Aankomstdatum
Vertrekdatum
Vanaf € 58
Het laagste tarief in de afgelopen 48 uur gevonden.
Wij doorzoeken Booking.com voor de beste prijs.
Roc Boccaccio***
Beoordelingen Hotel Roc Boccaccio***
Avda. Pedro Más y Reus, 3, E-07408, Alcudia / Puerto de Alcudia
Er zijn helaas nog geen Belgische beoordelingen van bestemming Roc Boccaccio*** gegeven. Je kunt wel een beoordeling over bestemming Roc Boccaccio*** achterlaten.

Heb je deze accommodatie bezocht?

37 beoordelingen over Roc Boccaccio***

6,5
6,8
beoordelingen in taal:
met partner, Sept. 2013
"Roc Boccaccio, 'redelijk goed hote, wat versleten."vertalen
atuik
5,0

3-10-2013 Roc Boccaccio was eens best een mooi hotel denk ik. het is nu meer een oud paardje dat aan vervanging toe is. Renoveren zou een goede zaak zijn. Badkamer/toilet, eigenlijk kan dit niet meer. Je kan niet normaal op het toilet zitten. Zitbadje stelt ook niet veel voor. van twee kamers een maken zou een goede optie zijn. De kamers, zijn erg klein en zijn op het eerste gezicht schoon, maar toch in de hoekjes en tussen de randjes daar kom je toch nog wel wat viezigheid tegen.De bedden zijn goed en de handdoeken worden dagelijks vervangen. Locatie is uitstekend.
Op het personeel is niks aan te merken. De prijs/kwaliteit verhouding is redelijk. Het restaurant is oud en uit de tijd. Het eten is er prima goed voor een 3 sterren restaurant. Het hotel is een gewoon gemiddeld hotel met niks extra's.

met vrienden, Aug. 2013
"Leuk en betaalbaar hotel"vertalen
Pia

9-9-2013 Het is wat verouderd, maar wel schoon. Er wordt gerenoveerd.

met partner, 2013
"Waar voor je geld!!"vertalen
Ineke Koldenhof-Wes...

23-7-2013 Wij (mijn man en ik en mijn zus en zwager) zijn 15 dagen in hotel Roc Boccacio geweest.
De kamer viel ons allerzins mee. Oke het is geen moderne suite maar voor ons voldeed de kamer. Het enige minpunt was de airco die niet goedd werkte. Wij hebben daar bij de receptie melding van gemaakt en met een half uur was er een monteur bij. Daarna was het wel beter maar niet optimaal.
Het eten is in 1 woord prima te noemen.In de vorm van een buffet.

Wij gingen iedere dag naar het strand. Kosten van een bedje 4,50 p.p. Parasol hoef je niet te betalen. Aan het strand is ook een strandbar van het hotel. Je kunt daar lekker je drankje halen en tussen de middag kun je er zelfs eten. Wij gingen tussen de middag naar het hotel eten.

De winkels vonden wij niet veel voorstellen. Allemaal dezelfde toeristenpruttel.

Oud Alcudia heeft wel leuke winkeltjes.
Taxi daarheen 5 euro.

met partner, Juli 2013
"Een vriendelijk en gastvrij hotel ."vertalen
meneer de Wild

12-8-2013 Wat wij heerlijk vonden was dat aan het strand de beachbar was waar je heerlijk kon eten en drinken dat hoorden bij het all-in

met jonge kinderen, Juli 2013
"Prima!"vertalen
bianca

13-8-2013 Goede ligging t.o.v. het mooie strand en langzaam aflopende zee. Ideaal als je met kleine kinderen op vakantie bent. Gelegen in een toeristische buitenwijk, veel winkeltjes en restaurantjes maar weinig sfeer. Eten in het hotel is gevarieerd. Goed ontbijt, lunch bij de beachbar (waar de AI verder gaat, groot pluspunt) en gevarieerd avondeten. Vriendelijk personeel. Enig minpunt: erg kleine hotelkamer. Alcudia zelf is schitterend en zeker de moeite waard om te bezoeken, de kasteelmuren, mooie pleintjes, authentiek!

met jonge kinderen, Juni 2013
"Goed hotel, goede service, lekker eten"vertalen
A Kapitein

