6,2

Reviews van accommodaties in Playa d'en Bossa

Met partner, Apr. 2017
"Super strak mooi schoon en relaxed hotel"over Garbi Ibiza & Spa****
virgine

22-04-2017 Laat je verrassen in Playa d'en Bossa!
Al meerdere keren op Ibiza geweest, dit is echt een aanrader aan het mooiste lange strand van Ibiza.
Net terug...Lees verder

Met partner, Juni 2016
"Geweldig"over Garbi Ibiza & Spa****
Nathalie

19-04-2017 Wij zijn erg te spreken over dit hotel. Het personeel was super vriendelijk, het eten was prima, al zijn we wel een paar x uit eten geweest. Heerlijk...Lees verder

Met oudere kinderen, Juli 2015
"Geweldige goede ligging"over Club Bahamas Ibiza***
Danielle Gilissen

18-04-2017 Super ligging in Playa d en Bossa en overal dichtbij. The place to beLees verder

Met partner, Juni 2016
"Fantastisch! Geweldig hotel"over Grand Palladium Palace Ibiza Resort & Spa*****
Lady di

24-02-2017 Eigenlijk is er niet af te keuren, alleen het hotel ligt kortbij de luchthaven, maar wij hadden daar geen last vanLees verder

Met vrienden, Mei 2016
"Helemaal Goud!"over Grand Palladium White Island Resort & Spa*****
Don Wijnands

20-01-2017 Afgelopen Mei weer ontzettend genoten. Ik en een maat van mij kwamen voor de 2de keer in dit hotel naja het jaar hiervoor zaten we aan het...Lees verder

Ben je nieuwsgierig naar Playa d'en Bossa? Als je wilt weten wat andere vakantiegangers ervan vonden, kun je op deze pagina hun beoordeling lezen. Bekijk de foto's en proef van de sfeer. De plattegrond helpt je om de exacte locatie van een accommodatie of leuke bezienswaardigheid te vinden. Misschien ben je er zelf al eens geweest en wil je jouw ervaring delen met andere vakantiegangers. Ook daarvoor ben je hier op de juiste plaats!
Playa d'en Bossa scoort een 7,6 uit 10, op basis van 175 reviews