Beoordelingen Bed and Breakfast Villa Gineta*****

beoordelingen in taal:
met partner, Sept. 2013
"Prachtig plekje in de nabijheid van de Gouden Stad"vertalen
Kris

7-10-2013 Uitstekende bed and breakfast. Uitstekende uitvalsbasis voor verkenning van het Boheemse platteland rondom Praag en om Praag zelf te bezoeken. Nauwelijks te geloven dat de Gouden Stad op slechts twintig kilometer afstand ligt. Makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer. Filip is een uitstekende gepassioneerde gids van Tsjechië. Hij geeft tal van tips voor wandelingen, geheime plekjes, rondritten en culturele tips. Oma Janetta maak heerlijke ontbijten en is supervriendelijk. Net zoals de andere familieleden overigens; Het enthousiasme van Filip kent geen grenzen. Uitgebreide documentatie op de kamers en uitgestippelde wandelingen of dagtrips liggen klaar in een nog grotere map. Je kan gewoonweg niet verdwalen in het prachtige Boheemse platteland. Villa Gineta ligt bovendien centraal om naast Praag nog andere cultureel hoogstaande stadjes te ontdekken: Kutna Hora, Tabor, Melnik, ontelbare kastelen en burchten, wouden, stuwmeren, rivieren en het 'Tsjechische Toscane' liggen te wachten

met oudere kinderen, Sept. 2013
"Perfect!!!"vertalen
fabre nancy

23-9-2013 Pas terug van 2 weken verblijf in de schitterend gelegen B&Bf ! het was een paar dagen nat en fris en toch hebben we alleen maar warmte gevoeld ! De omgeving biedt ontelbare mogelijkheden, allemaal uitgebreid toegelicht door Philippe en Praag is zeer makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer.De dag begint altijd goed door de glimlach van mama en haar geweldig ontbijt , met taart, pannekoeken en vooral de verse eitjes !
We werden even stil van het familieverhaal en de prachtige stad Praag..daarnaast was het altijd plezant om met de andere gasten ervaringen uit te wisselen over wat zij beleefd hadden.
Dankzij Philippe, met zijn ongelooflijke energie, enthousiasme, passie, en niet te vergeten schitterende kookkunst, zijn we verliefd geworden op dit prachtige land.Wij hebben alvast voor volgend jaar terug geboekt !!!!

met partner, Sept. 2013
"Heerlijke plek om te genieten"vertalen
Pierre Groos

20-9-2013 Villa Gineta .
In 2012 reeds geweest, nu weer in 2013.
Het was weer eens een fantantisch verlof, en filip en de familie zijn gewoon fantastische mensen. Ik heb er geen woorden voor maar dit is de beste B&B.In 2014 gaan we weer terug, er valt zoveel te beleven in Boheme.
Het eten is er heel goed en de prijzen liggen nog zeer laag

met een groep, Aug. 2013
"Wow"vertalen
Sven en wendy

30-9-2013 Wij hebben in familieverband een heel mooie vakantie gehad met prachtig weer in een heel mooie setting. Wij hebben genoten van de sfeer in de B&B waar het voelt als thuis komen . Villa gineta wordt met hart en ziel uitgebaat door de flamboyante Philippe en zijn familie . Op aanraden van Philippe hebben we heel mooie uitstappen gemaakt en ter plaatse hebben we genoten van het verwarmde zwembad . Ook heeft mijn vrouw 2 heel interessante dressuur lessen gekregen van de uitstekende leraar Pavel. Wat ook heel uniek is , is het uitzicht boven de stallen vanuit één van de kamers in het family appartement. Kortom het was toptoptop

"Uitmuntende B&B"vertalen
Wim en Danielle

9-9-2013 Midden in de prachtige en stille natuur biedt Villa Gineta een onovertroffen verblijf en service, mede door het ongelofelijke engagement van Philippe en zijn team. Het onthaal is zeer hartelijk en Philippe maakt je al vlug duidelijk dat het verblijf sowieso te kort zal zijn. Dagelijks worden de gekozen uitstappen zeer uitgebreid toegelicht, mét reisroutes, al dan niet Nederlandstalige informatiebrochures, tips, bezienswaardigheden, ... Het begeleide bezoek aan Praag (op een half uurtje rijden van Villa Gineta) heeft ons een mooie indruk nagelaten van deze prachtige stad die toch wel een turbulente geschiedenis kent. Wij hebben bovendien uitstappen te paard gedaan in de bossen en over de uitgestrekte weilanden van de streek - uniek! De suite is uiterst luxueus en kraaknet. Het ontbijt is zeer uitgebreid en vers met voor elk wat wils. Het verblijf was echt top en in Tsjechië is nog zo veel te ontdekken, dat wij zeker nog terug gaan en Villa Gineta als uitvalsbasis zullen kiezen.

