Beoordelingen Hotel H10 Conquistador ****

Aankomstdatum
Vertrekdatum
Vanaf € 140
Het laagste tarief in de afgelopen 48 uur gevonden.
Wij doorzoeken Booking.com voor de beste prijs.
H10 Conquistador****
Beoordelingen Hotel H10 Conquistador****
Avenida Rafael Puig 36, E-38660, Playa de las Américas

De beste prijzen en last minutes voor Hotel H10 Conquistador**** bij:

150 beoordelingen over H10 Conquistador****

9,4
Taal:
Gezelschap:

fijn hotel waar ik graag nog eens terug wil komenvertalen

ten have - bruggema... zaterdag 18 oktober 2014

we hebben het als gezin hier erg naar onze zin gehad met gezellig personeel met altijd een vriendelijk woord en gezelligheid. Het eten was goed en lekker.
Gezellige avonden gehad.
Rufo Marchaute Bea.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2014

Reactie
Beste Ten Have, Ontzettend bedankt voor het plaatsen van uw vakantie bij H10 Conquistador, op Zoover. Wij zijn blij dat u heeft genoten van een aantal speciale dagen bij ons. We zijn erg blij om te weten dat u erg tevreden was met de keuze van voeding. We hope u te zien tijdens uw volgende vakanties. Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team!

geweldige vakantie plekvertalen

reinier zaterdag 18 oktober 2014

in dit hotel is alles super geregelt. het eten en drinken is altijd geweldig en vers. ruime keuze voor iedereen. tijdens ons verblijf zijn we ernorm verwend en goed behandeld door rufo marchaute bea

Gereisd Met een groep in oktober 2014

Reactie
Beste Reinier Bedankt voor uw beoordeling op Zoover over uw mooie tijd hier met ons, H10 Conquistador. Wij zijn blij om te lezen dat u een comfortable en plezierig verblijf bij ons in het hotel heeft gehad wat mede mogelijk gemaakt werd door de is een aanrader, nette kamersonderhoud en persoonlijke service. We hope u te zien tijdens uw volgende vakanties. Met vriendelijke groeten van het hele H10 Conquistador team.

droom vakantievertalen

De Petter Cynthia zondag 5 oktober 2014

goede liggen en proper hotel , vriendelijk personeel, alles naar wens , zou liever nog wat langer blijven, privillage is fantastich , super ontbijt dankzij Rudolfo

Reactie
Beste De Petter Cynthia, Bedankt voor uw geweldige recensie over H10 Conquistador en voor het aanbevelen van ons hotel aan andere reizigers. We voelen ons erg trots wanneer wij reacties krijgen zoals die van u. We proberen gasten altijd te voorzien van een memorabel verblijf en een onvergetelijke ervaring. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team.

Aanrader !vertalen

Van den Bergh Chris... zondag 5 oktober 2014

Net terug thuis van een leuke vakantie . Mooi hotel en heel goede ligging .
We hadden een junior suite met een enorm groot terras " 218" overal waar zeezicht .mooie kamer !
Eten is heel goed met veel afwisseling .
Lekkere drankjes aan de poolbar en twee Charmante poolbar boys Rodolfo en Marchante ;-)

Gereisd Met oudere kinderen in Sept. 2014

Reactie
Beste Van den Bergh, Allereerst wil ik u graag bedanken voor het plaatsen van uw review en hiermee het delen van uw mooie ervaringen aangaande uw recente verblijf hier in H10 Conquistador. Ik ben voornamelijk erg trots te vernemen dat u de vriendelijkheid van ons personeel positief benoemt. Natuurlijk zullen we uw mooie woorden delen binnen ons team daar deze altijd dienen ter motivatie. We hope u te zien tijdens uw volgende vakanties. Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team !

A place to come backvertalen

Saelens Ivan zondag 19 oktober 2014

Gelegen aan wandeldijk ,ook aan zeer mooie shopping avenue.
Personeel super behulpzaam en vriendelijk, ook nederlandstalig,speciaal de lobby en de guests relations die met alles raad weten.
Een supper hotel waar wij weldra voor de zesde maal terugkomen.

Reactie
Geachte Saelens Ivan, Allereerst willen wij u bedanken voor het delen van uw positieve ervaringen op Zoover. We waarderen het vertrouwen dat u heeft in ons hotel door het opnieuw te kiezen en te genieten van uw vakantie. Wij zijn blij om te lezen dat u een comfortable en plezierig verblijf bij ons in het hotel heeft gehad wat mede mogelijk gemaakt werd door de locatie, uw kamer, het restaurant en het personeel. Wij kijken uit naar uw volgende komst! Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team !

beste vakantie ooitvertalen

camilla notten woensdag 24 september 2014

super vakantie gehad in dit hotel. personeel is zeer vriendelijk en werkt zeer hard. top ligging en prachtig uitzicht vanaf de hotel kamer. zwembad is lekker groot en ligbedjes zijn er altijd. eten elke avond zeer gevarieerd en goed verzorgd. Vooral de druiven zijn zeer lekker. een aanrader. kamers zijn mooi en goed verzorgd.
service is super iedereen is zeer vriendelijk van de poetsdames tot aan het bar personeel en de receptie aan toe. iedere dag nederlands sprekende receptioniste. iedere avond gezellige entertaiment. Hotel is een echte aanrader!!!

