Beoordelingen Hotel Grand Union Executive ****

Aankomstdatum
Vertrekdatum
Vanaf € 108
Het laagste tarief in de afgelopen 48 uur gevonden.
Wij doorzoeken Booking.com voor de beste prijs.
Grand Union Executive****
Beoordelingen Hotel Grand Union Executive****
Miklosiceva 1, 1000, Ljubljana

De beste prijzen en last minutes voor Hotel Grand Union Executive**** bij:

Er zijn helaas nog geen Belgische beoordelingen van bestemming Grand Union Executive**** gegeven. Je kunt wel een beoordeling over bestemming Grand Union Executive**** achterlaten.

Heb je deze accommodatie bezocht?

6 beoordelingen over Grand Union Executive****

9,5
9,3
Taal:
Gezelschap:

Beste plek voor een weekendje Ljubljanavertalen

van der Vleuten maandag 13 oktober 2014

Normaal geef ik nooit mijn beoordeling bij Zoover, maar kon het nu niet laten te vermelden wat een fantastisch hotel dit is. Naast de gastvrijheid en uitstekende grote, nette kamers is de ligging optimaal. Binnen 100 meter sta je midden in het hartje van Ljubljana. Natuurlijk kan het altijd nog goedkoper, maar tip van mijn kant, ga niet beknibbelen op 30-40 euro/nacht als je op deze plek kunt slapen.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

Prima hotelvertalen

sanderfaas zondag 14 augustus 2011

Onverwacht een nachtje verbleven omdat Kroatië mensen die hun paspoort vergeten niet binnenlaat ;-) Prima hotel met goede bedden en een zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Het ligt in het centrum van Ljubljana, dus een goede plek om de stad te bezichtigen.

Gereisd met partner in juli 2011

Goed gelegen en kamers met lange beddenvertalen

Jan Lamers zaterdag 27 februari 2010

Voor het eerst in een hotel gelogeerd met standaard 220 cm lange bedden. Voor iemand van 2m lang is dat een verademing. Waarom doen niet alle hotels dit?
De kamers ware goed verzorg en het hotel heeft ook gratis internet (geen wifi, maar wanneer jezelf geen kabel hebt, krijg je die van het hotel).
Hotel is centraal gelegen en hoewel ik er in februari was, kon ik mij wel een goede voorstelling maken hoe het in de lente en zomer is. Ljubljana heeft een mooi en gezellig centrum langs de rivier.

Gereisd zakelijk in februari 2010

De beste prijzen en last minutes voor Hotel Grand Union Executive**** bij:

Vlak bij centrumvertalen

Claude zondag 8 augustus 2010

Beetje onpersoonlijk hotel. Eerder businessgericht. Centraal gelegen in centrum Ljubljana

Gereisd met een groep in 2009

Een geweldig hotel !vertalen

Andre donderdag 10 juli 2008

Een geweldig hotel op loopafstand van het oude centrum van Ljubljana. Heerlijk genoten van de sfeer, de rust, het buitenleven op de vele terrasjes in het centrum.

Gereisd zakelijk in juli 2008

Anton Kers vrijdag 17 februari 2006

Zeer goed hotel gelegen midden in de stad.Kamers netjes en comfortabel. Ontbijtbuffet goed. Union Business is wordt meestal door de zaken reiziger geboekt. De drie hotels liggen aan elkaar en zijn met elkaar verbonden.

Gereisd in

Hotel Grand Union Executive scoort een 8,7 uit 10, op basis van 6 beoordelingen

In welk land rij jij het liefst auto?