Aankomstdatum
Vertrekdatum
Vanaf € 119
Het laagste tarief in de afgelopen 48 uur gevonden.
Wij doorzoeken Booking.com voor de beste prijs.
H10 Conquistador****

9,2
met partner, Mrt. 2014
"Uitstekend hotel voor iedereen !"vertalen
Everaerts - Janssen...

16-4-2014 Uitstekend hotel met lekker eten en heel vriendelijk personeel ! Mooie kamers en heel goede ligging ! Dit is een aanrader voor iedereen , ook met kinderen !

Community Manager Anabel G.V, 16-4-2014
Eigenaar zegt:  Beste Evaraerts-Janssen, Bedankt voor uw geweldige recensie over H10 Conquistador en voor het aanbevelen van ons hotel aan andere reizigers. We voelen ons erg trots wanneer wij reacties krijgen zoals die van u. We proberen gasten altijd te voorzien van een memorabel verblijf en een onvergetelijke ervaring. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in H10 Conquistador. Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team.

met partner, Feb. 2014
"Zeer goed"vertalen
jo

2-3-2014 de vorige reactie is buiten proportie! Dit hotel is zeer goed en het eten heeft zeer veel variatie,sommige gerechten komen zo uit oma haar kookpot,zo lekker.Als je per diner keuze hebt uit wel 12 verschillende gerechten dan weet ik het niet meer,benieuwd wat sommigen thuis eten...70+ in die periode is normaal,dit weet je als je er naartoe gaat,we zijn er pas geweest en je hebt geen last van die mensen,integendeel!
alles is top,kamers,personeel,alles.Wij zijn veertigers en wij hopen op die leeftijd ook nog te kunnen reizen naar zo een bestemming.

JEFE DE RECEPCION Anabel, 3-3-2014
Eigenaar zegt:  Geachte meneer en mevrouw, Allereerst willen wij u bedanken voor het delen van uw positieve ervaringen op Zoover. Wij zijn blij dat u heeft genoten van een aantal speciale dagen bij ons. Wij kijken uit naar uw volgende komst! Met vriendelijke groeten van Conquistador team.

met partner, Jan. 2014
"Verkeerde keuze"vertalen
van dosselaer patri...
5,0

23-1-2014 Dit is een verouderd hotel de kamers krijgen wel opknapbeurt,maar 4 liften om 8 verdiepingen te bedienen op spitsuren bij avondeten nemen velen de trap, het eten is middelmatig en er is geen variatie. Eerste vakantie in januari,het hotel zit dan ook vol met 70+ moet men gewoon worden. Voordeel geen geluidsoverlast van dronken jongeren. Een goed bed en rustig slapen. Zeer veel kamers met zeezicht maar zonder zon en kamers met zonneterras worden voorbehouden aan oude klanten.

JEFE DE RECEPCION Víctor, 5-2-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Heer/Mevrouw, Dank U voor Uw mening, voor ons zijn die heel belangrijk en help ons te verbeteren. We hopen U terug te zien in onze hotel. Vriendelijk groeten.

met partner, 2013
"Privilege afdeling"vertalen
vanlerberghe
5,0

23-12-2013 wat de privilege-afdeling betreft de meubilering van kamers en terras zijn aftands parasols en terrastafels te weinig van slechte kwaliteit de prijs is niet in verhouding voor 40€ per dag in meer-stoelen op balcons veel te zwak - slechte verlichting op de kamers- slecht werkende safe-aangezien het publiek veelal bejaarden zijn wenselijk stoelen met hoge rug-geen nederlandstalige baliebedienden -grootse aantal gasten zijn vlamingen-geen nederlandstalige tijdschriften wel duitse engelse franse italiaanse tijdschriften. in het bad geen anti-slipmat gevaarlijk voor de bejaarden- de glazen veiligheidswanden op het terras privelege zeer onstabiel zonder enige steunprofielen en zeer gevaarlijkgevaarlijk

JEFE DE RECEPCION Víctor, 29-12-2013

met partner, Dec. 2013
"Ik voel me er thuis !"vertalen
Suys

16-12-2013 Vooral het supervriendelijke personeel is al reden genoeg om elk jaar weer terug te gaan. Voor ons was het de derde keer. Opmerkelijk is de begroeting wanneer je het hotel binnenkomt. Ondanks de jaarlijks duizenden gasten herkende men ons daar nog. Supertof !

