6,7
Stranden

3° /

18 jan 2017

Benidorm

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Benidorm bij :

279 Accommodaties Spanje, Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar), Benidorm

Reviews van accommodaties in Benidorm

Met partner, Okt. 2016
"Steeds voor herhaling vatbaar."over Meliá Benidorm****
Francis

31-12-2016 Zeer mooi hotel, uitstekende ligging, mooie kamers allemaal aan de zonnekant voortreffelijk eten. Wat wil je nog meer.Lees verder

Met partner, Sept. 2016
"Voor herhaling vatbaar"over Port Benidorm
spiessens

30-12-2016 heel mooi en verzorgd hotel,lekker eten en ik had zicht op zee vanuit de douche en het toiletLees verder

Met partner, Nov. 2016
JM

29-12-2016 De medewerkers aan de balie waren behulpzaam, in het restaurant iets minder.De technische dienst kwam 'savonds onze TV nog repareren. de WiFi op de...Lees verder

Met partner, Nov. 2016
"Super hotel"over Port Benidorm
Wil

18-12-2016 Alles super
Enig punt van aandacht glazen badkamer als je met kinderen bent niet zo handigLees verder

Met partner, Dec. 2016
"Goed hotel"over RH Victoria****
Tompoesje

14-12-2016 I.v.m. renovatie van RH Royal hebben we dit keer RH Victoria geboekt.
Wij kwamen heel vroeg aan; de kamer was nog niet klaar en kregen een drankje...Lees verder

Ben je nieuwsgierig naar Benidorm? Als je wilt weten wat andere vakantiegangers ervan vonden, kun je op deze pagina hun beoordeling lezen. Bekijk de foto's en proef van de sfeer. De plattegrond helpt je om de exacte locatie van een accommodatie of leuke bezienswaardigheid te vinden. Misschien ben je er zelf al eens geweest en wil je jouw ervaring delen met andere vakantiegangers. Ook daarvoor ben je hier op de juiste plaats!
Benidorm scoort een 8,0 uit 10, op basis van 1148 reviews