Beoordelingen Hotel Belvedere***

9,2
met jonge kinderen, Apr. 2014
"Goed hotel"vertalen
Carla en Caro

30-09-2014 Wij waren er in de april 2014 (paasvakantie). Mooie grote kamers en bedden. Lekker en uitgebreide buffetten, showcooking. Goede ligging. Op 10 minuten wandelen van het pretpark Port Aventura en op 5 à 10 minuten wandelen van de boulevard, de winkels en het strand. Het hotel is 3 sterren maar wij zouden er eerder een 3+ van maken. Wij gaan zeker nog eens terug !

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Goed 3sterrenhotel"vertalen
cindy

11-08-2013 onze vlucht kwam aan om 09.00,en wij konden helaas maar in de kamer om 14.00 uur...baggage kon je wel kwijt in een afgesloten ruimte,en dan zijn we alvast aan het zwembad gaan zitten,waar helaas alle ligstoelen al handddoeken oplagen .voor de snacks ah zwembad word welgoed doorgevraagd naargerlang wat je er 'maar' voor krijgt.het animatieteam doet heel enthousiast hun werk, vooral Joey dikke pluim !!de avondshows vond ik wat zwakjes,en waarom elke avond Bingo?? verder heel mooie kamers,ruime,goede bedden,geen nachtlawaai,je moest wel niet voor 00.00 uur trachten te slapen aan de zwembadzijde,want lawaai animatie.airco deed het prima en geruisloos.als de buren douche nemen,is het alsof het in uw eigen kamer is. eten lekker,en ,zoook smorgens pannekoekjes.de fritten waren niet te vreten,wel lekkere rijst! het zaal personeel aan de zembadzijde was vriendelijker,ander straatkant ongelooflijk zure bediening. zeer kindvriendelijk, miniclub ook heel leuk!!dikke pluim voor Ana !

met jonge kinderen, Juli 2013
"Super"vertalen
Lamaire

28-07-2013 Bij aankomst konden we direct in de kamer, ookal was het nog maar 10u.
In het restaurant zijn ze super vriendelijk tegen de kinderen. Veel variatie in het eten, en veel speciallekes , chocoladefontein, suikerspin, ....
Veel activiteiten voor de kinderen, waterglijbaan, schuimparty,...
Het enige minpuntje was, dat de kamer ietsje properder konden worden gepoetst.

De beste prijzen en last minutes voor Hotel Belvedere*** bij:

met jonge kinderen, Juli 2013
"Hemels paradijs voor mijn dochter"vertalen
marina

02-08-2013 Hotel Belvedere in Salou (Spanje) was voor mijn dochtertje van 5 gewoonweg fantastich. Genoeg kinderanimatie - knutselclub - glijbaan - enz.... Maar vooral een super animatieteam. Niet te doen. Echt grappig en vooral heel heel vriendelijk.
De kamers waren ook super. 2 grote dubbele bedden naast elkaar. Heb ik nog nergens gezien. Eten was goed. Zwembad was leuk. 2 maar per week een opblaasbare glijbaan wat het superleuk maakte. Mijn kind wou niet meer naar huis komen na 14 dagen. Zegt genoeg.
De kamers waren netjes. Niks kapot. Rustig in het hotel (geen lawaai) om te slapen.
En vooral geen Russen, terwijl sommige hotels er vol van zitten. Veel Belgen en Nederlanders.
In één woord: FANTASTISCH

Juni 2013
"Mooi hotel, qua prijs-kwaliteit uitstekende keuze"vertalen
Viviane

11-07-2013 Goed hotel, propere kamers, lekker eten en uitgebreide keuze (er was zelfs dieetvoeding 's morgens). Vriendelijk personeel, mooi zwembad, er was wel altijd plaats.

met oudere kinderen, Juli 2012
"Geweldige tijd gehad!"vertalen
wendy

31-07-2012 Wij zijn voor de 3 e keer naar Spanje geweest en hebben t nog elke keer goed getroffen.Ook hotel Belvedere voldeed aan onze verwachtingen!Alles was goed maar het eten krijgt van ons een dikke 10!Wie hier te klagen heeft moet gewoon lekker thuis blijven want die is te veel verwent!
Hotel Belvedere en Solmar bedankt weer voor onze fijne vakantie!

met jonge kinderen, 2011
"Mooie plek! wel wat minpuntjes..."vertalen
Kevin en Isabelle

31-08-2011 Wij zijn in Belvedere geweest van 21.08.11 tot 29.08.11. Alles was vrij goed maar er zijn toch enkele minpuntjes... wat weinig parasols aant zwembad en niet alle bedjes zijn nog in goede staat! De broodjes smorgens zijn wat hard, maar er is keuze genoeg zodat dit niet echt storend is... Wij waren daar met een drieling van 3jaar en een dochter van 5jaar. Zij zijn zeker een leuke vakantie rijker!!! de animatie is er super leuk en het avondprogramma is ook wel oke.

met partner, Okt. 2010
"Zeer goed hotel"vertalen
lammertijn luc

30-10-2010 we zijn daar geweest van 10 october 2010 tot 21 october het eten was er zeer goed
de animatie mocht er ook zijn personeel erg vriendelijk super goeie kelners in de bar is zeker voor herhaling vatbaar

met een groep, Sept. 2009
"Fijne vakantie gehad!"vertalen
Nicole

20-09-2009 Dit hotel is heel erg goed toegankelijk voor mensen met een handicap. 's Avonds is het weliswaar zeer rumoerig, maar rond 00:00 u wordt het toch wat rustiger. Ook in het restaurant is het heel lawaaierig. Toch hebben we een heel goede vakantie gehad.

Familie, Juli 2008
"Van 25/07/2008 tot 3/08/2008"vertalen
Jimmy

04-08-2008 het hotel was heel goed goed eten en vriendelijk personeel de omgeving in salou is ook heel prachtig en het pretpark op een kilometer van het hotel is ook heel tof en in de zomer open tot 0.00 en de winkeltjes in het stad zijn ook open tot 0.00 is heel makkelijk

Wat is voor jou het belangrijkst bij de keuze voor een stedentrip?