6,2
6,2

22 okt 2019

Lekkerkerk
Benieuwd naar wat er te beleven is in Lekkerkerk? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Lekkerkerk geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lekkerkerk bij :

3 Accommodaties Nederland, Zuid-Holland, Lekkerkerk

Reviews van accommodaties in Lekkerkerk

Met partner, Mei 2019
"Tot ziens!"over Fletcher Hotel-Restaurant De Witte Brug****
Loes Harleman

13-05-2019 Met onze hoteljaarkaart hadden we een bijzonder prettig verblijf in hotel de Witte Brug in Lekkerkerk.(11-12 mei 2019)
Een ruim appartement was ons...Lees verder

Met partner, Mrt. 2018
"Prima voor een weekendje op pad"over Fletcher Hotel-Restaurant De Witte Brug****
kloosterman

18-09-2018 Leuk hotel met simpele kamers. Wel een goed uitgangspunt om te gaan fietsen in de natuur of leuke dingen in de omgeving te bekijken.Lees verder

Lekkerkerk scoort een 7,0 uit 10, op basis van 101 reviews