Aankomstdatum
Vertrekdatum
Vanaf € 170
Het laagste tarief in de afgelopen 48 uur gevonden.
Wij doorzoeken Booking.com voor de beste prijs.
H10 Conquistador****

9,3
met een groep, Sept. 2014
"Beste vakantie ooit"vertalen
camilla notten

24-09-2014 super vakantie gehad in dit hotel. personeel is zeer vriendelijk en werkt zeer hard. top ligging en prachtig uitzicht vanaf de hotel kamer. zwembad is lekker groot en ligbedjes zijn er altijd. eten elke avond zeer gevarieerd en goed verzorgd. Vooral de druiven zijn zeer lekker. een aanrader. kamers zijn mooi en goed verzorgd.
service is super iedereen is zeer vriendelijk van de poetsdames tot aan het bar personeel en de receptie aan toe. iedere dag nederlands sprekende receptioniste. iedere avond gezellige entertaiment. Hotel is een echte aanrader!!!

met vrienden, Sept. 2014
"Goede vakantie"vertalen
amelia

24-09-2014 Heerlijke vakantie gehad, super leuk personeel. werken hard vooral in het restaurant. heerlijk eten, goede service. mooie kamers, ruime ligging.
leuk entertainment. personeel is heel erg vriendelijk staan altijd voor je klaar. ook fijn nederkands personeel bij de receptie. zeker een vakantie waard voor de tweede keer !

met een groep, Sept. 2014
"Prima vakantie"vertalen
dave

24-09-2014 super vakantie gehad in dit hotel. super ligging.
personeel is super. top service. en aan de bar zitten het savonds is zeker een aanrader. met gezellige entertaiment. mooien ruime kamers en alles is tip top inorde.

alleenreizend, Sept. 2014
"Encore et toujours..."vertalen
Estelle Piette

12-09-2014 Cela fait 3ans que je reviens ici et je n'ai jamais été décue de l'hotel, on mange bien,celui qui ne trouve pas ce qu'il veut est vraiment difficile et pourtant je le suis moi meme, les animations sont biens également. le personnel est plus qu'agrégrable... rien à redire. Je remercie tout particulièrement Andres de la réception, et Rodolfo, Marchiante,... du bar pour leur gentilesse et leur joie de vivre!

met partner, Sept. 2014
"Sejour fantastique...."vertalen
Piette Nathalie

12-09-2014 Pour la troisieme annee nous retournons au H10 Conquistador et ce avec toujours autant de plaisir! Hotel tres bien situe tout pres de la ville, le service y est toujours aussi impeccable et le personnel toujours aussi gentil et agreable ... nous remercions tout particulierement Andres pour sa gentillesse et tout le personnel du bar (Rodolfo, Marchante et tous les autres bien sur!) Chambres impeccables et 2 enormes piscines... Changement du linge tous les jours et les draps une fois par semaine. Nourriture tres variee, vraiment pour tous les gouts. Notre suite avait une vue sur la mer et sur la piscine, genial! Nous y retournerons encore et encore...... :)

"Een heel fijne vakantie"vertalen
Tinneke

15-09-2014 het was een heel toffe vakantie!Een heel proper hotel heel vriendelijk personeel!OOk heel veel respect voor de poetsvrouw(misschien omdat ikzelf poetsvrouw ben!Een massa keuze van eten!Voor ons het allerbeste hotel dat we ooit gedaan hebben!Komen zeker terug!heel harde werkers één voor één!!

met partner, Aug. 2014
"Uitstekend hotel met vriendelijke service"vertalen
ludo

07-09-2014 Wij waren hier voor de tweede maal en het is ons uitstekend bevallen. Er is een zeer ruime keuze aan eten en het personeel is zeer vriendelijk.De extra attenties voor h10 clubleden, zoals het dagelijkse chocolaatje op je bed 's zijn zeer leuk. Er zijn wel een aantal verbeterpunten. Er wordt teveel bespaard op de airco, het is soms warm op de kamer, de airco blaast lucht maar die is niet koel. Voor mensen die vroeg willen gaan slapen zou men gratis oordopjes ter beschikking kunnen stellen, die zijn nodig als je kamer aan de binnenkant ligt. Dat men geen handdoeken mag reserveren voor 9.00u vinden wij een prima intiatief, maar dat de redders daarna zo omstreeks 9.45u nog eens wat foto's gaan nemen van lege stoelen met handdoeken vinden wij er over temeer omdat dan de helft van de stoelen nog niet eens bezet zijn. Dit geeft de mensen nog niet eens de kans om rustig te gaan eten. Dit geeft geen vakantiegevoel maar is eerder iets voor in een gevangenis. Kontrole is goed maar trop is teveel.

