Beoordelingen Appartement Haus Rudolf

Haus Rudolf
Beoordelingen Appartement Haus Rudolf
Rosbachstrasse 36, 5710, Kaprun

Appartement Haus Rudolf scoort een 9,6 uit 10, op basis van 21 beoordelingen
Er zijn helaas nog geen Belgische beoordelingen van bestemming Haus Rudolf gegeven. Je kunt wel een beoordeling over bestemming Haus Rudolf achterlaten.

Heb je deze accommodatie bezocht?

21 beoordelingen over Haus Rudolf

9,3
9,7
met oudere kinderen, Juli 2014
"Super vakantie!"vertalen
Kampman
Hoeveelheid ruimte

01-08-2014 We hebben een super mooie vakantie gehad, het appartement is super mooi en heel schoon. We werden vriendelijk ontvangen. De Burcht is op loopafstand en zo ook het Vötters voertuigenmuseum. Ook aanraders zijn:
+ Kitzsteinhorn (berg van 3000 meter met 3x lift te bereiken).
+ Stuwdam (met bus, dan lift, dan weer een bus) super mooie omgeving!
+ Krimml waterval (wandeling naar boven)
+ Grossglockner (met auto 48 KM omhoog, super uitzicht en sneeuw)
+ Spa, Kaprun (mooi zwembad met uitzicht op de bergen)
+ Maiskogel (skilift naar top van 1500 m)
+ Rodelbaan Kaprun.

Met de zomerkaart zijn veel attracties zelfs gratis!

met vrienden, Juni 2013
"Perfect place"vertalen
Martina Mohelská
Ligging t.o.v. pistes

18-06-2013 We chose this apartment for our holiday and we were very happy. It was very nice place and the family was very nice too. Thank you for perfect week in Kaprun! :)

met vrienden, Feb. 2013
"Nog steeds fantastisch"vertalen
Lex
Ligging t.o.v. pistes

07-02-2013 We zijn met een vriendengroep nu voor de tweede keer in Haus Rudolf geweest, de vorige keer was in 2010. Het appartement is nog steeds fantastisch en brandschoon. Ruud geeft goede tips over waar te gaan skiën met welk weertype en welke sneeuwcondities. De broodjes service is super handig!

met oudere kinderen, Feb. 2013
"Volgend jaar weer."vertalen
familie Biesheuvel/...
Ligging t.o.v. pistes

04-03-2013 Wij vonden Haus Rudolf geweldig.
Het huis was compleet en vlakbij 3 verschillende gebieden om te skien.
De eigenaars van deze woning heel vriendelijk en behulpzaam.
Graag volgend jaar weer maar is helaas al geboekt.

Groeten Fam.Biesheuvel/Groen

met oudere kinderen, Jan. 2013
"Optimaal vakantiegevoel"vertalen
Petra Rennefeld
Ligging t.o.v. pistes

05-02-2013 Prachtig appartement, leuk ingericht en brandschoon. Na 25 jaar skien heb ik nog nooit zo'n schoon appartement gehad.
Meestal hebben we een huisje wat op de piste staat, maar nu moesten we met de bus. Dit is goed geregeld en het voordeel is dat we bijna als eerste instapten, dus altijd plek!
We werden hartelijk ontvangen en aan het eind van de week hoef je niet je bed af te halen en je hoeft niets schoon te maken. Dat gaf ons een optimaal vakantiegevoel. Afwastabletten, zeepdispenders, afvalzakken in allerlei soorten waren aanwezig, wat je vaak zelf moet kopen.

met partner, Sept. 2012
"Perfecte vakantie"vertalen
Herman
Hoeveelheid ruimte

24-09-2012 We zijn nog nooit eerder twee keer naar een zelfde accomodatie op vakantie geweest, maar hier zijn we al twee keer geweest en dat gaat zeker nog vaker gebeuren!

De inrichting van het appartement is heel huiselijk en van goede kwaliteit, alles is goed onderhouden en het appartement is erg schoon. Daarnaast is de ligging perfect, alle "attracties" in de buurt zijn goed bereikbaar en de winkels en het centrum zijn op loopafstand.

Zeker een aanrader!

met jonge kinderen, Juli 2012
"Schoon, voldoende ruimte, en top uitzicht!"vertalen
Annemiek
Hoeveelheid ruimte

22-08-2012 Mooi schoon appartement met voldoende ruimte, prima bedden en goede spullen oa in de keuken. Mooi uitzicht !!
Winkels, supermarkt, bars en restaurants op loopafstand.
Mooie omgeving en van alles te doen.

met jonge kinderen, Juli 2012
"Precies wat je wenst."vertalen
C.M.W. Hulst-van de...
Hoeveelheid ruimte

23-07-2012 Appartement Haus Rudolf in Kaprun voldeed precies aan onze wensen. Het is modern maar toch warm ingericht. Het hele appartement is brandschoon. De badkamer is modern met een hele luxe douchedeur en lage instap. Er zijn voldoende handdoeken en beddegoed. Ook aan kleine gebruiksartikelen is gedacht.

Het uitzicht is mooi in de zomer. In Oostenrijk wordt veel aandacht besteed aan de tuin en het balkon.

Onze drie oudste kinderen (9,7 en 5 jaar) hebben op de zolder geslapen. De jongste (2) sliep in het campingbed in onze (ruime) slaapkamer.

Voor ons was het een aangename manier om de reis naar Kroatië in 2 delen te hakken.

Dit appartement is zeker een aanrader!

met een groep, Feb. 2012
"Gezellig appartement met perfecte ligging!"vertalen
Gijs-Jan
Ligging t.o.v. pistes

20-08-2012 Haus Rudolf is een perfect appartement voor het gezin of een paar vrienden. Het is een knus en gezellig appartement met perfecte ligging tav. verschillende skigebieden. Gastheer en vrouw zijn zeer gastvrij en altijd bereid om je iets over de omgeving te vertellen of je te adviseren als het gaat om skien, eten, drinken of andere bezienswaardigheden. Kortom genieten!!

met jonge kinderen, Mrt. 2011
"Echt een fantastische plek"vertalen
Lestas
Ligging t.o.v. pistes

02-09-2011 We hebben een schitterende vakantie beleefd.
We arriveerden vrij vroeg, mochten in de kelder onze kleren wisselen en konden zo vanaf het eerste moment volop gaan skën.
Het appartement is ruim en mooi onderhouden, de service is warm en hartelijk.

Wat is voor jou het belangrijkst bij de keuze voor een stedentrip?