Aankomstdatum
Vertrekdatum
Vanaf € 169
Het laagste tarief in de afgelopen 48 uur gevonden.
Wij doorzoeken Booking.com voor de beste prijs.
Center Parcs Port Zelande****
Beoordelingen Vakantiepark Center Parcs Port Zelande****
Port Zélande 2, 3253 MG, Ouddorp

Vakantiepark Center Parcs Port Zelande scoort een 7,2 uit 10, op basis van 1038 beoordelingen

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

met oudere kinderen, Juni 2014
"Leuke vakantie"vertalen
brigitte
Eetgelegenheden

07-07-2014 net terug van een weekje port zelande.
Uitstekende ligging in een mooie omgeving niet zo heel ver van het strand.
Waarschijnlijk doordat het nog geen vakantieperiode was in Nederland waren horecagelegenheden niet altijd open.Om 19.00 was de keuken van het grand cafe al dicht. Grill was maar 3 dagen geopend.Zwembad was ook al om 21.00u gesloten.
In andere centerparcs konden wij met onze 4 toppings 2fietsen krijgen voor gans ons verblijf ( 1 week ) nu moesten wij nog bijbetalen voor het weekend.
Wifi verbinding in de huisjes was zeer slecht en toch betalen we hier veel geld voor .

Mei 2014
"Vakantie in mineur"vertalen
hansfried de clerck
3,0

23-05-2014 Verouderde en niet deftig afgewerkte cottages en een algeheel verouderd park, geen verzorgde tuinen of omgeving wat slordig oogt. Maaltijden waren ondermaats voor die prijs qua variatie, smaak en gaarheid alsook drank niet inclusief. Mijn schoonmoeder heeft een val gemaakt in een cottage ( gebroken voet en schouder tot gevolg ) maar er was geen medisch personeel aanwezig voor de eerste zorgen ( verband ter ondersteuning zelf moeten aanleggen daar het personeel dit niet mag doen tenzij ze medisch opgeleid zijn ), rolstoel hebben we moeten huren. Ligging is heel wat verder van het strand dan het parkplan laat uitschijnen. Activiteiten zijn zeer duur ( 20 euro voor één uurtje bowlen bijvoorbeeld ).

met oudere kinderen, Mei 2014
"Heerlijk weekend weg!"vertalen
Elise
Eetgelegenheden

02-06-2014 We logeerden in een cottage aan het Grevelingen Meer, mooi uitzicht!
Vriendelijk personeel! Voor herhaling vatbaar!

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark Center Parcs Port Ze...

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Aangenaam verrast"vertalen
Claes Johan
Eetgelegenheden

15-04-2014 We hebben net een leuk verblijf in Port Zelande achter de rug.De Aqua Mundo, ook al is die minder groot als in andere parken, heeft enkele pluspunten. Het water van de wildwaterbaan is aangenaam warm, de baan is niet te wild, soms wel wat druk. De turbo tunnel had zijn storingen, maar we moesten nooit langer wachten als 5 minuten. De korte glijbanen gingen lekker snel. De whirlpools waren iets te klein. Ruim voldoende kleedhokjes, iets te weinig douches. De sauna is er ook erg netjes. De Market Dome is ook dik in orde. Ons appartement was proper, de ligging was perfect op 1 min stappen van de Market Dome. De bedden vielen iets tegen. Het uitzicht vanaf het balkon op de jachthaven is mooi. We hadden ook zonnig weer en konden mooie wandelingen maken langs het meer en het strand. De kinderen waren heel tevreden, kortom een geslaagd weekend.

met oudere kinderen, Apr. 2014
"Leuke vakantie"vertalen
theuwis
Eetgelegenheden

11-04-2014 wij zijn geweest in paasvakantie, het was heel leuk, maar ik denk nog veel leuker in de zomer veel watersport in omgeving
enorm vriendelijk personeel, cottage was groot, knus en gezellig kids vonden het geweldig

met jonge kinderen, Mrt. 2014
"Andere parcken zijn beter"vertalen
Erwin
Eetgelegenheden

17-03-2014 elk jaar gaan we naar center parcks erperheide dit jaar naar port zélande gelukkig was het goed weer want het zwembad was veel te druk en te klein overal aanschuiven eten in de market dome was goed cottage was verouderd en slecht geisoleerd (lawaai geen rust dus en kan van ieder zijn wc bezoek meegenieten ) waren met 6 volw en 3 kinderen 1,6,7 jaar , voor te duiken was het goed !

met jonge kinderen, Mrt. 2014
"Aangenaam weekendje aan zee!"vertalen
Taymans
Eetgelegenheden

16-03-2014 Het was 6 jaar geleden dat we er geweest waren, en het was nog eens leuk. Aangenaam park, zeker als het weer meezit! Moest het weer tegenvallen zou het voor onze kinderen (14 & 15) geen superpark zijn. Strand en Grevelingenmeer zijn echt de moeite om te gaan!

met oudere kinderen, Dec. 2013
"Te duur voor wat je krijgt!"vertalen
Geert goemaere
5,0

31-12-2013 Prachtige ligging , maar huisjes dringend aan vernieuwing toe!
Vooral de badkamer en vieze tapijten in de slaapkamer zijn een enorm minpunt!Verder weinig activiteiten in de winterperiode , denk dat het tijdens de zomer beter is.hierdoor veeeel te druk in het te kleine zwembad.
Eten en drinken in market restaurant lekker , maar aan de dure kant!
Alles samen gevat is het wel goed , maar zeker te duur voor wat je terug krijgt.
Personeel is we erg vriendelijk!

met partner, Dec. 2013
"Aangenaam verrast"vertalen
Christophe
Onderkomens

30-12-2013 Na de negatieve reacties die we hier lazen, vertrokken we met een bang hartje. Onterecht, zo bleek achteraf. De cottage was niet supermodern maar wel proper en wij kunnen het weten. We waren een half uur te vroeg aangekomen en daar kregen we te horen dat we nog een uurtje moesten wachten. Dit omdat ze nog aan het kuisen waren. En we moeten zeggen: ze hebben hun werk goed gedaan! Het is niet ver van het strand, leuke omgeving. Het zwembad was wel erg druk maar we gingen er niet heen om enkel te gaan zwemmen.
Wij zaten in cottage nr 915. Het personeel was altijd vriendelijk.

met een groep, Dec. 2013
"We komen zeker terug!"vertalen
Els De Keyster
Eetgelegenheden

30-12-2013 prachtig gelegen park, waar je meer of een weekend kan doorbrengen zonder het saai word! Propere huisjes, alles zoals je het wil!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Hoeveel glazen alcohol drink je gemiddeld per dag op vakantie?