Beoordelingen Camping Terme Catez*****

met jonge kinderen, Juli 2014
"Leuke ervaring"vertalen
Sylvie
5,0

29-07-2014 Een leuke ervaring. Het sanitair van een camping kan je nooit perfect verwachten, maar de poetsvrouwen stonden te poetsen tegen hun zin en ook met van die wappen die al een paar dagen niet waren uitgewassen.. dit kon echt wel beter. wij sliepen in een tent van een touroperator, dit was in orde! Het was er een echt zwemparadijs. dit is een echte aanrader voor de jong en oud ! wij hebben genoten van onze vakantie.. we zijn geen mensen die 2x hetzelfde doen, maar ik zou het mensen wel aanraden. alleen jammer van het sanitair, maar we hebben het al slechter geweten op andere campings.

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Veel waterpret"vertalen
fam castelein
Staat van het sanitair

18-09-2012 Zwembadcomplex is indrukwekkend doch na enkele dagen heb je het wel gezien. De moeite is een bezoek aan Zagreb en Lubliana (ong 1 uur rijden). Voor de rest weinig in de buurt te doen.
Wij hebben tent gehuurd via touroperator. Tent zelf oke doch locatie was niet echt plezant. Tent stond naast een grote parking van nabijgelegen appartement.

met partner, Juli 2012
"Perfecte camping voor waterplezier."vertalen
andre.veraart
Staat van het sanitair

18-08-2012 Perfecte camping voor waterplezier. ongelooflijk veel mogelijkheden . voor ieder wat wils. Geen fiets of mountainbiketoeren of zeer moeilijk te vinden. ook wandelen buiten het domein is niet echt intressant.
Enkele dagen hier is mooi en ontspannend... maar toch duur als je geen waterrat bent.... 40 euro voor 2 personen is toch veel voor een camping ook al zijn er 5 sterren.

met oudere kinderen, Juli 2012
"Super vakantie"vertalen
Vanheel
Staat van het sanitair

07-07-2012 Tent via touroperator (nr 59, ideaal ligging) alles tiptop, fantastisch waterparadijs,weinig lawaai,proper sanitair
Echte aanrader , wel weinig te zien in de streek
Genoeg supermarkten in brezice, dorp vlakbij
Restaurant Henry,s is helaas op dit moment gesloten.

met jonge kinderen, Juli 2011
"Absolute aanrader"vertalen
Familie VDA

03-08-2011 net terug van een weekje Terme Catez met campingcar.Ondanks het slechte weer ( elke dag regen) toch genoten van dit geweldig vakantiecomplex.Onze kinderen willen onmiddellijk terug.Binnen- en buitenzwembaden zijn indrukwekkend.Overal lekker warm water.Vreemd is wel dat ondanks de aanwezigheid van meerdere restaurants, het na 21u bijna onmogelijk is om nog aan eten te geraken.Volgend jaar zeker terug !

met jonge kinderen, Juli 2010
"Leuk, maar 1x was genoeg"vertalen
Aad Vogelaar
Eetgelegenheden

17-08-2011 De camping geboekt door de mooie zwembaden.(kinderen..) zwembaden waren erg mooi en leuk, maar na een weekje hebben de kinderen het ook wel gezien.
Er was voldoende te doen. Ook winkeltjes. Vreemd was wel dat je maar 2x per dag het zwembad inmocht. Daarna was het jammer. Het was ook in het binnen of het buitenbad. beiden op 1 dag mocht niet?
De camping zelf was voldoende, maar niet bijzonder. leuk was wel het meertje met duizenden zonnebaarzen. Ingooien en vangen. Kids vonden dit geweldig. Kinderen waren daar meer dan in het zwembad.

met oudere kinderen, Aug. 2009
"Drukke maar leuke camping"vertalen
VAN DEN LANGENBERGH...
Eetgelegenheden

03-09-2009 Camping met zwembad/thermaal bad/speelbad. Een soort kermis in uitbreiding, maar alles te betalen. Langgerekte camping : als je achteraan staat ben je nogal ver van zwembaden, winkel, e.d.

Familie, Juli 2008
"Zeer leuke camping voor kinderen"vertalen
Kitty
5,0

23-07-2008 We zijn net terug van een vakantie in Slovenië en Kroatië. Deze camping is een echte aanrader als je houdt van de nodige rust. Geen luidruchtige animatie. Het zwembad was voor jong en oud en echt paradijs (zo omschreef mijn dochter van 5 jaar het). Lekker warm water dus ideaal voor jonge kinderen. Ze kunnen zich uren vermaken in de verschillende zwembaden. Niet te druk en voldoende personeel. Je kan vanuit deze camping ook veel in Slovenië bezoeken. Daguitstap naar Ljubliana (100 km) is zeker te moeite. Zagreb (30 km) minder leuk. Maar ook veel grotten en ongerepte natuur. Sanitair was ok, onderhoud kon wel beter.

Familie, Juli 2007
"Leuk voor de kinderen"vertalen
Nijboer
Eetgelegenheden

16-08-2008 Camping met een schitterend zwembad. Wij zagen de kinderen de hele dag niet. Buiten het zwembad is er niet veel te doen. Kinderdisco in het Sloveens. Verder geen bijzondere animatie. Sanitair redelijk schoon. Kan wat vaker schoongemaakt worden. Organisatie camping rommelig. Wij hadden het geluk dat bij onze aankomst er meerdere plekken vrij waren. Hebben echter ook gezien dat mensen lang moesten zoeken en zelfs in een van de speeltuin moesten gaan staan. Bij de receptie waren het niet de vrolijkste mensen. In de winkels en restaurants was men vriendelijk. Buiten de camping via een pontje naar restaurants daar lekker (speenvarken) en goedkoop gegeten.

Het meest vriendelijk zijn de inwoners van: