Aankomstdatum
Vertrekdatum
Vanaf € 66
Het laagste tarief in de afgelopen 48 uur gevonden.
Wij doorzoeken Booking.com voor de beste prijs.
Roc Boccaccio***
Beoordelingen Hotel Roc Boccaccio***
Avda. Pedro Más y Reus, 3, E-07408, Alcudia / Puerto de Alcudia

Hotel Roc Boccaccio scoort een 7,5 uit 10, op basis van 41 beoordelingen
Er zijn helaas nog geen Belgische beoordelingen van bestemming Roc Boccaccio*** gegeven. Je kunt wel een beoordeling over bestemming Roc Boccaccio*** achterlaten.

Heb je deze accommodatie bezocht?

1 2 3 4 5 volgende

41 beoordelingen over Roc Boccaccio***

6,4
6,6
4,7
beoordelingen in taal:
met oudere kinderen, Aug. 2014
"Voor een weekje goed te doen."vertalen
ginyluth
4,0

20-08-2014 Kamers inderdaad te klein. Airco werkt niet echt prima. Afstand tot strand is 300 meter. Zwembad is erg klein. Beach bar aan het strand is een stukje lopen(strand op, rechts af over rode bruggetje) maar hier was het goed vertoeven. Maria van de beach bar niet echt vriendelijk. Hotel personeel wel oke, werken hard. Jammer dat ook aan de beachbar handdoeken al om 7 uur worden gelegd...Maar voor 4,50 euro huur je een lekker bedje aan het strand. Playa Alcudia gaat rond middernacht slapen.... weinig vertier, vooral voor jongeren. Veel luiddruchtige Italianen. Eten is voor 3 sterren prima. Bedden erg hard. Strand is heel geschikt voor kinderen, zee wordt pas na 100 meter iets dieper. Voor een weekje goed te doen, al zou ik hier niet weer boeken. Werd wel iedere dag schoon gemaakt en nieuwe handdoeken. Weinig Nederlanders, hoofdzakelijk Italianen, Fransen, Duitsers en Oost Europeanen. Prima vakantie voor een week.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Nooit meer (erg smerig hotel)"vertalen
alex soetekouw
3,0
1,0
5,0

19-08-2014 prijs-kwaliteit is niet in orde ,erg smerig hotel,stoelen eet zaal wil je niet opzitten zo vies/versleten dit geld ook voor stoelen grote zaal.
kamers zijn vies,koelkast is te vies om te openen.
de gangen vol met vlekken/stof te vies om met blote voeten op te lopen.
er zijn veel gebreken in de kamers,airco werkt niet,schuifdeur kan niet op slot.wc loopt niet door,douche kop stuk.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Met aanpassingen"vertalen
m_grashuis_1
5,0

09-08-2014 Hotel was goed , maar kamers erg klein , zeker als er een derde persoon op de kamer slaapt. Extra bed is een opklapbedje en niet geschikt om 14 nachten op te slapen.
Eten goed en gevarieerd.
Animatie was redelijk , niet alle personen even vriendelijk
Foto's op de website van de strandtent komen niet overeen met de werkelijkheid

met partner, Sept. 2013
"Roc Boccaccio, 'redelijk goed hote, wat versleten."vertalen
atuik
5,0

03-10-2013 Roc Boccaccio was eens best een mooi hotel denk ik. het is nu meer een oud paardje dat aan vervanging toe is. Renoveren zou een goede zaak zijn. Badkamer/toilet, eigenlijk kan dit niet meer. Je kan niet normaal op het toilet zitten. Zitbadje stelt ook niet veel voor. van twee kamers een maken zou een goede optie zijn. De kamers, zijn erg klein en zijn op het eerste gezicht schoon, maar toch in de hoekjes en tussen de randjes daar kom je toch nog wel wat viezigheid tegen.De bedden zijn goed en de handdoeken worden dagelijks vervangen. Locatie is uitstekend.
Op het personeel is niks aan te merken. De prijs/kwaliteit verhouding is redelijk. Het restaurant is oud en uit de tijd. Het eten is er prima goed voor een 3 sterren restaurant. Het hotel is een gewoon gemiddeld hotel met niks extra's.

met vrienden, Aug. 2013
"Leuk en betaalbaar hotel"vertalen
Pia

09-09-2013 Het is wat verouderd, maar wel schoon. Er wordt gerenoveerd.

met partner, 2013
"Waar voor je geld!!"vertalen
Ineke Koldenhof-Wes...

