Beoordelingen Hotel AlpinResort Zell am See ****

Taal:
Gezelschap:

nooit meervertalen

janssens woensdag 17 september 2014

prachtig hotel met prachtige ligging maar service en eten is een dikke zero we zijn daar geweest voor 10 dagen en zijn de 9 de dag al teruggekeerd terwijl we all inclusive in de pereiode julli augustus, je moet continu zoeken achter de barman en het drinken bij de buitenbar is lauw en het eten is meestal hetzelfde en die buffetten die de reisbureaus beloven heb ik niets van gezien ik kom zeker niet terug

Gereisd Met partner in juli 2014

Geweldigvertalen

Anthony zaterdag 8 maart 2014
Ligging t.o.v. pistes

Het is een heel goed hotel en zeer goed gelegen aan de piste's het is een dikke aanrader voor de mensen. Het personeel is er zeer vriendelijk. Enkel de jacuzzi was niet zo hygiënisch maar voor de rest was het perfect !

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2014

Niet mis maar kan beter.vertalen

van den Houwe Marc donderdag 22 augustus 2013
Ligging t.o.v. pistes

Het hotel bevind zich 3 km van het centrum,maar wel meteen aan de lift.Eten is ok wanneer het buffet is maar karig al het a la carte is.Grote troef is de zeller carte,véle euro's bespaard!De bar is niet altijd bezet door pesoneel en de drank raakte maar niet gekoeld ,dus lauwe schuimvolle pinten.Bij het vertrek was er om 8uur niemand op bij de receptie en hebben we moeten improviseren om van de parking te kunnen.

Gereisd Met vrienden in augustus 2013

De beste prijzen en last minutes voor Hotel AlpinResort Zell am See**** bij:

Ideale ligging voor skiërsvertalen

missiaen mark donderdag 21 maart 2013
Ligging t.o.v. pistes

Goed geleid hotel met ligging vlak aan 3 kabelliften en skipistes.
Zeer goede keuken, ruime kamers , vriendelijk en correct personeel.

Gereisd Met partner in maart 2013

mooi hotel,maaaaarvertalen

wouters zaterdag 8 september 2012

wij logeerden in kamer 314 en 315. twee piepkleine ondermaatse kamertjes 2.5m br x 4m l . 2 aparte bedden vast tegen elke zijmuur(samen slapen was er niet bij) geen minibar zoals vermeld. de badkamer, eveneens claustrofobisch klein. uit de douche en lavabokraan kwam enkel een klein straaltje water(niet genoeg om uw haar te wassen, dat deden we beneden in de douche aan het zwembad.) s'avonds was er aan de bar veel te weinig plaats om te gaan zitten. Het hotel heeft wel een mooie ligging goede keuken en bediening en het was er proper. Voor ons geen aanrader.

Gereisd Met vrienden in augustus 2012

zeer tof hotelvertalen

weijtjens paul vrijdag 31 augustus 2012

We zijn er voor 10 dagen geweest. Ik begrijp sommige mensen niet. Als je ergens boekt ga je toch eerst kijken waar dat hotel ligt. Daarna klagen dat het op een helling ligt op 2 km van het dorp is niet echt slim. Trouwens voor amper 1 euro brengt de bus je doorheen heel het dal. Het eten was goed en ruim voldoende. Wij gingen elke dag na 19.30 hr eten als de eerste drukte voorbij was en geen enkel dag was er een tekort integendeel zelfs. ook s'morgens niet. Kortom een pracht vakantie. Het hotel is bijna altijd volzet en dan kan het zijn dat je je auto eens wat verder moet zetten. Maar op amper 100 m is de parking van de liften en als je dat tijdens je wandelvakantie al niet wilt te voet doen tja dan moet je ergens anders gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

goed hotelvertalen

Willy zondag 5 augustus 2012

Positief zijn ,vriendelijk personeel ,propere kamers ,eten is lekker maar s'morgens mag het iets beter zijn, pluspunt is de kaprunkaart je spaart er veel geld mee uit .negatief is de afstand en de klim naar het dorp , parking is ook een probleem

Gereisd Met partner in juli 2012

NIet meer in dit hotelvertalen

Dumortier Jannick donderdag 2 augustus 2012

Prachtig gebouw, maar voor een 4 sterren (plus) hotel schiet dit veel te kort. De streek is uitstekend voor wandelaars en ideaal voor de ski periode. Hierbij is de ligging tov het centrum niet goed, je bent verplicht de bus te nemen, >2000m bergop. De kamers zijn ruim en proper bij aankomst maar het onderhoud tijdens het verblijf was ondermaats, geen toiletpapier meer aanwezig, stof bleef liggen, lavabo niet gekuist, geen aanvulling van douchegel en etc. Er was eten van 19h-21h maar ging je om 19.30h eten, dan was het beste weg. Niet altijd verse saladbar, uitgedroogde hoofdmaaltijd en geen bijzondere desserts. Een uitgebreid ontbijt, vers gebakken/gekookt ei, spek alhoewel er slechts om de 2 dagen croissants lagen, geen chocoladekoeken of boterkoeken; Er moet gevraagd worden (duurt lang) om chocolademelk die met water gemaakt wordt. Wel klantvriendelijke bediening. Geen lunchpakket voor de vertrekdag waar je normaal gezien recht op hebt.

Gereisd Met partner in juli 2012

onze meningvertalen

rudy zaterdag 11 augustus 2012
Ligging t.o.v. pistes

we zijn eind jullie met drie gezinnen naar dit hotel getrokken,we hadden zeer goed en lekker eten,de kamers waren zeer proper.dorst hebben we zeker nooit gehad en het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.kortom,we hadden zeker geen redenen om te klagen! we gaan zeker terug.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Heel mooi hotelvertalen

Nicole vrijdag 29 juni 2012

All inclusive hotel. Groot en propere kamer. Lekker eten. Vriendelijk personeel. Men kan mooie wandelingen maken. Er zijn 2 kabelbanen rechtover het hotel die je gratis mag nemen met de Kaprun kaart die je bij het onthaal krijgt. Ook als je de bus neemt moet je minder betalen met de kaart. Veel Belgen aanwezig . Minpunt : bij mooi weer is het bier niet koel aan de bar buiten op het terras van het hotel.

Gereisd Met partner in juni 2012

Hotel AlpinResort Zell am See scoort een 8,1 uit 10, op basis van 143 beoordelingen

In welk land rij jij het liefst auto?