Ben je op zoek naar goed beoordeelde accommodatie voor je vakantie in Kötschach? Hieronder vind je alle accommodaties in Kötschach.
6,3
9,1
9,2

-1° / 13°

23 feb 2017

Kötschach
Benieuwd naar wat er te beleven is in Kötschach? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Kötschach geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

40 Accommodaties Oostenrijk, Karinthië, Kötschach

Reviews van accommodaties in Kötschach

Met partner, Mei 2016
"Fantastiesch"over Alpencamp****
Kees. Bootsman

31-12-2016 Hele schone camping ,goed eten leuke gastvrije eigenaars, en mooie plaatsenLees verder

Met partner, Sept. 2016
"Geweldige plek!"over Haus Alpenglühen
Rosanne

19-10-2016 Opnieuw hebben we 2 heerlijke weken vakantie gehad in dit prachtige huis! Net zoals de vorige keer, alle luxe aanwezig; wasmachine, droger, oven,...Lees verder

Met vrienden, Sept. 2016
B & C der Kinderen

02-10-2016 Vlakbij bergbanen (ski, in huisje skischoendrogers)
Vlakbij natuur (wandelen - klimmen)
Vlak in het dal (fietsen met gemak - heen en terug)
Meerdere...Lees verder

Met jonge kinderen, Aug. 2016
Patrick Bonten

23-09-2016 We hebben met ons gezin 2 heerlijke weken gehad in dit huisje dat gelegen is in een schitterende omgeving. Kinderen konden zwemmen in het op...Lees verder

Met partner, Feb. 2016
"Onbeschrijfelijk"over Haus Alpenglühen
Jan Stokvis

04-09-2016 Luxe en riant, beter dan mijn eigen woning. Dat is wat ik zoek op vakantie en dat is wat ik kreeg in dit appartement.Lees verder

Kötschach scoort een 8,4 uit 10, op basis van 100 reviews