23-07-2013 Wij (mijn man en ik en mijn zus en zwager) zijn 15 dagen in hotel Roc Boccacio geweest.
De kamer viel ons allerzins mee. Oke het is geen moderne suite maar voor ons voldeed de kamer. Het enige minpunt was de airco die niet goedd werkte. Wij hebben daar bij de receptie melding van gemaakt en met een half uur was er een monteur bij. Daarna was het wel beter maar niet optimaal.
Het eten is in 1 woord prima te noemen.In de vorm van een buffet.

Wij gingen iedere dag naar het strand. Kosten van een bedje 4,50 p.p. Parasol hoef je niet te betalen. Aan het strand is ook een strandbar van het hotel. Je kunt daar lekker je drankje halen en tussen de middag kun je er zelfs eten. Wij gingen tussen de middag naar het hotel eten.

De winkels vonden wij niet veel voorstellen. Allemaal dezelfde toeristenpruttel.

Oud Alcudia heeft wel leuke winkeltjes.
Taxi daarheen 5 euro.

met partner, Juli 2013
"Een vriendelijk en gastvrij hotel ."vertalen
meneer de Wild

12-08-2013 Wat wij heerlijk vonden was dat aan het strand de beachbar was waar je heerlijk kon eten en drinken dat hoorden bij het all-in

met jonge kinderen, Juli 2013
"Prima!"vertalen
bianca

13-08-2013 Goede ligging t.o.v. het mooie strand en langzaam aflopende zee. Ideaal als je met kleine kinderen op vakantie bent. Gelegen in een toeristische buitenwijk, veel winkeltjes en restaurantjes maar weinig sfeer. Eten in het hotel is gevarieerd. Goed ontbijt, lunch bij de beachbar (waar de AI verder gaat, groot pluspunt) en gevarieerd avondeten. Vriendelijk personeel. Enig minpunt: erg kleine hotelkamer. Alcudia zelf is schitterend en zeker de moeite waard om te bezoeken, de kasteelmuren, mooie pleintjes, authentiek!

met jonge kinderen, Juni 2013
"Goed hotel, goede service, lekker eten"vertalen
A Kapitein

06-08-2013 Wij hebben heerlijk genoten in dit hotel. Onze kamer was wat klein met z'n 3en, maar dat wist ik van te voren omdat wij een voordeel kamer hadden geboekt. Hotel is erg schoon, schoonmaak is van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat aanwezig. Eten is goed, elke dag iets anders en genoeg variatie. Zwembad is wat aan de kleine kant voor zo'n groot hotel.
Er zit een strandtent van het hotel bij het strand, hier moet je wel goed naar zoeken, staat niet goed aangegeven waar het is.
Dit is echt lekker, kan je zo je drinken ophalen en evt. lunchen.
Vriendelijk personeel. Voor kleine kinderen is er niet veel te doen, er is wel animatie.
Ligging is prima, je bent binnen een paar minuten op het strand en wandelt zo de gezelligheid in.
Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.
Prima hotel, prijs/ kwaliteitverhouding is prima

met partner, Juni 2013
"Goed hotel met ideale ligging"vertalen
L.J.Enthoven

16-09-2013 Roc Boccaccio is een goed hotel met vriendelijk personeel en een goede prijs/kwaliteitverhouding men is bezig met renoveren en op de bovenste verdieping gestart de beachbar op het strand is echt fantastisch bij all-inclusive eten is goed maar verwacht geen culinaire hoogstandjes kamers wat aan de kleine kant maar schoon en goede bedden strand is perfect vooral voor kleine kinderen wij gaan zeker terug

1 2 3 4 5 volgende

Het meest vriendelijk zijn de inwoners van: