9,4

25 jun 2018

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Salir de Matos? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Salir de Matos aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

1 Accommodatie Portugal, Costa de Lisboa, Salir de Matos

Reviews van accommodaties in Salir de Matos

Met jonge kinderen, Mei 2018
"Fantastisch genoten"over Quinta Sao Domingos
Martin

03-06-2018 Heerlijke locatie om in alle rust te genieten van Portugal. Er zijn 2 accomodaties beiden met mooi uitzicht. Tevens op het terein een buitenzwembad,...Lees verder

Met jonge kinderen, Mei 2018
"Heerlijk! Ik wil terug."over Quinta Sao Domingos
Bjorn

23-05-2018 We hebben hier heerlijk genoten van een 10-daagse vakantie. Samen met onze kleine Boris van 13 maanden verbleven we in het huisje.
Het huisje was...Lees verder

Salir de Matos scoort een 8,8 uit 10, op basis van 6 reviews