Aankomstdatum
Vertrekdatum
Vanaf € 69
Het laagste tarief in de afgelopen 48 uur gevonden.
Wij doorzoeken Booking.com voor de beste prijs.
Oriental****
Beoordelingen Aparthotel Oriental****
Av. Tomás Cabreira Apartado 160, P-8500-802, Praia da Rocha
Er zijn helaas nog geen Belgische beoordelingen van bestemming Oriental**** gegeven. Je kunt wel een beoordeling over bestemming Oriental**** achterlaten.

Heb je deze accommodatie bezocht?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

107 beoordelingen over Oriental****

9,1
7,3
6,4
met partner, Sept. 2013
"Prima hotel maar geen apartement"vertalen
netty

1-10-2013 Hotel is helemaal in orde maar appartement niet. Koffie en thee faciliteiten bestaat uit een fluitketel? De kookplaten zijn te klein voor de aanwezige pannen zodat er maar 1 pan tegelijk warm gemaakt kan worden.
Maar als hotel is het een prima keus. De omgeving ook en volop restaurantjes voor leuke prijs en prima eten.

met partner, Mei 2013
"Zeer goed hotel"vertalen
Hennie

31-5-2013 15 dagen in dit zeer goed hotel geweest.Prachtige ligging.Vanuit het hotel
loop je via een trap zo het geweldige strand op.Bijna vanuit alle kamers heb je een mooie kijk op de Atlantische oceaan.Ontbijt s,morgens is erg goed.Alles wordt goed bij gevuld.Kamers zijn mooi en ruim maar wel een beetje gedateerd.Bediening is zoals bijna overal in Portugal erg vriendelijk.
Het hotel ligt op een erg rustige plaats.Je hoort s,nachts alleen de zee en dan het raam open.Ik heb in jaren niet meer zo goed geslapen,kom helemaal tot rust.Vanuit het hotel loop je zo de boulevard o, waar een paar goede restaurantjes zijn.Voor een 3 gangen menu betaal je hier net zoveel als voor een voorgerecht in Nederland.Op verschillende terassen betaal je €1,00 voor een biertje,frisdrank en €1,20 voor koffie.Vanuit Portimao kun je met de bus naar het prachtigen plaatjes Alvor 5 km,Silves 15 km,
Lagos 20 km,Ferragudo 6 km en Carvoeiro 15 km.Mensen de Algarve is zo mooi en dit hotel is top.Wat wil een mens nog meer.

met vrienden, Okt. 2012
"Zeker een aanrader"vertalen
Naam NaamJoke

21-10-2012 Wij hadden een kamer op de begane grond met een kleine keuken we stapten zo het grasveld op waar je op de ligbedden kon relexen en daarachter de zee een fantastisch uitzicht en zeer vriendelijk personeel
Elke dag schone handdoeken en de kamer weer netjes opgeruimd en schoon

met partner, Sept. 2012
"Heerlijk hotel"vertalen
Leon

7-10-2012 Eind september een week in Oriental geweest. Prima hotel, mooie kamer, goed schoon, prima service aan de balie. Ontbijt eenvoudig maar goed. de ligging aan het strand (met trap te bereiken) en dichtbij het begin van de boulevard is geweldig.

met partner, Juli 2012
"TOPvakantie"vertalen
Dominique van Tol

19-7-2012 Alles was helemaal geweldig! Mooie schone kamer, lekker bed en alles werd elke dag schoongemaakt! Heerlijk ontbijt met verse broodjes en vers fruit en geweldige service de hele dag door! De hele dag lekker langs het zwembad chillen en uitkijken op de zee en savonds lekker het hotel uitlopen en je staat gelijk op de boulevard! Een aanrader voor iedereen;)

met vrienden, Juli 2012
"Prima lokatie, kan niet beter!!!"vertalen
G. Donker

23-7-2012 Als je aan de voorkant het hotel uitkomt ben je zo bij de winkels, restaurants etc. Achterkant met trap naar beneden sta je op het strand.
Alle personeel, van hoog tot laag erg behulpzaam en vriendelijk.
Alles wordt direkt geregeld. Geen enkel minpunt.

met partner, Juni 2012
"Prachtige vakantie in Oriental"vertalen
Fam. Oldenburger

29-6-2012 Wij zijn net terug van vakantie in het Oriental. De medewerkers die er werken proberen het je op alle mogelijke manieren naar de zin te maken. Het is een prachtig hotel en het ruikt er heerlijk. Er wordt iedere dag goed schoongemaakt. Het ontbijt is summier maar goed. Wij hadden in eerste instantie niet zo'n leuke kamer. We zaten boven de keuken. Maar konden de volgende ochtend de kamer omboeken. We moesten wel wat bijbetalen maar hadden dan nu ook een kamer met volledige zeezicht. De mensen aan de balie zijn erg klantvriendelijk. Het hotel ligt op een toplocatie. Wij hebben dan ook een TOPvakantie gehad.

met partner, Juni 2012
"Fantastisch Apart Hotel"vertalen
John en Loes Spaans
5,0

2-7-2012 We zijn er 14 dagen geweest, service staat voorop hier, rustige ligging, mooie kamers met ruim balkon, vriendelijke personeel, lekker rustig je kan er heerlijk slapen op goede bedden, ontbijt is prima, loopt zo het centrum in en je hebt een fantastisch uitzicht over de zee, mooie tuin met zwembad. Je loopt de trap af naar beneden en je bent op het strand. Je kan er heerlijk wandelen. Strand is superschoon ook het hotel, dat viel ons op dat daar alles zo schoon is en dan de mensen zo hartelijk zijn. Heerlijke restaurantjes zowel in het centrum als aan het strand. Wij komen er zeker terug . Kan dit Apart Hotel iedereen aanraden
De temperatuur was heerlijk tussen 25 en 30 graden met altijd een windje

met oudere kinderen, Aug. 2011
"Aanrader"vertalen
Helma

1-9-2011 Mooi schoon gebouw in Moorse stijl, van binnen en van buiten. Internationale gasten.
1x per week buffet, maaltijd bestaat uit keuze van 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten vlees of vis, 3 toetjes (fruit, ijs of taart). Is ons goed bevallen. Vriendelijk personeel.
Strand via een trap naar beneden. Hotel staat aan het eind van een lange winkelstraat in het rustige gedeelte. Geen boulevard. Supermooi uitzicht vanaf de tuin. Amusement hotel niet noemenswaardig.
Tip voor excursie: zigeunermarkt in Quarteira en met speedboot van Bladerunner naar de dolfijnen en de kust van de Algarve.

met partner, Juni 2011
"Aan het strand"vertalen
Rick

23-7-2011 Prima ligging pal aan het strand en mooi uitzicht.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?