Strand Beoordelingen Cala Finestrat

met partner, Jan. 2014
"Heel slecht"vertalen
F.Bokma
3,0

16-01-2014 In de wintermaanden is er niks te doen. (december tot en met februari) Veel restaurantjes zijn dicht..

met partner, Jan. 2013

09-01-2012 veel winkels leuk strand en lekkere tentjes

met partner, 2011
"Een heerlijke plek,!!!!!"vertalen
fam. van der Pol

18-09-2011 Was hier van 26-08 t/m 05-09 veel tekort, samen met mijn man.
Wat een zalige plek, ondanks de drukte van de vakantie vierende spanjaarden, waar je absoluut totaal geen last van hebt.
Heerlijke restaurantjes, fijn strand en een zalige zee.
Leuke markt voor de deur, we hebben ons hier geen moment verveelt, en alleen maar genoten, eigenlijk wil ik het gewoon niemand aan raden om hier naar toe te gaan, en zou ik het voor mezelf willen houden, maar doe het niet, het is hier echt genieten, wel de lusten van Benidorm, maar absoluut niet de toeristische lasten van Benidorm.

met vrienden, Juli 2011
"Guay del Paraguay!"vertalen
MaK

11-07-2011 Hawaii Bombay son 2 paraísos que a veces yo me monto en mi piso. Hawaii-Bombay son de lo que no hay...

"Hyggeligt sted"vertalen
gisle undheim

17-11-2010 Stranden ren og ryddig,gode spise steder,korte avstander til butikker og markeder.
Fredelige kvelder,vi kommer helt sikkert igjen

"Koseligt sted"vertalen
gisle undheim

17-11-2010 La cala stranden var ryddig og ren,gode spise steder og god mat.
kort vei til butikker og til markedne.Kan anbefales til andre,vikoste oss i en mnd.

"Ook oor de zomervakantie"vertalen
Berkhoff

04-02-2011 Ideaal voor kinderen, lekkere eettentjes echt een gezellig plaatje

met partner, Mrt. 2010
"Het is hier heerlijk overwinteren"vertalen
Fam. Berkhoff

24-01-2011 Wij zijn altijd de hele maand maart in La Cala en genieten er volop van.
Heerlijke restaurantjes, 3x per week markt, lekker strand, lekkere terrasjes en leuke mensen.
Als het aan ons ligt gaan wij er lekker wonen maar dat kan helaas (nog) niet.
Dit jaar willen we in oktober nog eens 2 weken.
Je zit ook zo met de bus in Benidorm waar ook nog eens een paar markten zijn.

Er is ook een speciale La Cala Finestrat hyves waar leuke foto's op staan en filmpjes.

met jonge kinderen
Fam. Wismans

09-08-2009 Super, komen hier al jaren. Nog voordat het massa toerisme voet aan de grond kreeg. Het staat nu vol met hoogbouw terwijl er toen alleen het restaurantje aan het strand en de laagbouw aan de andere kant van het strand stond. Heerlijk strandje zeker voor gezinnen met kinderen, omdat het gelijkmatig afloopt in zee en omdat er niet zo heel veel golven zijn. Het is er nu wel veel voller dan toen maar het is er toch nog heerlijk vertoeven. En het ijstentje dat bij de rotonde staat is zeker een bezoekje waard al is het alleen maar omdat de eigenaresse ons elk jaar weer herkend, en dat geeft een heel goed gevoel. En 's avonds veel te doen, markten en muziek feesten etc.

Hoeveel glazen alcohol drink je gemiddeld per dag op vakantie?