over Fletcher Zuiderduin Beachhotel****
Jan en Jolanda

07-03-2017 Wij vonden het een prettig hotel, we hadden wat slecht weer maar daar kan het hotel niets aan doen, ha,ha,ha,Lees verder

Met partner, Mrt. 2017
"Heel mooi"over Fletcher Zuiderduin Beachhotel****
Jolanda

06-03-2017 Een mooi hotel met een gezellige lounge, mooie grote en moderne kamer, goed bed en fijne douche. Hotel is schoon en uitnodigend. Op loopafstand van...Lees verder

Met partner, Okt. 2016
"Fantastisch"over Zuiderduin***
Inrama

12-02-2017 Niets op deze camping aan te merken zeer gast vriendelijkLees verder

Met jonge kinderen, Sept. 2016
"Geweldig! Toplocatie!"over Resort Kreek en Duin*****
Pieter

11-02-2017 We waren te gast in Ch.Toorop 10. Wij hebben genoten van het geweldige uitzicht, de rust en het schone appartement! 's Morgens de terrasdeuren open en...Lees verder

Met partner, Mrt. 2016
"Een leuk dagje weg"over Zuiderduin***
bertski

07-01-2017 de avondwandeling naar het strand het pad was niet verlicht jammerLees verder

Westkapelle scoort een 8,2 uit 10, op basis van 571 reviews