Sfeer in het dorp
Skigebied gevorderden
Après ski

31 mei 2017

Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten bij :

240 Accommodaties Oostenrijk, Tirol, Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten

Reviews van accommodaties in Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten

Met vrienden, Feb. 2017
Fam. Oegema

26-05-2017 Uitstekende keuken, ruime kamers worden goed schoongemaakt. Gezellige bar in de kelder!
Bus stopt voor het pension. Kortom, geen minpuntenLees verder

Met vrienden, Mei 2017
Marina en Dennis ...

25-05-2017 Het ligt in een mooie en rustige omgeving.Lees verder

Met jonge kinderen, Mrt. 2017
"Super!!"over Ferienhaus am Brixenbachl*****
Karlijn

31-03-2017 Wij hebben weer genoten van ons verblijf bij jullie , bedankt voor de goede zorgen ook voor ons kleine baby babbetje !! Echt topLees verder

Met partner, Mrt. 2017
Toon

27-03-2017 Prima Hotel voor een week. Kamers wat gedateerd, maar netjes en schoon. Goed ontbijt, al zou dit over een week verdeeld iets gevarieerder mogen zijn....Lees verder

Met jonge kinderen, Mrt. 2017
"Fantastisch hotel"over Glockenstuhl****
Geert O.

21-03-2017 We hebben hier met twee kleine kinderen (1 en 2 jaar) geslapen. Echt een bijzonder goed hotel. De ligging tov het dorp is erg goed, alles is op...Lees verder

Ben je nieuwsgierig naar Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten? Als je wilt weten wat andere vakantiegangers ervan vonden, kun je op deze pagina hun beoordeling lezen. Bekijk de foto's en proef van de sfeer. De plattegrond helpt je om de exacte locatie van een accommodatie of leuke bezienswaardigheid te vinden. Misschien ben je er zelf al eens geweest en wil je jouw ervaring delen met andere vakantiegangers. Ook daarvoor ben je hier op de juiste plaats!
Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten scoort een 8,5 uit 10, op basis van 448 reviews