6,6
Stranden
9,3

25 okt 2017

Seeboden am Millstätter See

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Seeboden am Millstätter See bij :

43 Accommodaties Oostenrijk, Karinthië, Seeboden am Millstätter See

Reviews van accommodaties in Seeboden am Millstätter See

Met partner, Sept. 2017
"Goed!"over Ertl***
Marijke

22-09-2017 Op de website staat vermeld,dat de appartementen een balkon hebben.Dit klopt niet:appartement nr.2 heeft GEEN balkon.
De matrassen waren matig.Lees verder

Met partner, Aug. 2017
Gillis en Jannie

02-09-2017 Wij zijn voor de 9 keer in Haus Zwolle geweest om onze vakantie te vieren dus kan je wel begrijpen dat het daar goed is. Ook de nieuwe bewoners zijn...Lees verder

Met partner, Juli 2017
"Mooie plek"over Haus Zwolle****
leo

23-08-2017 De eigenaren zijn erg enthousiast en willen de gasten het naar de zin maken. De verse broodjes service is een uitkomst.

Leo en PeggyLees verder

Met vrienden, Aug. 2017
Annie R.

21-08-2017 Locatie is uitstekend, ontbijt is prima.
Kamers zijn gedateerd en aan de kleine kant. De badkamer is gerenoveerd, maar ook aan de kleine...Lees verder

Met partner, Juli 2017
"Goed toeven daar ,een aanrader"over Gasthof Bartlwirt***
Hans en Anita

15-08-2017 Bij aankomst had ik stukken met de motor en er werd meteen de volgende dag gebeld naar een motorgarage om ons verder te helpen.
Het is er goed van...Lees verder

Ben je van plan een bezoek te brengen aan Seeboden am Millstätter See? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Seeboden am Millstätter See aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.
Seeboden am Millstätter See scoort een 8,3 uit 10, op basis van 126 reviews