Beoordelingen Hotel H10 Conquistador ****

Aankomstdatum
Vertrekdatum
Vanaf € 145
Het laagste tarief in de afgelopen 48 uur gevonden.
Wij doorzoeken Booking.com voor de beste prijs.
H10 Conquistador****

9,4
9,2
Taal:
Gezelschap:

Zeer goed en gezellig hotelvertalen

Vandenhoudt paul maandag 17 november 2014

Francisco zeer vriendelijke ober

Gereisd Met vrienden in 2014

Reactie
Beste Vandenhoudt Paul, Allereerst willen wij u bedanken voor het delen van uw positieve ervaringen op Zoover. Wij zijn blij dat u heeft genoten van een aantal speciale dagen bij ons. Wij kijken uit naar uw volgende komst! Met vriendelijke groeten van Conquistador team.

Fantastische plaatsvertalen

Volders jeannine zondag 16 november 2014

Een zeer mooi verzorgd hotel dicht bij de shoppingbuurt van playa las americas

Gereisd Met vrienden in 2014

Reactie
Geachte Volders Jeannine, Allereerst willen wij u bedanken voor het delen van uw positieve ervaringen op Zoover. Wij zijn blij dat u heeft genoten van een aantal speciale dagen bij ons. Wij kijken uit naar uw volgende komst! Met vriendelijke groeten van Conquistador team.

Fantastisch!vertalen

Danny Van Eester maandag 17 november 2014

Zeer goed hotel
Rodolfo en Fatima zeer goede en aangename mensen

Reactie
Beste Danny Van Eester, Ontzettend bedankt voor het plaatsen van uw vakantie bij H10 Conquistador, op Zoover. We proberen gasten altijd te voorzien van een memorabel verblijf en een onvergetelijke ervaring op Tenerife. We hopen uw nog een keer te mogen verwelkomen in H10 Conquistador. Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team !

Fantastschvertalen

Dens marc maandag 17 november 2014

Rodolfo en Fatima waren fantastisch
WiFi was niet geweldig

Reactie
Geachte Dens Marc, wij danken u dat u nogmaals voor ons gekozen heeft om van u vakantie te genieten, en dat u de tijd genomen heeft om u ervaring te delen in Zoover. Onze oprechte verontschuldigingen in verband met her WIFI probleem hier wordt aan gewerkt om deze service te verbeteren. We hopen u snel terug te zien in ons hotel Met vriendelijke groeten van Conquistador team!

fantastische reis gehad in dit hotelvertalen

barbara bogaert donderdag 13 november 2014

Heel vriendelijk personeel, vooral Marchante en Rodolfo zijn fantastisch! Heel aangenaam verblijk, weer was iets minder, vel bewolking gehad. Toch hebben we genoten!

Gereisd Met partner in november 2014

Reactie
Beste Barbara Bogaert, Allereerst wil ik u graag bedanken voor het plaatsen van uw review en hiermee het delen van uw mooie ervaringen aangaande uw recente verblijf hier in H10 Conquistador. Ik ben voornamelijk erg trots te vernemen dat u de vriendelijkheid van ons personeel positief benoemt. Natuurlijk zullen we uw mooie woorden delen binnen ons team daar deze altijd dienen ter motivatie. We hope u te zien tijdens uw volgende vakanties. Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team !

hotel heel goedvertalen

Mariejose Breugelma... vrijdag 14 november 2014

Enkel de airco s' avons in het restaurant veel te koud en veel mensen klagen ervan , niet iedereen kan er tegen. De bar aan de receptie en aan het zwembad is heel goed en vriendelijk .

Reactie
Beste MarieJose, Bedankt voor uw geweldige recensie over H10 Conquistador en voor het aanbevelen van ons hotel aan andere reizigers. We proberen gasten altijd te voorzien van een memorabel verblijf en een onvergetelijke ervaring. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team.

Heel goedvertalen

Vaele eddy maandag 17 november 2014

Mooi verblijf kom zeker terug .de WiFi niet zo goed kan beter de bar personeel heel goed.

Reactie
Geachte Vaele wij danken u dat u nogmaals voor ons gekozen heeft om van u vakantie te genieten, en dat u de tijd genomen heeft om u ervaring te delen in Zoover. Onze oprechte verontschuldigingen in verband met her WIFI probleem hier wordt aan gewerkt om deze service te verbeteren. We hopen u snel terug te zien in ons hotel Met vriendelijke groeten van Conquistador team!

uitstekend hotel met prachtige ligging!vertalen

myrene Janssens vrijdag 14 november 2014

Voor de 21ste keer verbleven wij in Hotel Conquistador in Playa lasamericas. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam! Het team van de bar is super en serveert heerlijke drankjes! Het eten is zeer lekker en er is veel keuze. Ook de kamers zijn dik in orde en problemen worfden zo vlug mogelijk opgelost! De receptie en public relations zijn steeds bereid om te helpen. Dit hotel is een aanrader voor iedereen!

Reactie
Beste Myrene Janssens, Bedankt voor uw beoordeling op Zoover over uw mooie tijd hier met ons, H10 Conquistador. Wij zijn blij om te lezen dat u een comfortable en plezierig verblijf bij ons in het hotel heeft gehad wat mede mogelijk gemaakt werd door de diensten en voorzieningen is een aanrader, nette kamersonderhoud en persoonlijke service. We hope u te zien tijdens uw volgende vakanties. Met vriendelijke groeten van het hele H10 Conquistador team.

toujours fantastiquevertalen

Michel Roulet woensdag 5 november 2014

Personnel tres agreable et competent. Un plus pour Rodolfo, Marchante, Carlos et Marta pour leur disponibilte et leur gentillesse!
Nous reviendrons certainement.

Gereisd Met partner in oktober 2014

Reactie
Cher Michel Roulet, Un grand merci pour avoir choisi l’H10 Conquistador comme destinations de vacances. Nous sommes très contents de lire que l’équipement et le service ont atteint vos expectatives. Nous aimerions aussi vous remercier pour vos gentils mots pour décrire le personnel, qui travaillent dûr chaque jour pour donner le meilleur service, nous enverrons vos sincères remerciements à chacun d'eux Dans l’attente que vous retournez, Salutations de toute l'équipe H10 Conquistador!

fijn hotel waar ik graag nog eens terug wil komenvertalen

ten have - bruggema... zaterdag 18 oktober 2014

we hebben het als gezin hier erg naar onze zin gehad met gezellig personeel met altijd een vriendelijk woord en gezelligheid. Het eten was goed en lekker.
Gezellige avonden gehad.
Rufo Marchaute Bea.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2014

Reactie
Beste Ten Have, Ontzettend bedankt voor het plaatsen van uw vakantie bij H10 Conquistador, op Zoover. Wij zijn blij dat u heeft genoten van een aantal speciale dagen bij ons. We zijn erg blij om te weten dat u erg tevreden was met de keuze van voeding. We hope u te zien tijdens uw volgende vakanties. Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team!
1 2 3 4 5 6 7 ... 16 volgende
Hotel H10 Conquistador scoort een 9,0 uit 10, op basis van 920 beoordelingen

Waar breng jij het liefst de winter door?