met vrienden, Aug. 2013
"Villa Gineta;B&B:Praag"vertalen
louis bamps

29-12-2013 De Kerstperiode is een tijd bij uitstek om even stil te staan bij de tijd en herinneringen voelbaar maken,!.Afgelopen zomer hebben wij Villa Gineta ontdekt:Wij werden ondergedompeld in een van de mooiste steden van de wereld en mochten genieten van de warme gastvrijheid en onvoorstelbaar enhtousiasme van de familie Deswarte:Als vele moslims ooit in hun leven Mekka moeten bezoeken,dan zouden wij Vlamingen een bezoek moeten brengen aan Villa Gineta,...Meer dan de moeite waard,!!!proficiat,10/10

met een groep, Aug. 2013
"Filip/Philippe de onvergetelijke!"vertalen
Tim Messagie

2-9-2013 Op en top b&b! De moeite waard zowel voor jong als oud. Een onvergetelijk ontbijt en een perfecte service. We waren met vier gekomen (met vier in bed) om te sporten , maar ook om te genieten. Een fantastisch loop en fietsparadijs. Zalig zwembad om te relaxen en dan genieten van het lekkere Tsjechische bier , na het Belgische het beste van de wereld. Niettegenstaande dat gastheer Filip een ex loper is nam hij toch de tijd om ons al lopend de mooiste plekjes in de regio te laten zien. Waarom is die man zolang vrijgezel gebleven? Geweldige ervaring!!!

"Beste B&B ooit = Whaw gevoel!"vertalen
Luc Gasthuys

30-8-2013 Amai, amai, amai, wat was me da...
Al bij de ontvangt werden we ontvangen op een Boheemse sekt... De eerste avond werd de avond om de andere gasten te leren kennen bij een boheemse maaltijd... Op zondag deden we de rondvaart op de meanders en keerden te voet terug: schitterernde ambiance op de boot en leuke wandeling terug... De volgende dag bezochten we met Filip Praag. Never seen before... Zo een rijkdom aan gebouwen en architectuur aaneengereigd door de deskundige uitleg van onze frivole gids Filip... We moeten terugkomen! Nadien een bezoek aan het kasteel van Konopiece. Wat daar allemaal te zien is moet je zeker ontdekken en daags nadien gingen we via de canyons naar burcht van Karlstein... Je moet er zeker naar de hemel verrijzen! Onze vakantie was zeker te kort maar het gaf ons terug een zicht op de rijdom van dit onbekend land. Filip en zijn team in Villa Gineta zijn super enthousiast en gastvij, bieden alle comfort en kwaliteit dat ik bekend dat dit de beste B&B ooit is! Whaw!

Aug. 2013
"Droomplek"vertalen
Peter Van Roeyen

24-8-2013 Dit is de perfecte uitvalsbasis om een heel groot deel van Tsjechië te ontdekken. De verbinding naar Praag is goed en op een dik half uurtje sta je in het hartje van Praag. Er zijn 50 routes en bezienswaardigheden uitgestippeld door Philip. Er zit voor elk wat wils tussen, groot en klein, jong en oud. Natuur en cultuur in overvloed. De kamers zijn tip top en je wordt er super ontvangen. Wij gaan zeker nog eens terug.

"Onverbetelijk goed !!!"vertalen
MARC EN SONJA

15-9-2013 Als je graag verwend ga dan naar villa Gineta. Al je wensen komen daar uit. Niets moet alles mag.
Op een half uurtje van Praag in een prachtige omgeving vind je rust, gezelligheid en word je omringd door de beste B&B uitbater ooit PHILIP.
De kamers zijn ruim en kraaknet, het ontbijt is gevarieerd en vers ( elke morgen bakt de mama een andere taart of zoetigheid ) 2 maal per week zorgt Philip voor een maaltijd , zelf koken en een Tsjechische barbecue.In de omgeving heb je talrijke lekkere en goedkope restaurantjes van typisch Tsjechisch tot iets meer culinair. Je kan er wandelen, fietsen, prachitge stadjes bezoeken, rusten in de prachige tuin met zwembad En Philip staat altijd ter beschikking om je met raad en daad bij te staan voor er een prachtige uitstap van te maken.Hij heeft een assortiment van 50 verschillende activiteiten voor jong en oud, voor actieve en passieve , voor cultuurliefhebbers of natuurliefhebbers.Wij gaan zeker terug !!!!

1 2 3 4 5 6 volgende

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?