Stranden
9,1

16 mei 2019

Salou
Benieuwd naar wat er te beleven is in Salou? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Salou geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Salou bij :

166 Accommodaties Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Salou

Reviews van accommodaties in Salou

Met partner, Mei 2019
"Voor herhaling vatbaar"over Belvedere***
C.B. Bulte

13-05-2019 Eten kwalitatief goed, echter eentonig. Kamers ruim en schoon. Helaas topless zonnen bij zwembad verboden, werd niet aangegeven op het bord met de...Lees verder

Alleenreizend, Mei 2019
"Geweldig hotel voor een goede prijs."over Best Hotel San Diego****
Dylan de Vries

11-05-2019 Zeer goed hotel. Ik ben hier alleen geweest voor 6 dagen. Ik kreeg een grote kamer voor alleengebruik. Eten is voor Spanje zeer goed, net als het...Lees verder

Met partner, Mei 2019
"Ruim appartement met zeer vriendelijk personeel"over Les Dalies / Las Dalias***
Marjo

11-05-2019 Met man, zoon en hond hier verbleven. Top!Lees verder

Alleenreizend, Apr. 2019
"Ik kom er al 13 jaar. Fantastisch!"over Best Hotel Oasis Park***
Leon Smits

08-05-2019 Op 28 april met mijn gezin terug gekomen van een fijne en gezellige vakantie. Fijn hotel en goed personeel.Lees verder

Met jonge kinderen, Apr. 2019
"Leuk!"over PortAventura Hotel Gold River****
Bloedjes

07-05-2019 Mooi hotel, goede eet gelegenheid. Wil je iets anders zien dan het Park huur een auto.
De kamers zijn klein en zonder balkon maar wel netjesLees verder

Salou scoort een 8,7 uit 10, op basis van 988 reviews