Beoordelingen Camping Terme Catez *****

Gezelschap:

leuke ervaringvertalen

Sylvie dinsdag 29 juli 2014
Staat van het sanitair

Een leuke ervaring. Het sanitair van een camping kan je nooit perfect verwachten, maar de poetsvrouwen stonden te poetsen tegen hun zin en ook met van die wappen die al een paar dagen niet waren uitgewassen.. dit kon echt wel beter. wij sliepen in een tent van een touroperator, dit was in orde! Het was er een echt zwemparadijs. dit is een echte aanrader voor de jong en oud ! wij hebben genoten van onze vakantie.. we zijn geen mensen die 2x hetzelfde doen, maar ik zou het mensen wel aanraden. alleen jammer van het sanitair, maar we hebben het al slechter geweten op andere campings.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

veel waterpretvertalen

fam castelein dinsdag 18 september 2012
Staat van het sanitair

Zwembadcomplex is indrukwekkend doch na enkele dagen heb je het wel gezien. De moeite is een bezoek aan Zagreb en Lubliana (ong 1 uur rijden). Voor de rest weinig in de buurt te doen.
Wij hebben tent gehuurd via touroperator. Tent zelf oke doch locatie was niet echt plezant. Tent stond naast een grote parking van nabijgelegen appartement.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Perfecte camping voor waterplezier.vertalen

andre.veraart zaterdag 18 augustus 2012
Staat van het sanitair

Perfecte camping voor waterplezier. ongelooflijk veel mogelijkheden . voor ieder wat wils. Geen fiets of mountainbiketoeren of zeer moeilijk te vinden. ook wandelen buiten het domein is niet echt intressant.
Enkele dagen hier is mooi en ontspannend... maar toch duur als je geen waterrat bent.... 40 euro voor 2 personen is toch veel voor een camping ook al zijn er 5 sterren.

Gereisd Met partner in juli 2012

Super vakantievertalen

Vanheel zaterdag 7 juli 2012
Staat van het sanitair

Tent via touroperator (nr 59, ideaal ligging) alles tiptop, fantastisch waterparadijs,weinig lawaai,proper sanitair
Echte aanrader , wel weinig te zien in de streek
Genoeg supermarkten in brezice, dorp vlakbij
Restaurant Henry,s is helaas op dit moment gesloten.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

absolute aanradervertalen

Familie VDA woensdag 3 augustus 2011

net terug van een weekje Terme Catez met campingcar.Ondanks het slechte weer ( elke dag regen) toch genoten van dit geweldig vakantiecomplex.Onze kinderen willen onmiddellijk terug.Binnen- en buitenzwembaden zijn indrukwekkend.Overal lekker warm water.Vreemd is wel dat ondanks de aanwezigheid van meerdere restaurants, het na 21u bijna onmogelijk is om nog aan eten te geraken.Volgend jaar zeker terug !

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Leuk, maar 1x was genoegvertalen

Aad Vogelaar woensdag 17 augustus 2011
Eetgelegenheden

De camping geboekt door de mooie zwembaden.(kinderen..) zwembaden waren erg mooi en leuk, maar na een weekje hebben de kinderen het ook wel gezien.
Er was voldoende te doen. Ook winkeltjes. Vreemd was wel dat je maar 2x per dag het zwembad inmocht. Daarna was het jammer. Het was ook in het binnen of het buitenbad. beiden op 1 dag mocht niet?
De camping zelf was voldoende, maar niet bijzonder. leuk was wel het meertje met duizenden zonnebaarzen. Ingooien en vangen. Kids vonden dit geweldig. Kinderen waren daar meer dan in het zwembad.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Drukke maar leuke campingvertalen

VAN DEN LANGENBERGH... donderdag 3 september 2009
Eetgelegenheden

Camping met zwembad/thermaal bad/speelbad. Een soort kermis in uitbreiding, maar alles te betalen. Langgerekte camping : als je achteraan staat ben je nogal ver van zwembaden, winkel, e.d.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

Zeer leuke camping voor kinderenvertalen

Kitty woensdag 23 juli 2008
Eetgelegenheden

We zijn net terug van een vakantie in Slovenië en Kroatië. Deze camping is een echte aanrader als je houdt van de nodige rust. Geen luidruchtige animatie. Het zwembad was voor jong en oud en echt paradijs (zo omschreef mijn dochter van 5 jaar het). Lekker warm water dus ideaal voor jonge kinderen. Ze kunnen zich uren vermaken in de verschillende zwembaden. Niet te druk en voldoende personeel. Je kan vanuit deze camping ook veel in Slovenië bezoeken. Daguitstap naar Ljubliana (100 km) is zeker te moeite. Zagreb (30 km) minder leuk. Maar ook veel grotten en ongerepte natuur. Sanitair was ok, onderhoud kon wel beter.

Gereisd Familie in juli 2008

Leuk voor de kinderenvertalen

Nijboer zaterdag 16 augustus 2008
Eetgelegenheden

Camping met een schitterend zwembad. Wij zagen de kinderen de hele dag niet. Buiten het zwembad is er niet veel te doen. Kinderdisco in het Sloveens. Verder geen bijzondere animatie. Sanitair redelijk schoon. Kan wat vaker schoongemaakt worden. Organisatie camping rommelig. Wij hadden het geluk dat bij onze aankomst er meerdere plekken vrij waren. Hebben echter ook gezien dat mensen lang moesten zoeken en zelfs in een van de speeltuin moesten gaan staan. Bij de receptie waren het niet de vrolijkste mensen. In de winkels en restaurants was men vriendelijk. Buiten de camping via een pontje naar restaurants daar lekker (speenvarken) en goedkoop gegeten.

Gereisd Familie in juli 2007

Camping Terme Catez scoort een 7,7 uit 10, op basis van 355 beoordelingen

Waar breng jij het liefst de winter door?