JEFE DE RECEPCION Víctor, 23-12-2013
Eigenaar zegt:  Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor het schrijven van uw review over je goede ervaring met ons. Wij hopen u weer van harte welkom in de toekomst. vriendelijke groeten

met oudere kinderen, Dec. 2013
"Fantastisch hotel !"vertalen
Mientje

1-1-2014 Wij zijn voor de 2de keer naar hotel H10 Conquistador geweest !
Zeer lekkere en gevarieerde bufetten met showcooking!
Wij vinden het zeer positief dat je als all-in nu ook mag drinken in de mooie bar die boven aan de receptie is gelegen.
Het hotel heeft een perfecte ligging, slechts 5 minuten wandelen en je bent in het centrum van Playa de Las Americas waar zich vele shops en bars bevinden!
Het hotel is zéér verzorgd, met vriendelijk personeel .
Er zijn 2 kleine minpuntjes naar onze mening: kamers aan de kleine kant en het verwarmde zwembad mocht wel iets warmer zijn.
Wij komen zeker terug!

JEFE DE RECEPCION Víctor, 5-2-2014

met een groep, Nov. 2013
"Schitterend !"vertalen
Mark KUIJPERS

30-11-2013 Hebben weerom een fantastisch verblijf achter de rug ! Prettige ontvangst, zeer mooie kamer met zeezicht, prachtige salons, lekker en afwisselend eten, mooie tuin, groot zwembad met leuning om in te stappen, zeer fijn personeel, in de bar, in het restaurant, aan de receptie, aan de piano, in de wellness ( massage ).... we denken aan Kris, Pedro en vele anderen ! Volgend jaar in 2014 komen we terug voor het twintigste jaar en nog steeds houden we zeer veel van dit hotel met haar medewerkers en dit zonnige eiland !

JEFE DE RECEPCION Víctor, 3-12-2013
Eigenaar zegt:  Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor het schrijven van uw review over uw verblijf bij ons. - Dit zal ons helpen om onze service te verbeteren. vriendelijke groeten

met partner, Nov. 2013
"Perfecte vakantie"vertalen
van damme mario

4-12-2013 we hebben een schitterende vakantie gehad dankzij dit hotel.
mooi verzorgd hotel,heel vriendelijk personeel. we hadden een privilege kamer met zeezicht een echte aanrader. het a la carte restaurant verdiend een 10/10 het eten was subliem en de bediening ook dankzij Miguel,Davinia,Josè en de anderen. Het eten in het buffet restaurant kon soms iets beter. het eten was niet altijd warm genoeg en het vlees was niet altijd uitgebakken.
We willen ook Kathleen nog eens bedanken voor de goede verzorging op het privilege terras.
Een hotel om zeker naar terug te keren.

Community Manager Anabel G.V, 3-4-2014
Eigenaar zegt:  Beste guest, Ontzettend bedankt voor het plaatsen van uw vakantie bij H10 Conquistador, op TripAdvisor. We willen graag deze kans gebruiken om onze excuses aan te bieden voor de ongemakken die u had tijdens uw verblijf. Uw terugkoppeling is erg belangrijk voor ons en wij nemen al uw commentaar aan boord. We zijn erg blij om te weten dat u erg tevreden was met de keuze van voeding en de live muziek. We hopen uw nog een keer te mogen verwelkomen in H10 Conquistador. Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team !

met partner, 2013
"Zeer mooi hotel"vertalen
comhair

15-11-2013 Hotel H10 Conquistador is voor ons zeer goed meegevallen.
Het personeel van de receptie, met bijzonder Bernice die nederlands spreekt, is zeer behulpzaam en vriendelijk.
Anna en Miguel helpen u ook met alles verder. Zeer vriendelijke personen.
Het eten is goed en de kamers proper.
Het kamerpersoneel verdient hier ook een pluim.

Kortom het hotel is zijn sterren waart.

JEFE DE RECEPCION Víctor, 17-11-2013

met partner, Okt. 2013
"Verzorgd hotel met vriendelijk personeel"vertalen
antoon reynaert

13-10-2013 heel mooi verzorgd hotel met vriendelijk personeel, zelfs in het nederlands, verzorgde en gevarieerde keuken. Privilege is een voorbeeld van hoe een vakantie er kan uitzien. wij zijn heel tevreden verblijvers en komen zeker nog terug

JEFE DE RECEPCION Víctor, 12-11-2013

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?