6,2
9,2

-7° /

25 feb 2017

Fendels / Ried im Oberinntal

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Fendels / Ried im Oberinntal bij :

47 Accommodaties Oostenrijk, Tirol, Fendels / Ried im Oberinntal

Reviews van accommodaties in Fendels / Ried im Oberinntal

Met jonge kinderen, Jan. 2017
Familie van de Leur

16-01-2017 We voelden ons erg welkom, huisfee Karin had zelfs wat lekkers voor ons klaargezet..
Ook de sauna is heerlijk na het dagje skiën..
En wat was de...Lees verder

Met jonge kinderen, Jan. 2017
"Supper hotel"over Truyenhof****
Dhaese

11-01-2017 Supper hotel. Mega vriendelijk . Heel goed eten . Mooie vernieuwd zwembad en wellnes . Wij komen zeker terug!Lees verder

Met partner, Sept. 2016
Leo Lucassen

16-09-2016 Het hotel ligt in een mooi dal omgeven door prachtige bergen met vele wandelmogelijkheden. Het hotel zelf is zeer goed. Naast goede kamers en vele spa...Lees verder

Met partner, Aug. 2016
Wil van den hout

09-09-2016 Gratis e'bikes bij boeking luxe wellness en fijne luxe kamer en badkamer! Heerlijk verwendLees verder

Met jonge kinderen, Aug. 2016
M.Schruijer

31-08-2016 Goede prijs kwaliteit. Mooie nieuwe wellness.Lees verder

Ben je nieuwsgierig naar Fendels / Ried im Oberinntal? Als je wilt weten wat andere vakantiegangers ervan vonden, kun je op deze pagina hun beoordeling lezen. Bekijk de foto's en proef van de sfeer. De plattegrond helpt je om de exacte locatie van een accommodatie of leuke bezienswaardigheid te vinden. Misschien ben je er zelf al eens geweest en wil je jouw ervaring delen met andere vakantiegangers. Ook daarvoor ben je hier op de juiste plaats!
Fendels / Ried im Oberinntal scoort een 8,3 uit 10, op basis van 91 reviews