7,1

24 jan 2018

Zoetermeer

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Zoetermeer bij :

5 Accommodaties Nederland, Zuid-Holland, Zoetermeer

Reviews van accommodaties in Zoetermeer

Met oudere kinderen, Dec. 2017
"Prima hotel,gunstig gelegen bij station Zoetermeer"over Golden Tulip Zoetermeer - Den Haag****
Inge

28-12-2017 Mooie compacte kamers met goede bedden en goed sanitair. Gratis parkeren.Lees verder

Met partner, Dec. 2017
"Een aanrader voor rust en lekker eten"over Golden Tulip Zoetermeer - Den Haag****
Monique kamer 303 ...

27-12-2017 dat je vanaf het moment dat je binnenkomt tot dat je weggaat
je een gevoel van warmte heb die door het harmonieuze personeel bewerkstelligd wordLees verder

Met partner, Okt. 2017
Ingrid

08-10-2017 Het hotel ligt bij het station; je bent zo in Den Haag. Onze kamer was prima: een lekker bed; minibar; comfortabele stoel en een goede badkamer met...Lees verder

Met vrienden, Aug. 2017
"Mooi maar afgelegen!"over NH Zoetermeer****
Jolande

25-09-2017 Erg vriendelijk personeel, mooie kamer met fijne badkamer. Erg goed ontbijt met ontzettend leuk personeel!
Nou minder vonden we dat er erg weinig...Lees verder

Met partner, Aug. 2017
Welboren

19-08-2017 Het ontvangst was niet vriendelijk erg stug we werden naar ons plaats begeleid
en verder zoek het maar uit.
We waren voor 1 nacht hier .
Zelf...Lees verder

Ben je van plan een bezoek te brengen aan Zoetermeer? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Zoetermeer aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.
Zoetermeer scoort een 7,8 uit 10, op basis van 77 reviews