21 jul 2017

Brielle

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Brielle bij :

9 Accommodaties Nederland, Zuid-Holland, Brielle

Reviews van accommodaties in Brielle

Met jonge kinderen, Juni 2017
Brisute

11-06-2017 Mooie camping met een leuk strandje met toestellen op het water. Leuke grote speeltuin en een goed gevulde minisupermarkt die vaak open is.

Sanitair...Lees verder

Met partner, Mei 2017
"Mist nét dat tikkeltje meer"over Fletcher Hotel-Restaurant De Zalm***
Jan W

28-05-2017 Goed gelegen in het centrum van Brielle met eigen parking, vriendelijk personeel ... en toch misten we één en ander.
Te weinig personeel die teveel...Lees verder

Met vrienden, Apr. 2017
"Gastvrije bejegening, prima service"over Fletcher Hotel-Restaurant De Zalm***
Mieke en Joke

13-04-2017 De kamers waren gedateerd maar wel schoon en goede bedden. Een erg service gericht, positief en zorgzaam team.
Het eten was prima.Lees verder

Met jonge kinderen, Juli 2016
"Erg leuk"over De Meeuw
Anna

29-11-2016 Wat een leuke camping. We werden vriendelijk ontvangen bij de receptie en bij vragen werden we altijd vriendelijk geholpen.
Prachtige gebied. Brielle...Lees verder

Met partner, Juni 2016
ria de vos pool

29-09-2016 wij komen al 25 jaar op de meeuw eerst in een tent later in een cottage geweldig.Lees verder

Ben je nieuwsgierig naar Brielle? Als je wilt weten wat andere vakantiegangers ervan vonden, kun je op deze pagina hun beoordeling lezen. Bekijk de foto's en proef van de sfeer. De plattegrond helpt je om de exacte locatie van een accommodatie of leuke bezienswaardigheid te vinden. Misschien ben je er zelf al eens geweest en wil je jouw ervaring delen met andere vakantiegangers. Ook daarvoor ben je hier op de juiste plaats!
Brielle scoort een 8,5 uit 10, op basis van 222 reviews