Aankomstdatum
Vertrekdatum
Vanaf € 170
Het laagste tarief in de afgelopen 48 uur gevonden.
Wij doorzoeken Booking.com voor de beste prijs.
H10 Conquistador****

9,2
met een groep, 2014
"Brilliante vakantie"vertalen
Michelle Walk

25-07-2014 Voor het tweede jaar op rij twee weken genoten van de zon op Tenerife, voor het eerst in dit geweldige hotel. De omgeving is leuk en levendig. Onze kamer zag er super uit, pasgeleden gerenoveerd en met een groot en comfortabel bed. Supervriendelijk personeel zorgt voor een fijne sfeer, vooral Rodolfo, de manager van de bar bij het zwembad is gezellig en maakt altijd tijd voor een praatje, hij voegt echt iets toe. Er is bijna de gehele dag muziek rondom het zwembad, wat zorgt voor een echt vakantiegevoel. Kortom; een top vakantie op een top locatie met fijne mensen!

Community Manager Anabel G.V, 25-07-2014
Eigenaar zegt:  Beste Michelle, Allereerst wil ik u graag bedanken voor het plaatsen van uw review en hiermee het delen van uw mooie ervaringen aangaande uw recente verblijf hier in H10 Conquistador. Ik ben voornamelijk erg trots te vernemen dat u de vriendelijkheid van ons personeel positief benoemt. Natuurlijk zullen we uw mooie woorden delen binnen ons team daar deze altijd dienen ter motivatie. We hope u te zien tijdens uw volgende vakanties. Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team !

met partner, Juli 2014
"Très satisfait"vertalen
treddenti

23-07-2014 première vacances a l hotel conquistador H10 au Tenerife conseille par un ami et pas déçu du tout
hotel de grande classe accueil gentillesse du personnel facilite de communication a s adapter a différents langues tout est prévu pour passe un excellent séjour pour les grand comme pour les petits
hotel avec une discipline respectée et pour les clients le choix entre différentes catégories de séjours ex: demi pens/allin/allin plus/ et privilège
a refaire et a conseille a d autres

Community Manager Anabel G.V, 24-07-2014
Eigenaar zegt:  Cher/Chère Treddenti, Merçi beaucoup pour vos aimables commentaires concernant votre dernier séjour dans notre H10 Conquistador! Vos commentaires et remerciements sont les meilleures récompenses à nos efforts quotidiens, c’est pour cela que je ne manquerai pas de les transmettre à toute l’équipe. Nous serons ravis de vous revoir à l’hôtel bientôt. Salutation de toute l'équipe de l'H10 Conquistador!

met jonge kinderen, Juni 2014
"3e keer in dit hotel"vertalen
Greet
5,0

13-07-2014 Voor de derde keer dit hotel genomen en zo goed als rond om een vierde keer te komen, maar toch even twijfels nu.
Het eten en de zwembaden zijn nog steeds super. De kamers zijn mooi en ruim. 3e keer zwembadzicht gekregen zonder het te vragen, maar daardoor teveel lawaai om te kunnen slapen voor middernacht.
De voorlaatste dag de kamers links en rechts van ons volledig uitgebroken waardoor het een hel was om even op de kamer te komen (stof en onuitstaanbaar lawaai). We begrijpen dat vernieuwing noodzakelijk is (hoewel de kamer voor ons nog perfect voldeed), maar een simpele verwittiging voor het ongemak was een kleine moeite vonden we. Dit zette toch een serieuze domper op de laatste dag, we zaten gewoon in een bouwwerf!
Ook het feit dat de dresscode in het restaurant niet meer gerespecteerd werd, vonden we een minpunt.
Toch nog even twijfel voor onze voorjaarsreis dus.

Community Manager Anabel G.V, 15-07-2014
Eigenaar zegt:  Beste Greet, Ontzettend bedankt voor het plaatsen van uw vakantie bij H10 Conquistador. We willen graag deze kans gebruiken om onze excuses aan te bieden voor de ongemakken die u had tijdens uw verblijf. Uw terugkoppeling is erg belangrijk voor ons en wij nemen al uw commentaar aan boord. We waarderen het vertrouwen dat u heeft in ons hotel door het opnieuw te kiezen en te genieten van uw vakantie. We zijn erg blij te weten dat u plezier heeft gehad op uw vakantie en dat u opnieuw wilt komen overnachten bij ons, dit is het beste cadeau dat uw ons kunt geven voor onze moeite; een tevreden gast. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in H10 Conquistador. Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team.

met oudere kinderen, Juni 2014
"Fantastisch Hotel"vertalen
De Fraine Hilde

08-07-2014 Hotel H10 Conquistador****Playa de las Americas
Net terug van vakantie. Het is de tweede maal in dit hotel. Zeker een aanrader. Zeer propere kamers, lekker eten, zowel de animatie overdag als s'avond zijn de moeite waard. Ook het personeel is zeer vriendelijk en vooral Rodolfo blijft ons bij. Heel leuke en vriendelijke man achter de bar.
Komen volgend jaar zeker terug.

