Stranden

26 jun 2017

Playa d'Aro / Platja d'Aro

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Playa d'Aro / Platja d'Aro bij :

57 Accommodaties Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Playa d'Aro / Platja d'Aro

Reviews van accommodaties in Playa d'Aro / Platja d'Aro

"Een echte terrassencamping"over Cala Gogo****
Opmodok

24-06-2017 Nadat we vorig jaar op camping Valldaro geweest waren en Playa d'Aro ons wel aanstond gingen we deze camping maar eens proberen.
Het nadeel van...Lees verder

Marc Alderweireldt

24-06-2017 We hebben hier reeds een vriendenkring opgebouwd en hebben hier alles op loop en fietsafstand. De camping is goed verzorgd,mooie plaatsen en...Lees verder

Met een groep, Aug. 2016
"Super camping"over Cala Gogo****
Jacky

24-06-2017 Alles wat een camping nodig heeft is aanwezig, sanitairgebouw nr 2 is aan een opknap beurt toeLees verder

Met partner, 2017
"Fantastische camping!!"over Valldaro****
Babette Janssen

23-06-2017 Camping Valldaro is de camping voor jong en oud. Er is voor ieder wat wils. Wij komen al 11jaar op deze camping en willen geen andere camping meer.Lees verder

"Leuke camping maar gaat achteruit"over Internacional de Calonge***
giel

21-06-2017 Mooie rotscamping blijft leuk maar minder enthousiast personeel als voorgaande jaren . Wat ik miste na zoveel jaren was de strand bar zomaar...Lees verder

Ben je van plan een bezoek te brengen aan Playa d'Aro / Platja d'Aro? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Playa d'Aro / Platja d'Aro aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.
Playa d'Aro / Platja d'Aro scoort een 8,2 uit 10, op basis van 458 reviews