6,8
6,2

25 jun 2017

Cabo Regana
6,8
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Cabo Regana? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Cabo Regana aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Cabo Regana bij :

1 Accommodatie Spanje, Mallorca, Cabo Regana

Reviews van accommodaties in Cabo Regana

Met oudere kinderen, Juni 2017
"Niet zo kritisch, gewoon heel leuk!"over Sun Club El Dorado***
Mirella

12-06-2017 Wij hebben, met onze tieners, hier genoten! Met onze koffers werden we bij aankomst door een vrolijke jongen in een karretje naar ons appartement...Lees verder

Alleenreizend, Juni 2016
"Fantastisch"over Sun Club El Dorado***
Jordy ruis

13-03-2017 Tennis meerdere zwembaden. Bushalte aan het park. Hoog op een berg maar wel aan zee. Schitterend schoon en van alles te doenLees verder

Cabo Regana scoort een 6,8 uit 10, op basis van 18 reviews