Beoordelingen Hotel Maspalomas Princess****

20 beoordelingen over Maspalomas Princess****

alleenreizend, Juli 2013
"Uitstekend hotel"vertalen
ROMBAUT Etienne

06-08-2013 Zeer goede accommodatie. Ligging 1 1/2 km van de zee. Het strand en de beroemde duinen van Maspalomas zijn te bereiken via een wandelweg langs een uitgedroogde rivierbedding. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Vriendelijk personeel. Kamer perfect in orde. Het uitgebreide buffet biedt meer dan voldoende variatie. Mooie zwembaden met daaromheen voldoende plaats voor iedereen.

met een groep, Juli 2013
"Zeer goed hotel"vertalen
Vercammen

14-07-2013 Ligging: inderdaad niet echt ideaal, 1,5 km van de duinen en de (zeer mooie !) zee, is toch half uurtje wandelen langs de droogstaande rivier, als je langs de achterkant van het hotel gaat (via poortje aan de minigolf). Maar mensen, dit weet je natuurlijk op voorhand als je boekt, als je deftig hebt gelezen over dit hotel, dat het niet in het centrum gelegen is, weinig te beleven, geen winkels of restaurantjes in de buurt..
Het hotel zelf: prijs/kwaliteit is zeer goed. Het hotel is gewoonweg heel mooi en goed, prachtig aangelegd, zeer verzorgd en proper, schitterende zwembaden, genoeg bars/restaurantjes aanwezig in het hotel. Zeer vriendelijk personeel, vooral voor kindjes!! Genoeg ligbedden aanwezig, je kan gerust in de namiddag nog naar het zwembad gaan en gaan zonnen zonder te moeten zoeken.
Aan te raden: palmitos park, VIP trip, spirit of the sea boattrip op zoek naar dolfijnen.

met oudere kinderen, Feb. 2013
"Had er iets anders van verwacht"vertalen
ann van effelterre
5,0

08-03-2013 Hier verbleven met mijn zoon in de krokusvakantie. Was de eerste keer in dit hotel. De vorige keren Gran Canaria was het in Dunas Villa's en Suites. Onze kamer was groot en proper met balkon met zicht op palmbomen en niet op het zwembad. Ook in deze periode vrij druk. Aan de receptie zijn ze niet zo vriendelijk. Wij hadden half pension: zowel het ontbijt als het avondeten was helemaal niet gevarieerd. Iedere dag hetzelfde. Showcooking stelt niet veel voor. Restaurantpersoneel vrij nors. Ga zeker niet meer terug naar dit hotel.

met partner, Nov. 2012
"Dit nooit meer"vertalen
José Demeester

12-12-2012 In februari 2012 was het een rustig en aangenaam hotel.
Wij zijn teruggegaan eind november tot begin december 2012. De sfeer is totaal omgeslagen in een rumoerig hotel. Het hotel heeft zich geprofileerd naar een familie hotel met kinderpromoties voor scandinaviërs. Gevolg grote families met veel kleine kinderen. Het restaurant heeft meer weg van een schoolkantine met lange wachttijden tot gevolg. Kinderen zitten met hun handen in de bufetten enz.

alleenreizend, Juni 2012
"Geweldig hotel"vertalen
ron

08-07-2012 Het hotel was zeer goed. De kamers waren netjes en heel comfortabel. De service was zeer goed. Het hotel ligt heel rustig. Het enige wat ik niet goed aan het hotel vond waren dat je moest bij betalen voor de safe de koelkast en de internet verbinding. De airco was ook niet echt fantastisch. Het hotel is zeker en vast een aanrader.

met partner, Juni 2012
"VOOR HERHALING VATBAAR VOLGEND JAAR"vertalen
DIANA EN EDDY

29-07-2012 heel mooi en goed hotel.prachtige zwembaden.hotel in halfpension met heel lekker eten.s'avonds prachtige shows in openlucht.de kamers mogen wel wat properder gereinigd worden.heel vriendelijk en behulpzaam personeel.wel een flinke wandeling naar de zeepromenade en de duinen.suprette over hotel anders geen winkels in de omgeving.wij hebben een mooi en rustig verlof gehad

met oudere kinderen, Okt. 2011
"Leuk voor een weekje in de winter"vertalen
Sonja

28-02-2012 Dit is een prima hotel, prijs-kwaliteit is ok. Het eten is lekker. Ligt in de nabijheid van winkeltjes. We zijn in de herfstvakantie geweest, mooi weer gehad, zwembad verwarmd. Kamers zijn netjes. Een aanrader.

met partner, Mrt. 2011
"Een van de betere hotels!"vertalen
Eric en Rita

23-04-2011 Voor onze vierde reis naar Gran Canaria hadden we gekozen voor een hotel van deze hotelketen omwille van de positieve ervaring in één van hun hotels op Tenerife. We zijn deze keer nog meer tevreden omwille van de kwaliteit en de keuzemogelijkheid wat de maaltijden betreft. De kamers zijn zeer ruim en zoals gevraagd kregen we een rustig gelegen kamer. Gezien het om een aanbieding ging, is de kwaliteit/prijsverhouding dan ook een 10. Willen we toch de kritikaster uithangen:
1. Je moet wel voor alles extra (en vrij veel) bijbetalen: de safe, de koelkast, gebruik internet.
2. Het onderhoud van onze kamer kon beter, maar misschien was de schoonmaakster aan een nieuwe bril toe.

met partner, Feb. 2011
"Fantastische vakantie!"vertalen
Sofie

03-06-2011 Dit hotel is een absolute aanrader! We zijn al enkele keren in Gran Canaria geweest en dit hotel stak er met kop en nek bovenuit! Wij hadden een kamer 'boven' de receptie die ideaal (en centraal) gelegen was. Je hebt een gigantisch terras waar je heerlijk kan zonnen als je liever op de kamer blijft. Verder is het eten ongelooflijk lekker, zeker in vergelijking met sommige andere all-in hotels... Het is is steeds vers, gevarieerd en enorm lekker, ze vervangen de kommen ook super snel zodat er zeker niets koud wordt, ook al is de kom dan nog 3/4 gevuld.
Absoluut pluspunt: in de bars krijg je échte baileys, amaretto, wiskey, ... !!! Superlekker en vooral superveel!
Wij waren hier begin februari en toen was het gigantische zwembad nog ijskoud. Het zwemlandschap is echter prachtig aangelegd en heel gezellig om te liggen!

Om toch iets negatiefs te moeten zeggen: de 'commerciële centra' (winkelcentrums dus) zijn vergane glorie dus huur daar niet speciaal een taxi voor zoals wij...

met jonge kinderen, Jan. 2011
"Prima hotel !"vertalen
Gerda

27-01-2011 Heel mooi hotel, dienstbaar personeel, prachtige en vooral ruime kamers met een ruim balkon, mooie zwembaden (altijd plaats ook tijdens hoogseizoen) met prima bars en snacks. Het eten is bijzonder gevarieerd, vers en lekker. Er is voor gezorgd dat iedereen het ook lekker vindt (soms weinig gekruid of speciaal, wat misschien jammer is). Het animatieprogramma hebben wij niet gevolgd en je had er ook nauwelijks hinder van als je het wou mijden. Alleen 's avonds was er tot rond 24 uur een lichte geluidshinder in de kamer (al sliepen wij daar al lang doorheen...) Als je de keuze hebt, vraag dan een kamer die ver genoeg van de lift verwijderd is : op het terras hoor je anders continu de lift die afremt.

Wat is voor jou het belangrijkst bij de keuze voor een stedentrip?