Sfeer in het dorp
Skigebied gevorderden
Après ski

27 mei 2017

Gerlos

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gerlos bij :

157 Accommodaties Oostenrijk, Tirol, Gerlos

Reviews van accommodaties in Gerlos

Met jonge kinderen, Mrt. 2017
"Thuis komen in Gerlos"over Christl's Milchbar & Gerlos Perle (Pearl)****
Familie Wijntjes

02-05-2017 Wij komen reeds vele jaren in Gerlos. Het voelt altijd als thuiskomen. Hartelijke en vriendelijke mensen.
De ligging van het appartement is perfect....Lees verder

Met partner, Apr. 2017
Eline

10-04-2017 Heerlijk pension. Wij hadden een 2 persoons kamer met een bankje erbij.
De kamer was gerenoveerd. Badkamer zag er erg netjes uit.
Geen last gehad van...Lees verder

Met vrienden, Mrt. 2017
"Mooie kamers, vreselijk eten."over Gerloserhof***
Birgit

08-04-2017 Een typisch Oostenrijks hotel met prachtige gerenoveerde kamers. De douche is zo lekker dat je r nooit meer onder vandaan wilt.
Vreselijk lief...Lees verder

Met jonge kinderen, 2017
Miranda

04-04-2017 Elk jaar met kerst is het voor ons een feestje om bij Alpenhof onze vakantie te vieren!Lees verder

Met een groep, Mrt. 2017
Tineke Raaijmakers

27-03-2017 Alles was perfekt, de gastvrouw en -heer. Het appartement, de broodjesservice, opgemaakte bedden, schone handdoeken. Er is niets negatief.
Dit...Lees verder

Ben je nieuwsgierig naar Gerlos / Gmünd? Als je wilt weten wat andere vakantiegangers ervan vonden, kun je op deze pagina hun beoordeling lezen. Bekijk de foto's en proef van de sfeer. De plattegrond helpt je om de exacte locatie van een accommodatie of leuke bezienswaardigheid te vinden. Misschien ben je er zelf al eens geweest en wil je jouw ervaring delen met andere vakantiegangers. Ook daarvoor ben je hier op de juiste plaats!
Gerlos scoort een 8,5 uit 10, op basis van 543 reviews