9FenomenaalScore uit 5 reviews

Deze accommodatie heeft een score van 9

Voor deze boeking heb je de laagsteprijsgarantie

Over Martinhal Beach Resort & Hotel

Martinhal Beach Resort & Hotel

Welkom bij ons luxe resort in Sagres, gelegen in de ongerepte westelijke Algarve, met een adembenemend uitzicht op het strand van Martinhal. Onze unieke locatie biedt gasten de mogelijkheid om te genieten van de mystieke sfeer en het dramatische landschap van de regio. Met 5 buiten- en binnenzwembaden en een uitgebreid aanbod aan watersportactiviteiten, beloven wij een onvergetelijke zwembad- en strandervaring voor gezinnen en stellen. Ontdek ons resort waar avontuur en ontspanning samenkomen, en maak herinneringen die een leven lang meegaan.

De Ligging

Ons hotel ligt in Sagres, op slechts 1 uur rijden van de internationale luchthaven Faro. Gasten kunnen gemakkelijk met de auto, taxi of shuttlebus naar het hotel komen. Het resort kijkt uit over het strand van Martinhal, dat op loopafstand bereikbaar is. Het stadscentrum van Sagres is ook vlakbij, waar gasten kunnen genieten van lokale winkels en restaurants. Voor degenen die de omgeving willen verkennen, is er fietsverhuur beschikbaar om de prachtige natuurlijke omgeving te ontdekken.

Het hotel en de faciliteiten

Ons vakantiecomplex beschikt over 38 tweepersoonskamers met airconditioning, een keuken en een prachtig uitzicht op zee. Gasten kunnen genieten van een scala aan faciliteiten, waaronder meertalig personeel, een 24-uurs receptie, een supermarkt, een mooie tuin, en diverse sport- en wellnessactiviteiten. Voor de kleintjes is er een speelplaats en een miniclub beschikbaar. Het hotel biedt ook rolstoelvriendelijke kamers en vrijetijdsbestedingen. Met een overvloed aan watersportmogelijkheden, tennis, golf, en een uitgebreid animatieprogramma, is er voor ieder wat wils.

Eten en drinken

Ons culinaire aanbod omvat een koffiehuis, bar en niet-rokersrestaurant met een scala aan dieetopties en kindermenu's. Gasten kunnen kiezen voor een overnachting incl. ontbijt of halfpension, waarbij heerlijke gerechten van de kaart of een menu besteld kunnen worden. Speciale menu's en snacks zijn ook beschikbaar. Voor gasten die voor all inclusive kiezen, betekent dit dat eten en drinken bij de prijs inbegrepen zijn, met een ruime keuze aan gerechten en drankjes.

Goed om te weten

Onze accommodatie accepteert creditcards zoals American Express, Visa en MasterCard. Gasten kunnen profiteren van diverse diensten zoals roomservice, wasservice, en een transferservice. Voor vragen of boekingen kunnen gasten terecht bij de tourdesk. Houd er rekening mee dat ons vakantiecomplex rolstoelvriendelijke faciliteiten en kamers met barrièrevrije badkamers biedt. Gasten kunnen genieten van een verblijf vol comfort en gemak, met een scala aan voorzieningen en services voor een onvergetelijke ervaring.

Faciliteiten

Adresgegevens

Quinta do Martinhal, Apartado 54 , 8650-908

Website

Martinhal Beach Resort & Hotel

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Boek met garantie
  • BanContact
  • Mastercard
  • Visa

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.