Aankomstdatum
Vertrekdatum
Vanaf € 78
Het laagste tarief in de afgelopen 48 uur gevonden.
Wij doorzoeken Booking.com voor de beste prijs.
Rosamar & Spa****

9,7
met een groep, Apr. 2014
"Een echte aanrader!"vertalen
Hannelore Meeuw

11-4-2014 Leuk hotel. We hebben ons super geamuseerd. Mooie kamers. Alles was proper. Vriendelijk onthaal in het nederlands. Om het kort te vertellen een super vakantie gehad.

met oudere kinderen, Apr. 2014
"Goed hotel"vertalen
hans persyn

11-4-2014 Prima verhouding prijs kwaliteit
Goed onderhouden
Kamer valt wat klein uit
Lekker eten met veel variatie

met oudere kinderen, Juli 2013
"Parfait"vertalen
soetens

23-1-2014 hotel très bien situé au bord de la plage dans un endroit calme de lloret mais a deux pas des magasins et des ruelles commercantes / le personnel est tjs très sympa et au restaurant on y trouve toujours qq chose qui plait a toute la famille // pour avoir essayer plusieurs hotels sur lloret celui ci vaut vraiment le détour. Nous y retournons pour la 4eme fois en juillet ....

met partner, 2013
"Zeer goed hotel op de strandboulevard"vertalen
fam. Verhoeven

31-5-2013 Dit jaar gaan we voor de 8ste keer terug. Ideale ligging tov het strand en de winkeltjes voor mensen van onze leeftijd (75+). Steeds vriendelijke bediening en lekker eten. Kamers ook steeds netjes. 's avonds in de bar altijd leuke muziek, kortom zeker een aanrader als je niet meer zo goed te been bent en toch nog eens een mooie vakantie wil beleven.

met partner, 2012
"Beste hotel in lloret de mar"vertalen
ivan van hoey

30-8-2012 wij komen al 11 jaar in rosamar hotels te lloret de mar.
steeds hebben wij een zeer goede vakantie
comunicatie tussen klant en hotel zijn top.
goede en mooie propere kamers
goed restaurant.
rustig gelegen op 50 meter van de zee

"Super hotel"vertalen
Skye

29-8-2012 We waren in het hotel in augustus en waren verbaasd door de prijs / kwaliteit verhouding, we dachten dat als we zo dichtbij het zee waren, dat de diensten duurder zou zijn. Het hotel is mooi, zeer rustig en schoon, we hadden goede faciliteiten en een prachtig uitzicht op zee. Het ligt in een rustig gedeelte van Lloret maar toch dicht bij het centrum.

"Bravo Rosamar"vertalen
Alva

31-8-2012 Mijn partner en ik waren een week geleden in het Rosamar & Spa geweest en de waarheid is dat we waren zeer comfortabel. De kamer was niet erg groot, maar had een prachtig uitzicht op het zwembad en het strand. Het personeel was zeer correct en vriendelijk en vertelde ons welke plaatsen te bezoeken. De locatie was perfect, want binnen twee minuten waren op het strand en binnen 5 minuten aan de hoofdstraat om te winkelen.

"Bravo Rosamar"vertalen
Gertrude

"Locatie perfect"vertalen
Jantine

28-8-2012 Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Attentie was geweldig. We aten het buffet elke dag, die was lekker en gevarieerd, met inbegrip van lokale zeevruchten. De hot tub was een beetje klein.

"Excellent vacances !"vertalen
Claire
5,0

20-8-2012 Nous étions il ya une semaine mon partenaire et moi et la vérité est que nous étions très à l'aise. La chambre n'était pas très grand, mais il y avait de superbes vues sur la piscine et la plage. Le personnel était très correct et sympa avec nous et nous ont dit des endroits à visiter.

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?