Aankomstdatum
Vertrekdatum
Vanaf € 189
Het laagste tarief in de afgelopen 48 uur gevonden.
Wij doorzoeken Booking.com voor de beste prijs.
Ferrera Blanca****
Beoordelingen Aparthotel Ferrera Blanca****
sa Partio, s/n, E-07669, Cala d'Or

Aparthotel Ferrera Blanca scoort een 8,6 uit 10, op basis van 32 beoordelingen
Er zijn helaas nog geen Belgische beoordelingen van bestemming Ferrera Blanca**** gegeven. Je kunt wel een beoordeling over bestemming Ferrera Blanca**** achterlaten.

Heb je deze accommodatie bezocht?

32 beoordelingen over Ferrera Blanca****

met partner, Juni 2014
"Geweldig hotel !"vertalen
Marianne Overbeeke-...

22-06-2014 Aparthotel Ferrera Blanca is een geweldig hotel. Goede kamers, heel vriendelijk personeel, amusement zowel voor volwassenen als kinderen en de maaltijden zijn zo voortreffelijk. Toen ik de eerste keer in het restaurant kwam voelde ik me net in Luilekkerland !
Het hotel heeft een goede ligging, vlakbij de baai Cala Ferrera en ook het centrum van Cala D'or is lopend goed te bereiken. Mijn man was jarig tijdens onze vakantie en toen we 's middags weer op de kamer kwamen stond er een schaal met fruit, een fles Cava en een kaartje met felicitaties erop. Dat vind ik heel attent !! Kamers worden elke dag keurig schoon gemaakt. Gedurende de dag zijn er tal van activiteiten waar je aan mee kunt doen, zowel kinderen als volwassenen. Ook is er elke avond rond 20.30 uur een mini disco voor de kinderen.

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Perfecte vakantie"vertalen
Fam. Melishof

31-05-2014 Prachtig hotel, met uitstekende service. Locatie is goed, dichtbij het strand alleen moet je 1 trap af wat soms even sjouwen is met kinderwagen maar ja bij wel strand moet dat nou niet (-; Personeel erg vriendelijk, leuke contacten opgedaan. Erg kindvriendelijk, bedje stond al klaar voor de kleine. Eten was prima, genoeg en elke keer afwisseling. Kamers zijn echt heel netjes, douche is luxe en wordt elke dag goed schoongemaakt.
Hotel is kindvriendelijk, er is altijd iemand bij de zwembaden aanwezig.
Of er een speeltuintje is kan ik me echt niet herinneren want ons kindje was nog te klein. Wel in dorp Cala d'Or. Leuk om naar toe te wandelen, wel veel dezelfde winkeltjes.
Wij zaten wat afgelegen met onze kamer, ik wilde eerst bij het zwembad maar blij dat we toch wat afgelegen zaten. Was heerlijk rustig en je hoorde niemand. Je kan het aangeven wat je wilt. Kan handig zijn met kinderen.

met partner, Sept. 2013
"Uitstekend hotel"vertalen
Anneke en Henk

12-10-2013 Van de ca. 20 all inclusive hotels die wij al hebben bezocht, staat Ferrera Blanca zeker in de top 3. We hadden een mooie kamer met ruim balkon vlakbij het restaurant en de zwembaden. Een trap aflopen en je wandelt zo het strand op. Een klein stukje verder zijn de winkeltjes van Cala Ferrera en Cala d’Or is een kwartiertje wandelen. Het hotel bestaat uit verschillende groepen appartementen. Aan de overkant van de (rustige) straat is het hoofdgebouw met receptie en daar wordt de entertainment verzorgd. In het buffetrestaurant is het eten goed van kwaliteit en er is een ruime keuze. Ook na 10 dagen waren we het nog niet zat. ’s Avonds bij de shows wordt je drankje keurig aan tafel gebracht door de obers, je hoeft dus niet aan te sluiten in een rij om het zelf te halen. Alle personeel is zonder uitzondering heel erg vriendelijk. Wij hadden tijdens het hele verblijf het gevoel dat iedereen zijn of haar best deed om het ons naar de zin te maken. Kortom: een aanrader, zeer de moeite waard.

met jonge kinderen, Juni 2013
"Super hotel voor familie vakantie!"vertalen
Mandy

13-06-2013 We zijn in juni naar Ferrera blanca geweest, het was echt heerlijk. Het eten is heel goed! Ze hebben veel afwisseling en de thema avonden zijn ook erg leuk!/lekker! Ze hebben altijd patatjes en kipsnitzels etc voor kinderen, vegetarisch eten, speciaal dieet eten voor mensen met allergieen. Personeel is heel vriendelijk, ze zijn erg leuk met kleine kinderen. Wij hebben een zoontje van 1,5. Na het avondeten gingen we naar de kidsclub. Heel leuk, liedjes zingen en dansen al die kleintjes! Wij vinden het een perfect hotel voor jonge gezinnen, heerlijk zwembad, ze zijn helemaal ingesteld op kinderen, de appartementen zijn schoon en hebben een ruim terras, goed met de buggy begaanbaar en direct aan het strand (ook heel geschikt voor kleintjes omdat het een baai is is het heel rustig water en overzichtelijk strand). Wij gaan nooit terug naar dezelfde locatie maar ik denk dat we dit hotel zeker nog een keer gaan bezoeken!

