5,8
7,1

20 okt 2017

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Luže? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Luže aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

1 Accommodatie Tsjechie, Pardubický, Luže

Reviews van accommodaties in Luže

Met jonge kinderen, Juli 2017
Fam. den Hoed

06-10-2017 Wij zijn hier voor de 2e keer geweest (in 2016 voor de 1e keer). Wederom is het ons goed bevallen. Wij hadden een caravan gehuurd voor ons gezin (3...Lees verder

Met jonge kinderen, Aug. 2017
"Heerlijk vakantie gehad"over Na Venkove****
Fennelien

03-10-2017 Voor het 2e jaar op rij een ingerichte vouwwagen gehuurd. Omdat we nog keus hadden van plek, hebben we dezelfde plek als vorig jaar (nr 8) gekozen.
En...Lees verder

Luže scoort een 7,4 uit 10, op basis van 31 reviews