Community Manager Anabel G.V, 09-07-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Defraine_hilde, Wij willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen voor u geweldige reactie over ons hotel op Zoover. Wij zijn blij om te lezen dat u een comfortable en plezierig verblijf bij ons in het hotel heeft gehad wat mede mogelijk gemaakt werd door de locatie, uw kamer, het italiaanse restaurant en het personeel. Wij zijn verheugd dat u voor het tweede keer al in ons hotel bent verbleven en we wachten met alle plezier op uw derde vakantie in h10 conquistador. Al uw complimten zal ik door geven aan het personeel. Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team !

met partner, Juni 2014
"Fantastisch hotel, we komen zeker terug."vertalen
Vertriest Roland - ...

28-06-2014 Fantastisch hotel, we komen zeker terug.
Het personeel aan het onthaal is zeer vriendelijk en behulpzaam en kent goed de Nederlandse taal.
De kamer was zeer proper maar klein voor 3 volwassen personen . Het onderhoudspersoneel is zeer vriendelijk en beleefd. Het uitzicht was aangenaam, zicht op de zwembaden en de zee.
De verwelkoming aan het restaurant (bijvoorbeeld Miguel) is bijzonder hartelijk, en in het restaurant is de bediening zeer vlot .
De secretaressen van de klantendienst zijn heel lief en dansen kunnen ze zeker.
We hebben echt genoten van onze vakantie en komen zeer graag terug !!!
Hartelijke groeten
Rosette en Rosine Deschuymer-Roland Vertriest

Community Manager Anabel G.V, 30-06-2014
Eigenaar zegt:  Beste Rosette en Rosine, Bedankt voor uw geweldige recensie over H10 Conquistador en voor het aanbevelen van ons hotel aan andere reizigers. We voelen ons erg trots wanneer wij reacties krijgen zoals die van u. We proberen gasten altijd te voorzien van een memorabel verblijf en een onvergetelijke ervaring. Wij zijn blij om te lezen dat u een comfortable en plezierig verblijf bij ons in het hotel heeft gehad wat mede mogelijk gemaakt werd door de locatie, uw kamer, het restaurant en het personeel. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in H10 Conquistador. We zullen al ons personeel namens u bedanken, Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team.

"Super zalige luxe vakantie"vertalen
Stefan

02-06-2014 We zijn net terug van een weekje pure luxe! We hadden half pension en een Privilege kamer geboekt. Zalig. We lagen net naast de lounge en konden optimaal gebruik maken van de privilege services. Gratis safe, elke dag Belgische krant, gratis toegang Spa, elke dag verse handdoeken, gratis drank, fruit, tijdschriften en internet. Elke ochtend a-la-carte ontbijten en 5 op 7 a-la-carte avondeten. Het buffet is ook lekker, maar het a-la-carte menu is ook top! Super bediening, vriendelijk, en Miguel verdiend een aparte vermelding. Elk dag een vriendelijke welkom van hem en je dag kan niet meer stuk.
Ze waren wel volop de dakterras aan het vernieuwen waardoor het iets lawaaierig was tijdens de dag. Ook duurde het tot 13u voordat het dakterras volle zon had, maar stoeltje bij de jacuzzi op het terras en ook daar heel de dag zon. We hebben dus niet aan het zwembad gelegen. Topper en volgend jaar komen we terug.
Tip voor management: Privilege checkin duidelijk aangeven

Community Manager Anabel G.V, 03-06-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Stefan, Allereerst willen wij u bedanken voor het delen van uw positieve ervaringen op Zoover. Onze excuses voor de kleine ongemakken die verzoorzaakt zijn tijdens uw verblijft, alle suggesties zijn gebruikt voor het verbeteren hiervan. Wij zijn blij om te lezen dat u een comfortable en plezierig verblijf bij ons in het hotel heeft gehad wat mede mogelijk gemaakt werd door de locatie, uw kamer, het italiaanse restaurant en het personeel. Wij kijken uit naar uw volgende komst! Met vriendelijke groeten van Conquistador team.

