5,7
Stranden

27 jun 2017

Platja de Pals  /  Playa de Pals

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Platja de Pals / Playa de Pals bij :

44 Accommodaties Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Platja de Pals / Playa de Pals

Reviews van accommodaties in Platja de Pals / Playa de Pals

Met een groep, Juli 2016
"Top camping!"over Mas Patoxas****
Ramon van Ee

24-06-2017 Mooie camping met een fijn zwembad. Goed sanitair!Lees verder

Met jonge kinderen, Juni 2017
"Leuke camping voor jonge gezinnen"over Sandaya Cypsela Resort*****
Jan

11-06-2017 De camping ligt mooi in een dennenbos, dus met voldoende schaduw. Wij hebben door omstandigheden zowel een stacaravan (Colors) als Bungalow...Lees verder

Met jonge kinderen, Aug. 2016
Kirsten

01-06-2017 Wij houden niet van vaak hetzelfde, maar we gaan dit jaar voor de derde keer naar Interpals.
Onze kinderen van 6 en 9 kunnen lekker over de camping...Lees verder

Met jonge kinderen, Aug. 2016
"Hele mooie camping"over Mas Patoxas****
Antal

25-05-2017 Vele mooie stranden in de omgeving. Ijsjes zijn heerlijk op de camping. Sanitair is schoon kortom een aanrader!Lees verder

Met een groep, Juli 2015
"Geweldige camping"over Sandaya Cypsela Resort*****
N

19-04-2017 De color stacaravans voor 6 personen zijn super. Leuk zwembad. Heerlijke strandjes in de buurt.Lees verder

Ben je nieuwsgierig naar Platja de Pals / Playa de Pals? Als je wilt weten wat andere vakantiegangers ervan vonden, kun je op deze pagina hun beoordeling lezen. Bekijk de foto's en proef van de sfeer. De plattegrond helpt je om de exacte locatie van een accommodatie of leuke bezienswaardigheid te vinden. Misschien ben je er zelf al eens geweest en wil je jouw ervaring delen met andere vakantiegangers. Ook daarvoor ben je hier op de juiste plaats!
Platja de Pals / Playa de Pals scoort een 7,8 uit 10, op basis van 195 reviews