6,5
7,3

8 dec 2016

Pwani Beach
Benieuwd naar wat er te beleven is in Pwani Beach? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Pwani Beach geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pwani Beach bij :

2 Accommodaties Tanzania en Zanzibar, Zanzibar, Pwani Beach

Reviews van accommodaties in Pwani Beach

Met jonge kinderen, Apr. 2016
"Geweldig"over Neptune Pwani Beach****
peggy bernard

02-05-2016 heel vriendelijk personeel , heel mooi strand, heel mooie kamers (zelfs de promokamer),heel lekker eten .Lees verder

Met partner, Mrt. 2016
"Een super droomvakantie"over Neptune Pwani Beach****
Daan Vink

07-04-2016 Wij verbleven in dit geweldige resort van 9 tot en met 23 maart 2016 en wij hebben dit als ongelooflijk goed ervaren. Wij hebben al deze 15 dagen geen...Lees verder

Pwani Beach scoort een 8,9 uit 10, op basis van 11 reviews