Beoordelingen Appartement Primavera Park/Primavera II***

21 augustus 2014

Primavera Park/Primavera II***
Beoordelingen Appartement Primavera Park/Primavera II***
C/Primavera 4, 03501, Benidorm

Appartement Primavera Park/Primavera II scoort een 5,4 uit 10, op basis van 27 beoordelingen
Er zijn helaas nog geen Belgische beoordelingen van bestemming Primavera Park/Primavera II*** gegeven. Je kunt wel een beoordeling over bestemming Primavera Park/Primavera II*** achterlaten.

Heb je deze accommodatie bezocht?

27 beoordelingen over Primavera Park/Primavera II***

4,3
4,7
5,9
alleenreizend, Dec. 2012
"Uitkijken voor je waardevolle spullen"vertalen
Vakantieganger
3,0
Hoeveelheid ruimte

30-12-2012 Ben er 2 keer geweest,de 1e keer was er n laptop van n medereiziger(uit Holland) gestolen door de zogenaamde schoonmaaksters.
uit ervaring van de 1e keer wist ik dat ze maandagmorgen vroeg al schone hand/baddoeken kwamen brengen (snel want zaterdag waren we aangekomen)zo ook de 2e keer ik hoorde ze bij de buren aankloppen en besloot mijn sleutel nodig voor electriciteit weg te halen en mij achter gesloten SLAAPkamer deur te verstoppen.en er werd geklopt ik antwoorde wijselijk niet waarna de kamer werd geopend en er werd geroepen OLA weer zweeg ik.En ja hoor weer kwamen ze (let wel ZE,1 op de gang uitkijk en de ander naar binnen)om zo als gezecht schone bad/handdoeken te brengen.Maar opeens ging de SLAAPkamer deur open en ze werd verrast door mijn aanwezigheid.Duidelijk een geval van even kijken of er wat te halen valt.Dus LET OP,kluis is duur en daar past je laptop niet in.
Door de schoonmaaksters is mijn waarderingscijfer laag anders zou ik n 8 hebben gegeven.

met jonge kinderen, Aug. 2011
"REGULAR Y MENOS"vertalen
JUAN
5,0

22-08-2011 Nosotros estuvimos en el mes de agosto y lo bueno es que esta muy centrico y cerca de la playa lo malo una de mierda que no lo sabe nadie y una cuesta de un par de narices

met partner, Juni 2011
"Ga hier nooit naar toe vreselijk slecht"vertalen
Familie Kicken
1,0
1,0
2,0

23-06-2011 Zeer vuil en vies appartement. Verstopte afvoeren in de badkamer onveilige electriciteit versleten matrassen met gaten Het meubilair is fel verouderd kapottte stoelen echt niet te doen. Je moet toekomen met 4 badhandoeken en 1 rol wc papier voor 14 dagen je dient zelf je eigen afval naar de container te brengen Het appartement wordt niet gepoets tijdens je verblijfZeer weinig keukengerief en het geen er is is niet bruikbaar. Geen animatie voor kinderen Je kan in dit complex gaan eten maar dit stelt ook niet veel voor zeer beperkte keuzes Is echt aan grondige renovatie toe
Dit is echt een afrader ga hier nooit naar toe

De beste prijzen en lastminutes voor Appartement Primavera Park/Primav...

met jonge kinderen, Apr. 2011
"Waar voor je geld."vertalen
Fam. Vonk
Hoeveelheid ruimte

02-05-2011 Wij zijn net terug van Primavera en voor het geld is het een goed appartement.

Goed: de ligging t.o. het park, naast Mercadona en vlakbij oud centrum, (engelssprekende) receptie 24 uur, 3 x schone handdoeken p/wk, groot balkon, zwembad met kinderbad, goed terras met stoelen.

Minder goed: je kan er apart half-of volpension bij nemen terplaatse, (heel goedkoop) maar het eten was echt koud, heel slecht dus, erg weinig keukenspullen. De bus waarmee wij waren stopte (te) ver van het appartement.