Community Manager Anabel G.V, 09-09-2014
Eigenaar zegt:  Beste Ludo, Ontzettend bedankt voor het plaatsen van uw vakantie bij H10 Conquistador, op Zoover. We zullen notitie maken van uw terugkoppeling om ervoor te zorgen dat het onze services blijft verbeteren. Wij zijn blij om te lezen dat u een comfortable en plezierig verblijf bij ons in het hotel heeft gehad wat mede mogelijk gemaakt werd door de locatie, uw kamer, het restaurant en het personeel. Wij zijn verheugd dat u voor het tweede keer al in ons hotel bent verbleven en we wachten met alle plezier op uw derde vakantie in h10 conquistador. Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team !

Aug. 2014
"Opnieuw een geslaagde vakantie !"vertalen
Michele Delcor

10-09-2014 Net terug van een zoveelste verblijf in dit klasse hotel. We zijn hier al jaren vaste klant en het is dus voor ons steeds weer een beetje thuis komen omwille van het zeer vriendelijke personeel en de goede service in heel het hotel. De buffetten in het restaurant zijn verzorgd met veel keuze en afwisseling. Het a la carte restaurant en de koffiebar zijn een aanrader. Er is een groot zwembadcomplex waar stoelreservatie niet wordt toegelaten. Een klein minpuntje is dat het ondiepe gedeelte van het zwembad wat moeilijker toegankelijk is voor het wat oudere publiek. Een instaptrapje zou heel handig zijn voor heel wat mensen. Kamers met alle comfort en grotendeels gerenoveerd. Airco op de kamer kon beter. De hygiene in dit hotel is echt héél goed. Goede animatie overdag en professionele shows ’s avonds. Het hotel is heel goed gelegen aan de zeepromenade en aan meerdere winkelcentra. Wifi kan beter. Kortom een hotel met garantie op een geslaagde vakantie en wij gaan er zeker weer terug !

"Super hotel vriendelijk personeel"vertalen
raymond groenenberg

02-09-2014 Dit is onze 2de keer en het is een super hotel. lekker eten vriendelijk personeel vooral Rodolfo,Josito,Manchaute, kamers zijn netjes elke dag wordt alles schoon gemaakt.

Community Manager Anabel G.V, 03-09-2014
Eigenaar zegt:  Beste Raymond, Bedankt voor uw beoordeling op Zoover over uw mooie tijd hier met ons, H10 Conquistador. We waarderen het vertrouwen dat u heeft in ons hotel door het opnieuw te kiezen en te genieten van uw vakantie. We zijn erg blij te weten dat u plezier heeft gehad op uw vakantie en dat u opnieuw wilt komen overnachten bij ons, dit is het beste cadeau dat uw ons kunt geven voor onze moeite; een tevreden gast. We gaan al het personeel de groeten van u doen. Met vriendelijke groeten van het hele H10 Conquistador team.

"Super hotel!!"vertalen
mandy

02-09-2014 Wij zijn hier nu al 2 keer geweest en het is super goed.
Heel veel vriendelijk personeel zoals rodolfo, josito en manchaute.
ze herkende ons van vorig jaar dus dat is super leuk en dan kun je altijd een praatje maken.
Elke dag word je kamer netjes gemaakt.
Lekker zwembad niet te koud en altijd wel lig bedjes te verkrijgen.

Heerlijk eten ik ben zeer moeilijk met eten maar het is super goed.
Ik eet elke dag met volle teugen alles op en loop soms 2 keer.
Dit heb ik nog niet eerder mee gemaakt.

Community Manager Anabel G.V, 03-09-2014
Eigenaar zegt:  Beste Mandy, Allereerst wil ik u graag bedanken voor het plaatsen van uw review en hiermee het delen van uw mooie ervaringen aangaande uw recente verblijf hier in H10 Conquistador. Ik ben voornamelijk erg trots te vernemen dat u de vriendelijkheid van ons personeel positief benoemt. Natuurlijk zullen we uw mooie woorden delen binnen ons team daar deze altijd dienen ter motivatie. We hope u te zien tijdens uw volgende vakanties. Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team !

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

In welk land rij jij het liefst auto?