Gereisd Met een groep in Sept. 2014

Reactie
Geachte Camila Notten, Wij willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen voor u geweldige reactie over ons hotel op Zoover. Wij zijn blij om te lezen dat u een comfortable en plezierig verblijf bij ons in het hotel heeft gehad wat mede mogelijk gemaakt werd door de locatie, uw kamer, het italiaanse restaurant en het personeel. We hopen u nogmaals te verwelkomen. Met vriendelijke groeten, H10 conquistador.

goede vakantievertalen

amelia woensdag 24 september 2014

Heerlijke vakantie gehad, super leuk personeel. werken hard vooral in het restaurant. heerlijk eten, goede service. mooie kamers, ruime ligging.
leuk entertainment. personeel is heel erg vriendelijk staan altijd voor je klaar. ook fijn nederkands personeel bij de receptie. zeker een vakantie waard voor de tweede keer !

Gereisd Met vrienden in Sept. 2014

Reactie
Beste Amelia, Bedankt voor uw beoordeling op Zoover over uw mooie tijd hier met ons, H10 Conquistador. Wij zijn blij om te weten dat we voldaan hebben aan uw verwachtingen, en dat u wilt terug komen. We werken elke dag erg hard om onze gasten een onvergetelijke ervaring te geven. We gaan al het personeel de groeten van u doen. Met vriendelijke groeten van het hele H10 Conquistador team.

prima vakantievertalen

dave woensdag 24 september 2014

super vakantie gehad in dit hotel. super ligging.
personeel is super. top service. en aan de bar zitten het savonds is zeker een aanrader. met gezellige entertaiment. mooien ruime kamers en alles is tip top inorde.

Gereisd Met een groep in Sept. 2014

Reactie
Beste dave, Bedankt voor uw beoordeling op Zoover over uw mooie tijd hier met ons, H10 Conquistador. We zijn erg blij te weten dat u plezier heeft gehad op uw vakantie en dat u opnieuw wilt komen overnachten bij ons, dit is het beste cadeau dat uw ons kunt geven voor onze moeite; een tevreden gast. Met vriendelijke groeten van het hele H10 Conquistador team.

Encore et toujours...vertalen

Estelle Piette vrijdag 12 september 2014

Cela fait 3ans que je reviens ici et je n'ai jamais été décue de l'hotel, on mange bien,celui qui ne trouve pas ce qu'il veut est vraiment difficile et pourtant je le suis moi meme, les animations sont biens également. le personnel est plus qu'agrégrable... rien à redire. Je remercie tout particulièrement Andres de la réception, et Rodolfo, Marchiante,... du bar pour leur gentilesse et leur joie de vivre!

Gereisd Alleenreizend in Sept. 2014

Reactie
Chère , Merci beaucoup pour vos aimables commentaires concernant votre dernier séjour dans notre hôtel H10Conquistador. Nous sommes très heureux d'apprendre que vous avez apprécié une troisième fois l'hôtel et ses installations. Vos commentaires et remerciements sont les meilleures récompenses à nos efforts quotidiens, c’est pour cela que je ne manquerai pas de les transmettre à toute l’équipe du H10Conquistador. Nous serons ravis de vous revoir à l’hôtel bientôt. Salutation de toute l'équipe H10 Conquistador!

Sejour fantastique....vertalen

Piette Nathalie vrijdag 12 september 2014

Pour la troisieme annee nous retournons au H10 Conquistador et ce avec toujours autant de plaisir! Hotel tres bien situe tout pres de la ville, le service y est toujours aussi impeccable et le personnel toujours aussi gentil et agreable ... nous remercions tout particulierement Andres pour sa gentillesse et tout le personnel du bar (Rodolfo, Marchante et tous les autres bien sur!) Chambres impeccables et 2 enormes piscines... Changement du linge tous les jours et les draps une fois par semaine. Nourriture tres variee, vraiment pour tous les gouts. Notre suite avait une vue sur la mer et sur la piscine, genial! Nous y retournerons encore et encore...... :)

Reactie
Cher Piette Nathalie, Merci pour cette opinion approfondie de votre expérience au H10 Conquistador. Nous sommes fiers de recevoir des commentaires comme le vôtre. C'est un plaisir de savoir que vous ayez aimé vos vacances et formulé les observations positives sur nos services et installations. Notre situation nous permet de profiter de nombreuses activités autour de nous. Nous aimerions aussi vous remercier pour vos gentils mots pour décrire le personnel, qui travaillent dur chaque jour pour donner le meilleur service, nous enverrons vos sincères remerciements à chacun d'eux. Nous sommes heureux que vous ayez profité de la variété gastronomique. Nous serons ravis de vous revoir à l’hôtel bientôt. Salutatios de toute l'équipe H10 Conquistador!
1 2 3 4 5 6 7 ... 15 volgende
Hotel H10 Conquistador scoort een 8,9 uit 10, op basis van 879 beoordelingen

In welk land rij jij het liefst auto?