met partner, Juni 2013
"Geweldig!!!"vertalen
Corinne

04-07-2013 Mooie locatie aan het zandstrand, bereikbaar door aantal trappen.
Grote kamer, bedden en douche prima met klein balkon voor 2 personen goed te doen. (Er zijn ook kamers met groot terras)
Eten in restaurant erg goed, bij binnenkomst meteen karaf koud water, genoeg keuze bij saladebar, vlees, vis, vegetarisch, lekkere wijn, ook voor kids volop keuze.
De toetjesbar met heel veel verschillende toetjes, vers fruit, chocolade fontein, ijs etc.
Ook ontbijt en lunch erg goed verzorgd evenals de drankjes, ijsjes en tussendoortjes.
Wandelen naar centrum Cala d'Or heel gezellig langs winkeltjes en speelpleinen voor kinderen, kortom een aanrader en we gaan zeker terug.

met partner, Mei 2011
"Bon rapport qualité /prix"vertalen
monnery

06-06-2011 excellent hotel , chambre spacieuse et confortable , trés propre ,salle de bain équipée de douche à l italienne,personnel sympathique et efficace ;
trés proche de la mer , acces à pied avec location de matériel de plage
clientèle exclusive anglaise ,et quelques allemands , le français est très peu parlé
je suis toujours surpris ; la clientèle "all inclusive" principalement anglaise, leur capacité à "ingurgiter" des volumes de bière (gratuite) tout au long de la journée ,hommes et femmes,il faut dire que l obésité est commune pour ce type de vacancier
sinon , je vous le recommande

met jonge kinderen, Okt. 2010
"Goed inclusive hotel op prachtige locatie"vertalen
Timmermans

25-10-2010 Wij, gezin met twee jonge kinderen, hebben een uitstekende herfstvakantie gehad, in dit hotel. Kamers netjes, service goed en eten prima. Met name het animatie- team is goed. Maria uit Valencia is een topper, zij verzorgt met haar ongekende enthousiasme de kinderen een onvergetelijke vakantie. Zeker een hotel om terug te gaan.

met oudere kinderen, Aug. 2010
"Een geweldige vakantie"vertalen
mandy feldkamp

04-09-2010 Een geweldige vakantie hebben we hier gehad, er is hier van alles te doen, iedereen is vriendelijk, van de poetsvrouw tot de directrice. Het animatie team is geweldig. Eten is prima, omgeving mooi. Kamers iedere dag schoon , Wij waren op de vakantie 12 jaar getrouwd en het hotel heeft zoveel leuke dingen voor ons geregeld, niet normaal gewoon. Wij gaan echt volgend jaar weer terug.

met oudere kinderen, Aug. 2010
"LUXE HOTEL MET GEZELLIGE SFEER"vertalen
suus

17-08-2010 2 pers. sup kamer is erg ruim, luxe inloopdouche met massagestralen. elke dag schone mega grote handdoeken. Restaurant bied genoeg variatie,ontbijt op zondag met zalm en champagne, lunch kan gevarieerder, diner is prima, genoeg keuze en af en toe uitgebreid visbuffet met kreeft en scampi's enz. Italiaans restaurant is niet zo goed van kwaliteit. All incl is prima coca cola, fanta en volop ijsjes in de vriezer. Animatie is leuk vooral de minidisco met de mascotte Coco. Animatieteam anthousiast, ingehuurde shows zijn leuk, vooral de acrobatieshows.complex erg leuk van opzet, mooie beplanting. Zwembaden zijn niet groot maar daardoor gezellig om aan te liggen. handdoeken 10 euro borg.ALLE personeel is even vriendelijk en attent. vaak zie je bij all incl chagrijnige obers omdat ze vrijwel geen fooi krijgen maar niet hier, allemaal stralen ze plezier in hun werk uit.

met partner, Aug. 2010
"Leuke Hotel goed eten"vertalen
GenP

24-12-2010 Wij zijn hier in aug. 2010 geweest.
Veel Kamers verdeeld over blokken wij hadden
uitzicht op het zwembad bij het restaurant.
Er zijn 3 zwembaden verdeeld over de accomodatie
dus altijd een zwembad in de buurt.
Eten was uitstekend en het personeel zeer vriendelijk
en beheersen de Engelse/Duitse taal erg goed.
Kamers goed schoon!
Animatie was zeer goed er was op het moment dat wij er waren
ook een Nederlandstalige bij de animatie.
Dicht aan het strand maar wel een klein en druk strand.
Over het algemeen waren er Engelsen en Duitsers.
het echte centrum van Cala Do'r is wel 15 min lopen.

Leuke vakantie zeker een aanrader

Hoeveel glazen alcohol drink je gemiddeld per dag op vakantie?