Beoordelingen Vakantiepark Wildschönau ****

Wildschönau****
Beoordelingen Vakantiepark Wildschönau****
Pavillonweg 179, A-6314, Niederau

De beste prijzen en last minutes voor Vakantiepark Wildschönau**** bij:

Er zijn helaas nog geen Belgische beoordelingen van bestemming Wildschönau**** gegeven. Je kunt wel een beoordeling over bestemming Wildschönau**** achterlaten.

Heb je deze accommodatie bezocht?

12 beoordelingen over Wildschönau****

9,3
Taal:
Gezelschap:

Schitterend huisje, compleet, schoon en verzorgdvertalen

Dirk Krol zondag 31 augustus 2014
Ligging t.o.v. pistes

Heerlijke zomervakantie met 2 jonge kinderen. Huisje is lekker ruim, heel schoon en compleet. De omgeving is schitterend, met de gastenkaart toegang tot mooie liften en andere leuke activiteiten.

De service is heel goed en de mensen zijn heel vriendelijk en gastvrij.

Kanttekening aan het huis is dat de inventaris niet overdadig is. Zo is er maar 1 koekenpan en missen bewaarbussen voor bijvoorbeeld koffie.

We gaan hier zeker vaker heen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Aanrader!vertalen

A. Buisman zaterdag 10 maart 2012
Ligging t.o.v. pistes

Wij zijn hier geweest met de voorjaarsvakantie. We waren met 4 volwassenen en 3 kinderen. Het is echt een super huisje voor de wintersport! Overal vloerverwarming, wasmachine, vaatwasser, prima bedden en een mooie ruiime badkamer. Er is een klein tuintje waar we ook heerlijk hebben kunnen zitten. Voor een zomervakantie zou mij dat wel te klein zijn. Het was ongeveer 5 a 10 minuten lopen naar de pistes, dus het ligt heel centraal. Het is een ideaal skigebiedje voor kinderen. Voor ons was het nu ook groot genoeg, maar anders moet je zeker ook naar Auffach. De pistes in Niederau kan je binnen 2 dagen allemaal wel gedaan hebben. Het dorpje is ook prima, van alle gemakken voorzien. De wachttijden bij de liften waren goed te doen. Wat mij betreft een aanrader voor de wintersport!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

Mooi park met wat kantekeningen.vertalen

Fam. Jutte woensdag 20 juli 2011
Ligging t.o.v. pistes

Wij zijn hier 2 weken in de zomer op vakantie geweest met 2 kinderen (4 en 7) en een hond. Het huisje is helemaal in orde; ruim, grote slaapkamers en het ontbreekt je qua inrichting aan niets. De huisje staan wel dicht op elkaar waardoor je buitenplek vrij klein is wat voor ons wel jammer was vanwege de hond. Ook is het niet echt mogelijk om vanuit de voordeur even lekker je hond uit te laten want je loopt direct het dorpje in, dus voor de natuur moet je toch echt eerst met de Bergbaan naar boven (die is wel dichtbij op ca. 300m.). Boven kan je mooie wandeltochten maken. Ook is er boven een restaurantje waar je heerlijke streek gerechten kunt eten. In de directe omgeving heb je een openlucht zwembad, een buitenspeeltuin met zwembad (Brixental), en 2 bergbanen. Het wat grotere plaatsje Wörgl vonden wij weinig sfeervol, maar er zitten daar wel een paar grotere supermarkten. Ook Niederau vonden wij niet echt sfeervol. Verder prima vakantie gehad, maar we gaan niet nog een 2e keer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

De beste prijzen en last minutes voor Vakantiepark Wildschönau**** bij:

Een geweldige plek met kinderenvertalen

M vd wetering donderdag 13 januari 2011
Ligging t.o.v. pistes

Dit park is kleinschalig met een zeer hoog prijs-kwaliteitsniveau. De huisjes zijn perfect voor 6 volwassenen of voor 4 volw + 2 kinderen. Alles zit erin en de service is perfect. Het is erg prettig om een eigen huisje te hebben. 3 ruime slaapkamers een grote hal (waar je all het natte spul uit kunt doen) een wasmachine, afwasmachine en zo voort.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Prima!!vertalen

Ingrid zondag 14 maart 2010
Ligging t.o.v. pistes

Prima vakantiehuis en volledig ingericht.Ruime woon- en slaapkamers. Alle slaapkamers met balkon. Vriendelijke receptie. De weg bij huisjes wat stijl, dus bij sneeuw= winterbanden.
Enige minpuntje was een doorgezakte bank in de woonkamer.

Gereisd met jonge kinderen in

Mooi groot chalet in (kind)vriendelijk (ski)gebiedvertalen

Fam. van Asch maandag 18 januari 2010
Ligging t.o.v. pistes

Een chalet zoals je ze weinig tegenkomt: groot, netjes/schoon, voorzien van alle benodigdheden, kindvriendelijk en zelfs iedere ochtend broodjes aan de deur. Het skigebied is erg leuk voor kinderen en beginners, voor gevorderden is het snel te klein en moet (en kun) je verderop. De mensen hier zijn erg vriendelijk. Een aanrader dus!

Gereisd met jonge kinderen in 2010

hele mooie huisjesvertalen

molenaar zondag 22 februari 2009
Ligging t.o.v. pistes

wij zijn met de krokussenvakantie in Feriendorf Wildschonau geweest. Het was super! Natuurlijk waren we gezegend met heel veel sneeuw en mooi weer, maar ook de omgeving en het huisje was geweldig. De huisjes zijn nieuw, groot,volledig ingericht en vlakbij de piste.

Gereisd met jonge kinderen in

Fantastic Placevertalen

Cleo Peries donderdag 12 november 2009
Ligging t.o.v. pistes

A really first class, lovely, cosy, clean and bright couple of chalets - basically my home away from home. Excellent location within close walking distance of the shops as well as the slopes also within close distance to transport to travel further afield – also as I'm a light sleeper it was really quiet so I always had a great night's sleep.

I chatted with group that stayed next door and they had nothing but praise for the accommodation/village. I also talked to an elderly couple who were obviously a little too old to ski but they said they found the area so beautiful and the chalets so affordable that they come twice a year on their pension - once in the winter and once in the summer so they could appreciate the different atmosphere.

This is a very welcoming, helpful, cost effective, scenic and beautifully well placed chalets - a cosy family atmosphere without the feeling that they were being an intrusion into your peaceful holiday.

Gereisd alleenreizend in februari 2009

Arie woensdag 5 september 2007

Het park bestaat uit een klein aantal woningen. Deze zijn zeer ruim en comfortabel ingericht. De keuken is van alle apparatuur voorzien en de woonkamer is gezellig. De bedden zijn stevig. Enige nadeel is de ligging aan de drukke weg naar Wörgl. Door het lawaai van het verkeer 's morgens vroeg is uitslapen lastig. Service is uitstekend: na een week worden de bedden verschoond en opgemaakt! Personeel en receptioniste zijn zeer vriendelijk

Gereisd Familie in

Klein vakantieparkje met vrijstaande huisjesvertalen

Astrid woensdag 21 juli 2010
Ligging t.o.v. pistes

Het park bestaat uit slechts enkele, maar vrijstaande bungalows. Voldoende ruimte voor 6 mensen, met keuken, eetkamer en woonkamer met televisie en internet. Supermarkt is op loopafstand.

Gereisd met jonge kinderen in 2007

Vakantiepark Wildschönau scoort een 8,8 uit 10, op basis van 12 beoordelingen

In welk land rij jij het liefst auto?