Beoordelingen Hotel Roc Boccaccio ***

Aankomstdatum
Vertrekdatum
Vanaf € 36
Het laagste tarief in de afgelopen 48 uur gevonden.
Wij doorzoeken Booking.com voor de beste prijs.
Roc Boccaccio***
Beoordelingen Hotel Roc Boccaccio***
Avda. Pedro Más y Reus, 3, E-07408, Alcudia / Puerto de Alcudia

De beste prijzen en last minutes voor Hotel Roc Boccaccio*** bij:

Er zijn helaas nog geen Belgische beoordelingen van bestemming Roc Boccaccio*** gegeven. Je kunt wel een beoordeling over bestemming Roc Boccaccio*** achterlaten.

Heb je deze accommodatie bezocht?

46 beoordelingen over Roc Boccaccio***

6,1
6,5
Taal:
Gezelschap:

Hotel is aan een stevige renovatie toevertalen

Geert vrijdag 3 oktober 2014

Hotelkamers klein, nodig aan renovatie toe.
Eten en drinken is prima, ook op het strand bij de strandbar, waar vind je dat nog. Het restaurant kan ook wel een face-lift gebruiken, wat gezelliger maken met andere verlichting etc.
Het hotel ongeveer 100 meter van het prachtige strand van Alcudia.
Zwembadwater was ijskoud, zee in september heerlijk warm, vandaar dat er geen handdoeken lagen.

Gereisd Met een groep in Sept. 2014

NOOIT MEER!!!vertalen

Suus vrijdag 5 september 2014

Roc Bocaccio is oud, vies en heeft totaal niet aan onze verwachtingen gedaan, mensen schrijven dat ze lekker gegeten hebben nou ik zou niet weten waar maar niet in dit hotel in ieder geval, iedere dag hetzelfde ritueel. Van ellende iedere dag uit eten geweest. Het hotel is oud, vies en gehorig en het personeel spreekt amper engels, de dame bij de beach bar kon ook geen lachje vanaf. Het zwembad stelt niks voor is veel te klein voor zo'n groot hotel en om half 12 gaan de lichten uit en ze zetten je gewoon in het donker. Zo verschrikkelijk saai net als de animatie. Mensen hebben het over goeie prijs verhouding maar ik had m'n centen liever ergens anders besteed. Het is zeker GEEN aanrader ik snap ook niet hoe ze aan die goeie reacties komen want iedere nederlander die ik sprak daar vond het net zo afschuwelijk als wij. Alcudia valt sowieso weinig te beleven, voor ons was het in ieder geval de laatste x, volgende x andere kant van het eiland bezoeken want Mallorca is een prachtig eiland.

Een hele grote tegenvallervertalen

Sandra vd Berg dinsdag 2 september 2014

Ik had hogere verwachtingen door de beoordelingen. Helaas was het tegengestelde waar. Animatie van het hotel was een aanfluiting, tenzij je van karaoke, bingo en polonaise houdt. Zwembad hoef je geen handdoekjes te leggen, zegt al genoeg. De hotelkamer is klein, bedden wel goed maar papieren wanden, heel leuk als je verliefde stellen naast je hebt. De 5de verdieping heeft mooie kamers maar helaas bestemd voor andere reisorganisatie. Zoals ook de chill-out bar. Om half 12 gaat de all inclusive op slot. En op het terras word je om 12 uur in het donker gezet. Receptie weet vrij weinig, je moet alles zelf uitzoeken. Wel ideaal is het terras aan het strand waar je kunt lunchen en tussendoor drinken kunt halen als je een all inclusive bandje hebt. Ik moet zeggen dat ik het eten echt lekker vond en je best gezellig kunt zitten om het diner te nuttigen. Voor mij de meest tegenvallende accommodatie in jaren! Nooit meer.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Voor een weekje goed te doen.vertalen

ginyluth woensdag 20 augustus 2014

Kamers inderdaad te klein. Airco werkt niet echt prima. Afstand tot strand is 300 meter. Zwembad is erg klein. Beach bar aan het strand is een stukje lopen(strand op, rechts af over rode bruggetje) maar hier was het goed vertoeven. Maria van de beach bar niet echt vriendelijk. Hotel personeel wel oke, werken hard. Jammer dat ook aan de beachbar handdoeken al om 7 uur worden gelegd...Maar voor 4,50 euro huur je een lekker bedje aan het strand. Playa Alcudia gaat rond middernacht slapen.... weinig vertier, vooral voor jongeren. Veel luiddruchtige Italianen. Eten is voor 3 sterren prima. Bedden erg hard. Strand is heel geschikt voor kinderen, zee wordt pas na 100 meter iets dieper. Voor een weekje goed te doen, al zou ik hier niet weer boeken. Werd wel iedere dag schoon gemaakt en nieuwe handdoeken. Weinig Nederlanders, hoofdzakelijk Italianen, Fransen, Duitsers en Oost Europeanen. Prima vakantie voor een week.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

