Sfeer in stad
Stranden
5,7

24 feb 2017

Paramaribo

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Paramaribo bij :

121 Accommodaties Suriname, Paramaribo

Reviews van accommodaties in Paramaribo

Alleenreizend, Jan. 2017
Riet van Leeuwen

31-01-2017 Een fijne plek om te vertoeven, ook als je alleen bent. Heel veel ruimte, een mooie tuin, ruime parkeergelegenheid, gemoedelijke sfeer, gezellig...Lees verder

Met vrienden, Dec. 2016
"Aanrader!"over Guesthouse Downtown Oasis
Wendy

24-01-2017 Behulpzame medewerkers, goed onderhouden, perfecte service en heerlijk in het centrum.Lees verder

Met partner, Jan. 2017
Jeannette

24-01-2017 We zijn maar drie dagen op deze locatie geweest (helaas), maar het heeft een warme, positieve indruk op ons achter gelaten.
Heel gezellige...Lees verder

Met partner, Jan. 2017
"Zeer prettig verblijf."over Famiri***
Caroline

22-01-2017 Een gezellig guesthouse met huiselijke sfeer. De organisatie en begeleiding van tours was prima.Lees verder

Alleenreizend, Dec. 2016
"Rustig en prettig verblijf"over Coronado Apartments**
marloes

19-01-2017 het is een rustig en prettig verblijf in Coronado appartments. Dit is mijn tweede maal en ik ben weer zeer tevredenLees verder

Ben je nieuwsgierig naar Paramaribo? Als je wilt weten wat andere vakantiegangers ervan vonden, kun je op deze pagina hun beoordeling lezen. Bekijk de foto's en proef van de sfeer. De plattegrond helpt je om de exacte locatie van een accommodatie of leuke bezienswaardigheid te vinden. Misschien ben je er zelf al eens geweest en wil je jouw ervaring delen met andere vakantiegangers. Ook daarvoor ben je hier op de juiste plaats!
Paramaribo scoort een 8,1 uit 10, op basis van 420 reviews