Beoordelingen Villa Del Alba ****

Del Alba****
Beoordelingen Villa Del Alba****
Camino del Comendador 242, 29130, Alhaurín de la Torre

De beste prijzen en last minutes voor Villa Del Alba**** bij:

Er zijn helaas nog geen Belgische beoordelingen van bestemming Del Alba**** gegeven. Je kunt wel een beoordeling over bestemming Del Alba**** achterlaten.

Heb je deze accommodatie bezocht?

19 beoordelingen over Del Alba****

9,3
9,1
Taal:
Gezelschap:

Wat hebben wij genoten ....vertalen

Kariel vrijdag 22 augustus 2014
Hoeveelheid ruimte

Adembenemende plek, heerlijk genoten.
Wij hebben nu al voor volgend jaar geboekt. Komplimenten voor de Nederlanders die het runnen!!

Gereisd Met partner in 2014

Fantastische locatievertalen

Martine Bos zondag 3 augustus 2014
Hoeveelheid ruimte

Villas del Alba is echt genieten! Het ligt in een prachtige omgeving, de huisjes zijn van alle gemakken voorzien en je hebt veel privacy. Ook bij het zwembad is het heerlijk toeven, zeker met kleine kinderen!
Ook de eigenaren zijn heel vriendelijk, altijd in voor een praatje en behulpzaam..
Villas del Alba ligt ook centraal voor allerlei uitstapjes met de auto, er is genoeg te ontdekken!
Kortom: Een aanrader voor een heerlijke vakantie!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2014

Fantastischvertalen

johan dinsdag 25 februari 2014
Hoeveelheid ruimte

Heerlijke vakantie, ruime huisjes, lekker rustig en wat een fantastische uitzichten.
Wij zijn met 3 families naar Villas del Alba geweest en kijken nu al uit naar volgend jaar !
De huisjes zijn ruim en waren zeer schoon, de jacuzzi lekker warm, Corinne heeft ons zeer vriendelijk wegwijs gemaakt en van alles voorzien, top !
Wij kunnen Villas del Alba voor iedereen aanraden, goed zo en ga zo door.

Gereisd Met een groep in februari 2014

De beste prijzen en last minutes voor Villa Del Alba**** bij:

Prima verblijf in een vakantie bungalowvertalen

Bobbe dinsdag 15 oktober 2013

We zijn met vrienden naar het kleinschalige vakantie bungalow parkje Villas del Alba geweest. We zaten met 4 volwassenen in een vakantie bungalow met 2 ouder slaapkamers met 2 aparte badkamers. Tevens was er een derde slaapkamer aanwezig voor 2 kinderen.
De vakantie bungalow is gesitueerd op een mooi aangelegd terrein met totaal 3 dezelfde type vakantie bungalows rondom een heerlijk zwembad van 12 x 6 meter. De aardige beheerders zijn nederlanders en kunnen je meteen van de juiste informatie en tips voorzien. Tevens werd de volgende ochtend voor ons een ontbijt geregeld. Dat heeft er mee te maken dat de meeste vluchten van uit NL 's avonds laat bij Malaga arriveren al dan niet met een tussenstop bij Almeria.
De moeite waard om een bezoek te brengen zijn de steden Malagga, Mijas, Ronda (de grote brug), Sevilla (het paleis van Philip 2, en de gotische kerk), Gibraltar. Kortom, voldoende te doen en te zien in de omgeving van de vakantie bungalow.

Gereisd Met vrienden in oktober 2013

Mooie plek om Malaga en omgeving te verkennen!vertalen

Mark zaterdag 28 december 2013
Hoeveelheid ruimte

Villas del Alba is een paradijsje nabij het plaatsje Alhaurin de le Torre. Een auto is hier een absolute must, want er is werkelijk niets in de nabije omgeving! Wat heerlijk rustig is en doordat het iets hoger gelegen is heb je een prachtig uitzicht over de Malaga.