NOOIT MEERvertalen

Suus vrijdag 5 september 2014

Roc Bocaccio heeft totaal niet aan onze verwachtingen gedaan, mensen schrijven dat ze lekker gegeten hebben nou ik zou niet weten waar maar niet in dit hotel in ieder geval, iedere dag hetzelfde ritueel. Van ellende iedere dag uit eten geweest. Het hotel is oud,vies en gehorig en het personeel spreekt amper engels, de dame bij de beach bar kon ook geen lachje vanaf. Het zwembad stelt niks voor is veel te klein voor zo'n groot hotel en om half 12 gaan de lichten uit en ze zetten je gewoon in het donker. Zo verschrikkelijk saai net als de animatie. Mensen hebben het over goeie prijs verhouding maar ik had m'n centen liever ergens anders besteed. Het is zeker Geen aanrader ik snap ook niet hoe ze aan die goeie reacties komen want iedere nederlander die ik sprak daar vond het net zo afschuwelijk als wij. Alcudia valt sowieso weinig te beleven, voor ons was het in ieder geval de laatste x

Waar voor je geld!vertalen

Laura donderdag 4 september 2014

Leuk hotel. Ligt in een drukke straat met vele (souvenir)winkeltjes. Verder eettentjes en terrasjes. Met 5 minuutjes lopen sta je op het heerlijke strand van Alcudia! Echt helderblauw water. Beachbar is hier tevens ideaal, voor het afhalen van drankjes de hele dag door. Het eten in het hotel is zeer goed! Veel algemeen eten, wat iedereen kent, maar het is echt lekker. Elke dag is er voor ieder wat wils, ook altijd pasta, vis, vlees, salade, heerlijke toetjes! All-in formule is hier dus prima, zo zijn alle cocktails en (sterke) dranken bij de prijs in. Hotelkamer is inderdaad klein en verouderd, maar maakt dit uit als je hier alleen komt om te slapen? Wij sliepen zelf aan de achterkant van het hotel en keken op een ander hotel uit, lekker rustig en prima geslapen. Personeel is ook zeer vriendelijk. Port d'Alcudia is een stukje lopen, maar zeker de moeite waard. Al met al: je krijgt waar voor je geld. Het is een van de goedkopere all-in hotels, maar doet hier zeker niet voor onder.

nooit meer (erg smerig hotel)vertalen

alex soetekouw dinsdag 19 augustus 2014

prijs-kwaliteit is niet in orde ,erg smerig hotel,stoelen eet zaal wil je niet opzitten zo vies/versleten dit geld ook voor stoelen grote zaal.
kamers zijn vies,koelkast is te vies om te openen.
de gangen vol met vlekken/stof te vies om met blote voeten op te lopen.
er zijn veel gebreken in de kamers,airco werkt niet,schuifdeur kan niet op slot.wc loopt niet door,douche kop stuk.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Met aanpassingenvertalen

m_grashuis_1 zaterdag 9 augustus 2014

Hotel was goed , maar kamers erg klein , zeker als er een derde persoon op de kamer slaapt. Extra bed is een opklapbedje en niet geschikt om 14 nachten op te slapen.
Eten goed en gevarieerd.
Animatie was redelijk , niet alle personen even vriendelijk
Foto's op de website van de strandtent komen niet overeen met de werkelijkheid

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Roc Boccaccio, 'redelijk goed hote, wat versleten.vertalen

atuik donderdag 3 oktober 2013

Roc Boccaccio was eens best een mooi hotel denk ik. het is nu meer een oud paardje dat aan vervanging toe is. Renoveren zou een goede zaak zijn. Badkamer/toilet, eigenlijk kan dit niet meer. Je kan niet normaal op het toilet zitten. Zitbadje stelt ook niet veel voor. van twee kamers een maken zou een goede optie zijn. De kamers, zijn erg klein en zijn op het eerste gezicht schoon, maar toch in de hoekjes en tussen de randjes daar kom je toch nog wel wat viezigheid tegen.De bedden zijn goed en de handdoeken worden dagelijks vervangen. Locatie is uitstekend.
Op het personeel is niks aan te merken. De prijs/kwaliteit verhouding is redelijk. Het restaurant is oud en uit de tijd. Het eten is er prima goed voor een 3 sterren restaurant. Het hotel is een gewoon gemiddeld hotel met niks extra's.

Gereisd Met partner in Sept. 2013

leuk en betaalbaar hotelvertalen

Pia maandag 9 september 2013

Het is wat verouderd, maar wel schoon. Er wordt gerenoveerd.

Gereisd Met vrienden in augustus 2013

1 2 3 4 5 volgende
Hotel Roc Boccaccio scoort een 7,2 uit 10, op basis van 46 beoordelingen

In welk land rij jij het liefst auto?