6,6
5,2
4,0

4 dec 2016

Palm Mar
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Palm Mar? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Palm Mar aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

10 Accommodaties Spanje, Tenerife, Palm Mar

Reviews van accommodaties in Palm Mar

Met partner, Mei 2016
"Absoluut voor herhaling vatbaar"over Terrazas del Faro
Yvette & Rudy

27-07-2016 Wij verbleven in A7 gedurende de ganse maand mei. Het appartement was heel comfortabel, we kwamen niets te kort en voelden er ons als thuis. Pia was...Lees verder

Met partner, Juni 2016
"In één woord "super""over Terrazas del Faro
Fran en Georges-Cla...

19-06-2016 We verbleven in appt A7. Gewoonweg superbe. Compleet ingericht, niets ontbrak. Veel privecy, rust en zon langs de A kant.
Keren zeker terug als er...Lees verder

Palm Mar scoort een 8,6 uit 10, op basis van 14 reviews