Beoordelingen Hotel Maspalomas Princess ****

Taal:
Gezelschap:

Uitstekend hotelvertalen

ROMBAUT Etienne dinsdag 6 augustus 2013

Zeer goede accommodatie. Ligging 1 1/2 km van de zee. Het strand en de beroemde duinen van Maspalomas zijn te bereiken via een wandelweg langs een uitgedroogde rivierbedding. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Vriendelijk personeel. Kamer perfect in orde. Het uitgebreide buffet biedt meer dan voldoende variatie. Mooie zwembaden met daaromheen voldoende plaats voor iedereen.

Gereisd Alleenreizend in juli 2013

Zeer goed hotelvertalen

Vercammen zondag 14 juli 2013

Ligging: inderdaad niet echt ideaal, 1,5 km van de duinen en de (zeer mooie !) zee, is toch half uurtje wandelen langs de droogstaande rivier, als je langs de achterkant van het hotel gaat (via poortje aan de minigolf). Maar mensen, dit weet je natuurlijk op voorhand als je boekt, als je deftig hebt gelezen over dit hotel, dat het niet in het centrum gelegen is, weinig te beleven, geen winkels of restaurantjes in de buurt..
Het hotel zelf: prijs/kwaliteit is zeer goed. Het hotel is gewoonweg heel mooi en goed, prachtig aangelegd, zeer verzorgd en proper, schitterende zwembaden, genoeg bars/restaurantjes aanwezig in het hotel. Zeer vriendelijk personeel, vooral voor kindjes!! Genoeg ligbedden aanwezig, je kan gerust in de namiddag nog naar het zwembad gaan en gaan zonnen zonder te moeten zoeken.
Aan te raden: palmitos park, VIP trip, spirit of the sea boattrip op zoek naar dolfijnen.

Gereisd Met een groep in juli 2013

had er iets anders van verwachtvertalen

ann van effelterre vrijdag 8 maart 2013

Hier verbleven met mijn zoon in de krokusvakantie. Was de eerste keer in dit hotel. De vorige keren Gran Canaria was het in Dunas Villa's en Suites. Onze kamer was groot en proper met balkon met zicht op palmbomen en niet op het zwembad. Ook in deze periode vrij druk. Aan de receptie zijn ze niet zo vriendelijk. Wij hadden half pension: zowel het ontbijt als het avondeten was helemaal niet gevarieerd. Iedere dag hetzelfde. Showcooking stelt niet veel voor. Restaurantpersoneel vrij nors. Ga zeker niet meer terug naar dit hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2013

dit nooit meervertalen

José Demeester woensdag 12 december 2012

In februari 2012 was het een rustig en aangenaam hotel.
Wij zijn teruggegaan eind november tot begin december 2012. De sfeer is totaal omgeslagen in een rumoerig hotel. Het hotel heeft zich geprofileerd naar een familie hotel met kinderpromoties voor scandinaviërs. Gevolg grote families met veel kleine kinderen. Het restaurant heeft meer weg van een schoolkantine met lange wachttijden tot gevolg. Kinderen zitten met hun handen in de bufetten enz.

Gereisd Met partner in november 2012

geweldig hotelvertalen

ron zondag 8 juli 2012

Het hotel was zeer goed. De kamers waren netjes en heel comfortabel. De service was zeer goed. Het hotel ligt heel rustig. Het enige wat ik niet goed aan het hotel vond waren dat je moest bij betalen voor de safe de koelkast en de internet verbinding. De airco was ook niet echt fantastisch. Het hotel is zeker en vast een aanrader.

Gereisd Alleenreizend in juni 2012

VOOR HERHALING VATBAAR VOLGEND JAARvertalen

DIANA EN EDDY zondag 29 juli 2012

heel mooi en goed hotel.prachtige zwembaden.hotel in halfpension met heel lekker eten.s'avonds prachtige shows in openlucht.de kamers mogen wel wat properder gereinigd worden.heel vriendelijk en behulpzaam personeel.wel een flinke wandeling naar de zeepromenade en de duinen.suprette over hotel anders geen winkels in de omgeving.wij hebben een mooi en rustig verlof gehad

Gereisd Met partner in juni 2012

leuk voor een weekje in de wintervertalen

Sonja dinsdag 28 februari 2012

Dit is een prima hotel, prijs-kwaliteit is ok. Het eten is lekker. Ligt in de nabijheid van winkeltjes. We zijn in de herfstvakantie geweest, mooi weer gehad, zwembad verwarmd. Kamers zijn netjes. Een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2011

Een van de betere hotels!vertalen

Eric en Rita zaterdag 23 april 2011

Voor onze vierde reis naar Gran Canaria hadden we gekozen voor een hotel van deze hotelketen omwille van de positieve ervaring in één van hun hotels op Tenerife. We zijn deze keer nog meer tevreden omwille van de kwaliteit en de keuzemogelijkheid wat de maaltijden betreft. De kamers zijn zeer ruim en zoals gevraagd kregen we een rustig gelegen kamer. Gezien het om een aanbieding ging, is de kwaliteit/prijsverhouding dan ook een 10. Willen we toch de kritikaster uithangen:
1. Je moet wel voor alles extra (en vrij veel) bijbetalen: de safe, de koelkast, gebruik internet.
2. Het onderhoud van onze kamer kon beter, maar misschien was de schoonmaakster aan een nieuwe bril toe.

Gereisd Met partner in maart 2011

Fantastische vakantie!vertalen

Sofie vrijdag 3 juni 2011

Dit hotel is een absolute aanrader! We zijn al enkele keren in Gran Canaria geweest en dit hotel stak er met kop en nek bovenuit! Wij hadden een kamer 'boven' de receptie die ideaal (en centraal) gelegen was. Je hebt een gigantisch terras waar je heerlijk kan zonnen als je liever op de kamer blijft. Verder is het eten ongelooflijk lekker, zeker in vergelijking met sommige andere all-in hotels... Het is is steeds vers, gevarieerd en enorm lekker, ze vervangen de kommen ook super snel zodat er zeker niets koud wordt, ook al is de kom dan nog 3/4 gevuld.
Absoluut pluspunt: in de bars krijg je échte baileys, amaretto, wiskey, ... !!! Superlekker en vooral superveel!
Wij waren hier begin februari en toen was het gigantische zwembad nog ijskoud. Het zwemlandschap is echter prachtig aangelegd en heel gezellig om te liggen!

Om toch iets negatiefs te moeten zeggen: de 'commerciële centra' (winkelcentrums dus) zijn vergane glorie dus huur daar niet speciaal een taxi voor zoals wij...

Gereisd Met partner in februari 2011

Prima hotel !vertalen

Gerda donderdag 27 januari 2011

Heel mooi hotel, dienstbaar personeel, prachtige en vooral ruime kamers met een ruim balkon, mooie zwembaden (altijd plaats ook tijdens hoogseizoen) met prima bars en snacks. Het eten is bijzonder gevarieerd, vers en lekker. Er is voor gezorgd dat iedereen het ook lekker vindt (soms weinig gekruid of speciaal, wat misschien jammer is). Het animatieprogramma hebben wij niet gevolgd en je had er ook nauwelijks hinder van als je het wou mijden. Alleen 's avonds was er tot rond 24 uur een lichte geluidshinder in de kamer (al sliepen wij daar al lang doorheen...) Als je de keuze hebt, vraag dan een kamer die ver genoeg van de lift verwijderd is : op het terras hoor je anders continu de lift die afremt.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2011

Hotel Maspalomas Princess scoort een 8,2 uit 10, op basis van 88 beoordelingen

Waar breng jij het liefst de winter door?