6-8-2013 Wij hebben heerlijk genoten in dit hotel. Onze kamer was wat klein met z'n 3en, maar dat wist ik van te voren omdat wij een voordeel kamer hadden geboekt. Hotel is erg schoon, schoonmaak is van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat aanwezig. Eten is goed, elke dag iets anders en genoeg variatie. Zwembad is wat aan de kleine kant voor zo'n groot hotel.
Er zit een strandtent van het hotel bij het strand, hier moet je wel goed naar zoeken, staat niet goed aangegeven waar het is.
Dit is echt lekker, kan je zo je drinken ophalen en evt. lunchen.
Vriendelijk personeel. Voor kleine kinderen is er niet veel te doen, er is wel animatie.
Ligging is prima, je bent binnen een paar minuten op het strand en wandelt zo de gezelligheid in.
Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.
Prima hotel, prijs/ kwaliteitverhouding is prima

met partner, Juni 2013
"Goed hotel met ideale ligging"vertalen
L.J.Enthoven

16-9-2013 Roc Boccaccio is een goed hotel met vriendelijk personeel en een goede prijs/kwaliteitverhouding men is bezig met renoveren en op de bovenste verdieping gestart de beachbar op het strand is echt fantastisch bij all-inclusive eten is goed maar verwacht geen culinaire hoogstandjes kamers wat aan de kleine kant maar schoon en goede bedden strand is perfect vooral voor kleine kinderen wij gaan zeker terug

met oudere kinderen, Juni 2013
"Geweldig hotel."vertalen
Anja Meijers

4-7-2013 Zijn in juni hier 2 weken geweest, op basis van All Inclusive. We hebben genoten van de gastvrijheid en vriendelijkheid van het personeel. We hadden een zeer ruime 3 persoonskamer. Alles werd goed schoon gehouden en elke dag schone handdoeken. Bedden waren erg goed. Onze kamer was nog niet gerenoveerd maar het viel allemaal reuze mee. De strandbar was ook erg prettig, omdat je daar ook gebruik van kon maken met All Inclusive. Animatie was best wel leuk en afwisselend. Ligging was super en van hier uit kon je voor weinig geld met de bus overal naar toe. Mooie ligging trouwens aan een meer en erg prettig dat je ook buiten kon eten. Al met al een aanrader.

met vrienden, Juni 2013
"Bijzonder prettig hotel"vertalen
Ruud

11-6-2013 Een prima hotel. Ligging uitstekend dichtbij het fantastische strand in een gezellige straat. Kamers niet groot, maar prima schoon (dagelijks bij gehouden). Had kamer met balkon aan zwembadzijde met leuk uitzicht. Bijzonder gezellig hotel met leuke terrassen (in binnentuin en aan straatzijde) en idem eetzaal, waar het zowel binnen als buiten (gelegen aan meer) prima vertoeven is. Het personeel straalt uit dat men plezier heeft in hun werk, is super vriendelijk, niemand uitgezonderd, en spreekt goed Engels. De gast staat duidelijk centraal. Ook het eten verdient een 10, want overstijgt het niveau van een 3-sterren hotel. Kindergedeelte zwembad vrij klein (persoonlijk geen last van, want waren zonder kinderen)

met vrienden, Mei 2013
"Leuk hotel maar niet voor herhaling vatbaar"vertalen
f_gargosky
5,0
2,0

26-5-2013 Het hotel is aan renovatie toe, verouderde glorie alom. Maar de kamers zijn erg schoon en de bedden slapen heerlijk, en dat is belangrijk! Het eten is erg goed voor 3 sterren hotel, veel keuze! Koks en personeel erg vriendelijk, bakken je eitje zoals je het hebben wilt. Het drinken was beduidend minder, tequila sunrise of een cuba libre wordt "vers" voor je uit een automaat gehaald... Erg jammer. Ook vreemd dat je als all inclusive gast niet aan de bar IN het hotel mag bestellen, deze is alleen voor de (betalende) gasten van de cocktailbar Capri. De gemiddelde leeftijd is trouwens ruim boven de 60.... En het animatieteam was ook aan vervanging toe.. wat een aanfluiting. Totaal geen enthousiasme, stilletjes, en een belachelijk programma, je verveelt je echt dood als je zoals wij, een paar dagen slecht weer hadden. Verder is het jammer dat de harde wind die vanaf het meer komt, rechtstreeks over het zwembad waait waardoor het er best koud is. Al met al, leuk hotel, maar toch nooit meer.

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?