Het verblijf bestaat uit 3 riante villa's die allemaal aan het zwembad zijn gelegen! Ideaal! Interieur is vrij luxe, met goede bedden! Al het nodige is aanwezig!

Zwembad met losstaande jacuzzi is goed! Helaas ontbreekt een kinderbad. (er is wel een kinder speeltuin)
De barbecue is onmisbaar, die hebben we met de familie bijna elke dag gebruikt!

De service is wel oké. We hebben meerdere keren bij de gastvrouw om schone handdoeken moeten vragen en ons huis was niet schoongemaakt bij aankomst! BAH!

De gastheer is een stuk vriendelijker en heeft leuke verhalen over de omgeving!

Tip: boek geen ontbijt, karig en onder de maat!

Verder heeft Malaga ons verrast! Erg leuke stad om te ontdekken en op slechts 30 minuten rijden.

Gereisd Met een groep in juni 2013

Wegdromen in Andalusievertalen

Linda dinsdag 23 april 2013
Hoeveelheid ruimte

Deze recensie schrijvend, lig ik hier in een heerlijk bed in een van de drie slaapkamers van onze villa. Wat een topplek! Prachtige huisjes, ruim en schoon. De prive BBq hebben we al 2x gebruikt, net als de heerlijke jacuzzi. Speeltuintje voor de kleintjes, groot zwembad en gisteren nog wat lokale "grasmaaiers" in de vorm van schapen in de olijfgaard naast onze villa gehad. Prachtig uitzicht op malaga en omgeving. En vele mooie uitstapjes mogelijk. Mijas, Ronda, Marbella, etc. Golfbaan op 1km afstand voor de liefhebbers. Gewoon een prachtige plek! Hier ervaren wij echt vakantie. Hoewel een vaatwasser het vakantiegevoel nog iets zou versterken.... Maar ach.... Zo verleren we afwassen tenminste ook niet ;-)

Gereisd Met jonge kinderen in april 2013

echt geweldig!vertalen

Peters woensdag 20 juni 2012
Hoeveelheid ruimte

Wij zijn recent een lang weekend met een gezelschap van 12 mensen in villa del alba geweest en het was echt geweldig. De rust, de ruimte, fantastisch uitzicht, heerlijk zwembad met jacuzzie, ligbedden, lounge kussens, gratis wifi, heerlijk eten, veel privacy, enz. enz. De eigenaren zijn een super gastvrij nederlands echtpaar. Ik vind deze plek echt een aanrader

Gereisd Met een groep in 2012

Een magnifieke, super plek!vertalen

Anne dinsdag 19 juni 2012
Hoeveelheid ruimte

Vlakbij het vliegveld, mooie omgeving, rustig, vlakbij allerlei uitvalswegen maar andere plaatsen. Vlakbij de kust. Op loopafstand winkeltje, cafeetje en restaurantje. Ideaal voor een grote groep, familie. Lekker jacuzzi, zwebad. Goede bedden. Complimenten aan gastvrouw en heer. Wifi.

Gereisd Met een groep in juni 2012

Grandioos, heerlijke plek en wat een uitzichtvertalen

karin poelen dinsdag 10 april 2012
Hoeveelheid ruimte

Villas del Alba in Alhaurin de la Torre is een plek die wij iedereen kunnen aanraden.
Heerlijk weer, mooie ruime huisjes, groot zwembad, heerlijke massage jacuzzi en gezellige eigenaren die voor je klaar staan.
Echt een aanrader voor iedereen!!

Gereisd Met een groep in april 2012

Wat een super plek !!vertalen

Joke vrijdag 1 juni 2012
Hoeveelheid ruimte

Villas del Alba is een heerlijke accommodatie in het hart van Andalusie, wat een heerlijke vakantie.
Prachtige uitzichten, overal makkelijk te komen met de auto.
Heerlijke Villas met groot zwembad en zalige jacuzzi.
Wij komen zeker weer terug!

Gereisd Met een groep in april 2012

Villa Del Alba scoort een 9,4 uit 10, op basis van 19 beoordelingen

Waar breng jij het liefst de winter door?