met vrienden, Mei 2014
"Gewoon top hotel"vertalen
Dictus Etienne

26-05-2014 Dit hotel is een prachtige accommodatie. Allen spijtig dat het aan het zwembad soms druk is. Zeer klantvriendelijk. prima prijs/kwaliteit. Prachtige kamers en het eten in het restaurant was gewoon top. Het eten in het Italiaans restaurant (wat ons gratis werd aangeboden) a la carte was perfect, alleen dat alles te vlug na elkaar werd geserveerd. Wij gaan sedert jaren in groep van 4 koppels telkens naar een andere plaats in Spanje (op het vaste land of een eiland), maar dit was een van de beste hotels dat we al geboekt hadden. Is zeker een aanrader voor een ouder publiek. Het dagelijks wisselend thema van landen, zowel op gebied van amusement en eten was echt een aanrader. Is voor ons voor herhaling vatbaar.

Community Manager Anabel G.V, 26-05-2014
Eigenaar zegt:  Beste Dictus Etienne, Ontzettend bedankt voor het plaatsen van uw vakantie bij H10 Conquistador, op TripAdvisor. We stellen het erg op prijs dat u de tijd heeft genomen uw indruk van ons hotel te delen en bieden nogmaals. We proberen gasten altijd te voorzien van een memorabel verblijf en een onvergetelijke ervaring op Tenerife. We hopen uw nog een keer te mogen verwelkomen in H10 Conquistador. Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team !

"Gemiddeld hotel, geen uitschieters"vertalen
Vanlinthout Jean Pi...
3,0
4,0

29-05-2014 Verblijf van 16 mei 2014 tot en met 26 mei 2014. Goed gelegen, druk maar niet lawaaierig met uitgang naar promenade. Het hotel is zeer groot, zeer veel volk ( vooral aan het zwembad en in het restaurant), personeel vriendelijk doch het hotel is qua personeel onderbemand. Herstellingen 3x aangevraagd en er wordt niets mee gedaan, Het mankement blijft. De kamer wordt op 7 min schoongemaakt ( als je het schoongemaakt kan noemen) In het hotel verblijven kakkerlakken, ook in het restaurant en de gang naar de kamers.
Voordeelkamer was dik in orde, goed gelegen ( op gelijksvloer, aan het zwembad, met terras. Ontbijt was in orde, avondeten was middelmatig, groenten oogden niet vers ( bloemkool zag op plaatsen grijs), ook het fruit ( dat uit blik komt) oogde niet vers, puree was koud. Fritten zien er niet uit ( vettig) deze komen uit de diepvries. De soep was goed, weinig keuze in koude schotel. Avond animatie is middelmatig.

Community Manager Anabel G.V, 30-05-2014
Eigenaar zegt:  Beste Vanlinthout Jean Piere, Allereerst wil ik deze kans gebruiken om onze excuses aan te bieden voor ongemakken die zijn opgetreden tijdens uw verblijf. Uw terugkoppeling is erg belangrijk voor ons en we nemen al uw reacties in consideratie. We streven ervoor om een excellente vakantie voor alle gasten te kunnen bieden. Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team !

"Zeer goed hotel"vertalen
martine.van.bouchau...

03-06-2014 hotel direct aan het strand . heel mooi en verzorgd hotel
vriendelijk personeel eten en drinken zeer goed .kamers netjes en dagelijks schoongemaakt

Community Manager Anabel G.V, 03-06-2014
Eigenaar zegt:  Beste Martine, Bedankt voor uw beoordeling op Zoover over uw mooie tijd hier met ons, H10 Conquistador. Wij zijn blij om te weten dat we voldaan hebben aan uw verwachtingen, en dat u wilt terug komen. We werken elke dag erg hard om onze gasten een onvergetelijke ervaring te geven. We gaan al het personeel de groeten van u doen. Met vriendelijke groeten van het hele H10 Conquistador team.

met partner, Mrt. 2014
"Uitstekend hotel voor iedereen !"vertalen
Everaerts - Janssen...

16-04-2014 Uitstekend hotel met lekker eten en heel vriendelijk personeel ! Mooie kamers en heel goede ligging ! Dit is een aanrader voor iedereen , ook met kinderen !

Community Manager Anabel G.V, 16-04-2014
Eigenaar zegt:  Beste Evaraerts-Janssen, Bedankt voor uw geweldige recensie over H10 Conquistador en voor het aanbevelen van ons hotel aan andere reizigers. We voelen ons erg trots wanneer wij reacties krijgen zoals die van u. We proberen gasten altijd te voorzien van een memorabel verblijf en een onvergetelijke ervaring. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in H10 Conquistador. Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Hoeveel glazen alcohol drink je gemiddeld per dag op vakantie?