Voor het geld wat wij betaalden is het erg goed, met uitzondering van het eten, ik begrijp niet dat ze koud eten kunnen neerzetten.

met vrienden, Jan. 2011
"Voor herhaling vatbaar"vertalen
Ton,Frida,John en M...
Inrichting

01-02-2011 Door de eerdere negatieve beoordelingen gingen wij er met 4 volwassenen een beetje met gemengde gevoelens naartoe.We hebben een fijne vakantie gehad.De service was prima.Event. mankementen werden meteen verholpen.We hadden poetsspulletjes meegenomen en hebben het naar onze zin een beetje bijgewerkt (doen we in Ned. ook als we in een huisje gaan.Daarbij voor een korte vakantie ben je toch niet veel in het appartement.En zelf eten koken is niet de moeite waard,want voor 4 personen betaal je bij de chinees die er vlakbij is met drankje voorgerecht en hoofdgerecht nog geen 20 euro.Ja U leest het goed,voor 4 personen nog geen 20 euro.We gaan in April weer naar hetzelfde appartement.2 x per week schone handdoeken (8 stuks)terwijl men zei dat je die zelf mee moest nemen.Wel theedoeken meenemen.Nogmaals voor die prijs is het een geweldig appartement.

met partner
"Niet gaan"vertalen
anoniem
3,0
5,0

01-03-2010 zijn met Boosten reizen geweest, snap niet dat ze deze app. in het programma hebben, we verwachten niet veel voor de prijs die we betaald hebben, maar schoon en eenvoudig kan het toch zijn. Het was vuil en kapot op diverse plaatsen, behoorlijk serviesgoed niet aanwezig, pannen onder de maat, verder helemaal niets.
Jammer.

Familie
"Prima appartement"vertalen
van den Berg
Hoeveelheid ruimte

31-08-2008 Mooi appartement, centraal gelegen. Geen gebruik gemaakt van restaurant want giga suppermarkt naast appertement en veel eetgelegen in de buurt. De inventaris is wel minimaal, neem bijvoorbeeld een kofiezetapparaat mee, die is niet aanwezig. Met Boosten reizen geweest en was goed verzorgd. Prima prijs / kwaliteits verhouding. Zou zo weer gaan, echt een aanrader!

met partner, Aug. 2008
""Redelijk",voor weinig geld!"vertalen
Anita
Hoeveelheid ruimte

18-08-2011 We zijn met een touroperator geweest,we verwachtten niet veel voor de prijs die we betaald hebben. Appartement Primavera is erg eenvoudig.maar ligt zeer gunstig t.o.v. het centrum en supermarkt.(albert heijn is bij de 'mercadonna' vergeleken ,een buurtsuper-maar wel stukken goedkoper).Kortom voor het geld wat wij hebben betaald voor deze locatie moeten de mensen niet zeuren.

Familie, Aug. 2008
"Geweldig appartement, centraal gelegen."vertalen
Van den Berg
Hoeveelheid ruimte

31-08-2008 Prima appartement en centraal gelegen. We hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant want een giga suppermarkt zit om de hoek en leuke eetgelegenheden in de buurt. De inventaris is wel minimaal, neem bijv. een koffiezetapparaat mee die staat er niet. Met Boosten reizen geweest en is prima bevallen. De prijs / kwaliteitverhouding is geweldig en zou zo weer gaan. Aanrader!

met partner, Aug. 2008
"Spanje is spanje maar dit was minder"vertalen
marcel damen
4,0

20-08-2008 zwembad matig alles in oude staat (het viel bijna uit elkaar) appartement opgeknapt (ik weet niet wat ze gedaan hebben) receptie spreekt nederlands maar als je wat vraagt dan toch in engels geen optredens zoals beloofd in de advertentie

Het meest vriendelijk zijn de inwoners van: