Beoordelingen Vakantiepark Center Parcs Port Zelande****

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Aangenaam verrast"vertalen
Claes Johan
Eetgelegenheden

15-4-2014 We hebben net een leuk verblijf in Port Zelande achter de rug.De Aqua Mundo, ook al is die minder groot als in andere parken, heeft enkele pluspunten. Het water van de wildwaterbaan is aangenaam warm, de baan is niet te wild, soms wel wat druk. De turbo tunnel had zijn storingen, maar we moesten nooit langer wachten als 5 minuten. De korte glijbanen gingen lekker snel. De whirlpools waren iets te klein. Ruim voldoende kleedhokjes, iets te weinig douches. De sauna is er ook erg netjes. De Market Dome is ook dik in orde. Ons appartement was proper, de ligging was perfect op 1 min stappen van de Market Dome. De bedden vielen iets tegen. Het uitzicht vanaf het balkon op de jachthaven is mooi. We hadden ook zonnig weer en konden mooie wandelingen maken langs het meer en het strand. De kinderen waren heel tevreden, kortom een geslaagd weekend.

met oudere kinderen, Apr. 2014
"Leuke vakantie"vertalen
theuwis
Eetgelegenheden

11-4-2014 wij zijn geweest in paasvakantie, het was heel leuk, maar ik denk nog veel leuker in de zomer veel watersport in omgeving
enorm vriendelijk personeel, cottage was groot, knus en gezellig kids vonden het geweldig

met jonge kinderen, Mrt. 2014
"Andere parcken zijn beter"vertalen
Erwin
Eetgelegenheden

17-3-2014 elk jaar gaan we naar center parcks erperheide dit jaar naar port zélande gelukkig was het goed weer want het zwembad was veel te druk en te klein overal aanschuiven eten in de market dome was goed cottage was verouderd en slecht geisoleerd (lawaai geen rust dus en kan van ieder zijn wc bezoek meegenieten ) waren met 6 volw en 3 kinderen 1,6,7 jaar , voor te duiken was het goed !

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark Center Parcs Port Ze...

met jonge kinderen, Mrt. 2014
"Aangenaam weekendje aan zee!"vertalen
Taymans
Eetgelegenheden

16-3-2014 Het was 6 jaar geleden dat we er geweest waren, en het was nog eens leuk. Aangenaam park, zeker als het weer meezit! Moest het weer tegenvallen zou het voor onze kinderen (14 & 15) geen superpark zijn. Strand en Grevelingenmeer zijn echt de moeite om te gaan!

met oudere kinderen, Dec. 2013
"Te duur voor wat je krijgt!"vertalen
Geert goemaere
5,0

31-12-2013 Prachtige ligging , maar huisjes dringend aan vernieuwing toe!
Vooral de badkamer en vieze tapijten in de slaapkamer zijn een enorm minpunt!Verder weinig activiteiten in de winterperiode , denk dat het tijdens de zomer beter is.hierdoor veeeel te druk in het te kleine zwembad.
Eten en drinken in market restaurant lekker , maar aan de dure kant!
Alles samen gevat is het wel goed , maar zeker te duur voor wat je terug krijgt.
Personeel is we erg vriendelijk!

met partner, Dec. 2013
"Aangenaam verrast"vertalen
Christophe
Onderkomens

30-12-2013 Na de negatieve reacties die we hier lazen, vertrokken we met een bang hartje. Onterecht, zo bleek achteraf. De cottage was niet supermodern maar wel proper en wij kunnen het weten. We waren een half uur te vroeg aangekomen en daar kregen we te horen dat we nog een uurtje moesten wachten. Dit omdat ze nog aan het kuisen waren. En we moeten zeggen: ze hebben hun werk goed gedaan! Het is niet ver van het strand, leuke omgeving. Het zwembad was wel erg druk maar we gingen er niet heen om enkel te gaan zwemmen.
Wij zaten in cottage nr 915. Het personeel was altijd vriendelijk.

met een groep, Dec. 2013
"We komen zeker terug!"vertalen
Els De Keyster
Eetgelegenheden

30-12-2013 prachtig gelegen park, waar je meer of een weekend kan doorbrengen zonder het saai word! Propere huisjes, alles zoals je het wil!

"Kan beter voor centerparcs"vertalen
Liana
Eetgelegenheden

5-1-2014 De comfort cottage is sterk verouderd, verwarming kwam moeilijk op gang, het water in het zwembad was koud voor de tijd van het jaar en mogelijkheid om na het zwemmen u haar te drogen was veel te klein. De drank in de eetgelegenheden zijn veel te duur

"Te klein park /qua gasten, verouderd; geen C. P.!"vertalen
Jole
3,0
5,0

9-12-2013 Wij gingen met 8 volwassen, gezin met oudere kinderen, hadden een comfort cottage die veel te klein was, serieus verouderd en slecht onderhouden!
Het centrum te klein, ook zeer vuil, waar zijn de HACCP waarden hier gebleven, plakkerige tafels, vuiligheid in de omkleedruimte v/h zwembad, de bowling is net een donkere living, waar je amper kan ademen, niet kan zitten en daar brengen ze 8 banen in onder!
Het park zelf is serieus onderkomen, de cottages zijn grauw, de vensters van het centrum vies vuil en vettig ISOnormen????
Ook in the factory vuile tafels, serieuze tegenvaller!
Zwembad ook zo klein, heel lang aanschuiven voor de turbotunnel, samen met de wildwaterbaan enige leuke, die zaten dan ook eivol...
Sobere aankleding van restaurants.
Positief, de toiletten waren netjes...

met oudere kinderen, Nov. 2013
"Versleten cottage"vertalen
Kris
2,0
Eetgelegenheden

18-11-2013 weekend van 15/11/2013 gelogeerd in cottage 670. Te kleine leefruimte salon verzetten om te kunnen eten. Moeilijk te verwarmen, 1 brander gasfornuis defect, vering voelbaar door matras
Zwembadwater te koud
Normaal zijn wij zeer tevreden over centerparcs, maar dit park houden we na ons 5de bezoek voor bekeken.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?