Beoordelingen Hotel Löwe und Bär****

9,6
met oudere kinderen, Juli 2011
"Ferm"vertalen
ANN

23-07-2011 Vandaag in het hotel aangekomen. Bij aankomst zijn we geholpen met onze bagage. Dat vonden we al ferm.Eten super. Zwembad fantastisch. We logeren in Bar. Internet op de kamers. We hebben er wel 15uur op gereden. Van Belgie naar Serfaus. En dat zien we volgend jaar niet meer zitten.

met jonge kinderen, Aug. 2009
"Geweldig!!!!!"vertalen
gilis kurt
Ligging t.o.v. pistes

04-09-2009 Ongelooflijk goed hotel,bezocht in de 2de week van augustus.Onze dochter spreekt er nog elke dag over.De kinderen worden verwend van 's morgens tot 's avonds.
Het mooie zwembadencomplex,de prachtige binnenspeeltuin en de kinderclub waren voor haar de max.Ook de ouders worden niet vergeten door het uitgebreide welnesscomplex en 's avonds een heerlijk zesgangenmenu van uitstekende kwaliteit.
Voor de kinderen is er elke dag een buffet met frietjes,spaghetti,enz.
Volgend jaar zeker terug maar dan voor 2 weken!

met partner, Juli 2008
"Gewoon klasse!!!"vertalen
Andreas

26-07-2008 Perfecte kombinatie van kinderanimatie, elke maaltijd een feest, prachtige natuur en dgl.

Familie, Juli 2008
"Super cool"vertalen
Janssen
Ligging t.o.v. pistes

20-07-2008 Dit is een echte aanrader voor een gezin met kinderen. alles kan en mag als kind. De kamers zijn groot, de grootste die we ooit gehad hebben. voor de kids een aparte kamer. ruimte zat. een super binnenzwembad met nooit geziene glijbaan met muziek en lichten.Dark hole. Heel goed verwarmd buitenzwembad. Zelfs bij 15graden en regen zwommen de mensen buiten. alles ligt in de buurt, gratis kaart voor met de gondels te gaan. ligt op wandel afstand van hotel anders met de gratis metro. echt een TOP HOTEL. Geen storende geluiden van kinderen op de kamers. En s´avonds een echt 4 gangen diner opgediend met eigen ober. Dit moet je met je eigen ogen gezien hebben. Niet te doen zo cool.

met partner, Juni 2008
"Op zomervakantie geweest."vertalen
Quinten
Ligging t.o.v. pistes

08-07-2008 Hier is je vakantie gewoonweg AF!
Alles is kraaknet. Nog nooit heb ik in een 4 sterren hotel zo'n propere kamer gehad. Pure verwennerij voor je kind(eren). Lekker en verzorgd eten met inderdaad s'avonds een 6-gangen menu van niet de minste kwaliteit.
Als je dan toch heel ver moet zoeken voor een opmerking: misschien jammer dat er geen cola en/of cola-light in de all-in formule verkrijgbaar is. Bij kinderen toch wel de populairste drank ter wereld. Kan je wel tegen betaling verkrijgen zoals de alcoholische dranken.
Wie hier niet tevreden is, daar wil ik wel eens bij thuis komen logeren.

Wat is voor jou het belangrijkst bij de keuze voor een stedentrip?