6,6
Stranden

21 sep 2017

Cala d'Or

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Cala d'Or bij :

105 Accommodaties Spanje, Mallorca, Cala d'Or

Reviews van accommodaties in Cala d'Or

Met jonge kinderen, Aug. 2017
"Perfect verblijf"over Es Talaial***
Herman

15-09-2017 wij hebben zeer genoten van de hele vakantie, of het nu het eten, het personeel of de kamer was, alles was gewoon perfect.Lees verder

Met jonge kinderen, Sept. 2017
Henk V.

15-09-2017 wij hadden een hele leuke tijd met ons kleinkind. thuis zijn wij altijd heel druk met werk maar hier hebben we echt uitgerust en bijgekomen voor weer...Lees verder

Met partner, Juni 2017
Alie Karemaker

14-09-2017 Wij hadden all inclusief!erg gevarieerd.leuke animatie voor ieder wat wils!geen brede zandstranden maar kleine intieme baaitjes.Lees verder

Met partner, Juli 2015
"Geweldig hotel"over Primasol Cala d'Or Gardens***
Susanne

14-09-2017 Mooi hotel. Prima kamers. Ideaal dat het hotel om het zwembad heen gebouwd is. Ook ideaal als je kinderen hebt. Eten was simpel maar goed verzorgdLees verder

Met partner, Mei 2017
"Prima hotel!"over TUI SENSIMAR Rocador***
V. Luik

12-09-2017 Hotel heeft een zeer goede ligging, dicht bij het centrum en gelijk aan het Cala Gran-strand.
Kamers zijn schoon en ruim genoeg.Lees verder

Ben je nieuwsgierig naar Cala d'Or? Als je wilt weten wat andere vakantiegangers ervan vonden, kun je op deze pagina hun beoordeling lezen. Bekijk de foto's en proef van de sfeer. De plattegrond helpt je om de exacte locatie van een accommodatie of leuke bezienswaardigheid te vinden. Misschien ben je er zelf al eens geweest en wil je jouw ervaring delen met andere vakantiegangers. Ook daarvoor ben je hier op de juiste plaats!
Cala d'Or scoort een 8,0 uit 10, op basis van 859 reviews