Sfeer in stad

15 aug 2020

Rotterdam
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Rotterdam? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Rotterdam aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Rotterdam bij :

103 Accommodaties Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam

Reviews van accommodaties in Rotterdam

Met jonge kinderen, Juli 2020
"Fantastisch Hotel"over Mainport*****
Nicole

29-07-2020 Stay-cation at its best!! Wat een zalige minivakantie in eigen land..... het is dat Rotterdam zo veel te bieden heeft anders waren we onze kamer niet...Lees verder

Met vrienden, Juli 2020
"Super naar ons zin gehad, fijn en goed hotel."over Van der Valk Rotterdam-Blijdorp****
Janny

26-07-2020 Was schoon en zeer vriendelijk personeel, komen graag nog eens terugLees verder

Met vrienden, Juli 2020
"Super goed"over Van der Valk Rotterdam-Blijdorp****
jans hendriks

25-07-2020 wij vonden het een heel goed hotel, service top eten prima zeer goed ontbijt,fijne bedden komen graag nog eens terugLees verder

Met oudere kinderen, Juli 2020
"Prima hotel"over Savoy Rotterdam****
Susanne

19-07-2020 Goede locatie, prima bedden, ruime luxe kamers, goed ontbijt. De parkeergarage ligt om de hoek. Het hotel heeft geen min punten!Lees verder

Met jonge kinderen, Juli 2020
"Prima, degelijk."over Stayokay Rotterdam***
A. Bisschop

17-07-2020 Met mijn 2 zoontjes van 8 en 5 hier 1 nacht doorgebracht. Als je het platteland gewend bent dan is het wel erg rumoerig. Verder goede prijs /...Lees verder

Rotterdam scoort een 8,4 uit 10, op basis van 746 reviews