Beoordelingen Bed and Breakfast Villa Gineta *****

9,7
9,8
Taal:
Gezelschap:

Hier komen we zeker terug !vertalen

verhulst-vandermeer... vrijdag 10 oktober 2014

zeer gastvrij onthaal.
Schitterend gelegen voor bezoek aan Praag, zeer vlot openbaar vervoer tot in het centrum van Praag, wandelingen o.a. langs de Moldau, kastelen, ....
Philip dompelt je op een enthousiaste manier onder met informatie en weetjes over uitstappen , geschiedenis en bezienswaardigheden in "zijn Tsjechië" dat elk verblijf per definitie tekort is.

Gereisd met partner in Sept. 2014

Een aanrader voor iedereen die naar Tsjechie wilvertalen

Linda en Johan woensdag 17 september 2014

Villa Gineta ligt in een rustige prachtige omgeving
een zeer hartelijke familie die je zo openlijk ontvangt je voelt je er onmiddellijk thuis
de uitstappen worden door Filip of Harry heel goed uitgelegd en je krijgt mapjes mee zodat je zeker niet verloren kan lopen.
Vorig jaar hebben we het appartement in Praag kan er niets dan positief overzeggen en toen Filip over Villa Gineta en de prachtige Boheme begon wisten we waar we het jaar nadien naar toe gingen naar Villa Gineta en we gaan er nog eens naar toe hebben nog niet alles gezien

Gereisd met oudere kinderen in Sept. 2014

Simply the bestvertalen

luc verbruggen maandag 18 augustus 2014

Al het mogelijk gedaan om een negatief puntje te vinden.
Zijn nog steeds op zoek. Enkel enkele regenbuitjes kwamen in aanmerking.
Gewoon naar toe gaan. Topklasse.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

een klein paradijs!vertalen

Nancy woensdag 6 augustus 2014

We reserveerden het appartement en werden in alle opzichten verwend! Wij zelf alsook de kinderen (14 en 16j) vonden het er fantastisch. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in 2014

Super super supervertalen

Debruyne Sandra woensdag 6 augustus 2014

Villa Gineta is een pareltje!
Super vriendelijke familie steeds paraat om te helpen.
verzorgd en lekker ontbijtbuffet. Mooie en ruime kamers.
Leuke omgeving dicht bij Praag waar het openbaar vervoer je voor een prikje naar toe brengt.
Meerwaarde is zeker het grote aantal uitstappen die Philippe je kan aanbieden zodat je zeker weet wat te doen.

Gereisd met oudere kinderen in 2014

Fantastische B&Bvertalen

Peggy woensdag 13 augustus 2014

Deze B&B is een echte aanrader! Philippe en zijn familie doen hun uiterste best om je een "op maat gemaakte" vakantie aan te bieden. Hou je van natuur en cultuur dan kom je zeker aan he trekken. De uitstappen zijn tot in de puntjes uitgewerkt en het ontbijt is zeer gevarieerd.

fantastische reis!vertalen

Nancy woensdag 30 juli 2014

Wij verbleven 10 dagen in de chalet, op een 500m van de B&B. Prachtige tuin van 5000m2 met privé zwembadje. Ook alle faciliteiten van de B&B konden we gebruiken. Filip is verliefd op Tsjechië en iedereen mag het weten! Hij kan uren vertellen over het mooie land. Er zijn 50 met veel zorg uitgestippelde uitstappen. Iedere morgen krijg je er wel ééntje op maat van je gezin, het weer,... Je komt daardoor op plaatsjes die je nooit zou vinden, ook niet met de beste reisgids! Heel lekkere restaurantjes in de buurt!
Kortom super vakantie!
Wij gaan zeker nog terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

appartement in het hartje van Praagvertalen

Ann Gevaert zondag 3 augustus 2014

Wij logeerden in het appartement in het hart van Praag.
Het appartement is heel luxueus en modern ingericht, alles is aanwezig tot in de kleinste details. Van zodra je het appartement verlaat, kom je in het hart van de oude wijk van Praag. Je kan alles vanop wandelafstand bezoeken: de Joodse wijk, de Kleine Zijde, het Burchtencomplex, de Oude en Nieuwe Wijk.
Philippe heeft ons heel goed op weg gezet en nuttige tips gegeven om de stad te verkennen. Philippe is een uitstekende gastheer, die zijn liefde voor Praag en Tsjechië met volle overgave aan ons doorgaf! De begeleide uitstap "Praag by night" was dan ook super!

Nog eens overdoenvertalen

chris_danneels vrijdag 1 augustus 2014

Proficiat aan allen in Villa Gineta voor de hartelijke ontvangst en goede zorgen, alsook de begeleiding in de uitstappen en het paardrijden. Terechte topper.

aanradervertalen

kristel zaterdag 26 juli 2014

met een bang hart vertrokken naar een onbekend land, maar volledig onterecht . De natuur is prachtig, er is een overvloed aan cultuur en geschiedenis en dit word allemaal met veel enthousiasme overgebracht door Philippe en zijn familie. De kamers zijn zeer ruim en proper, het ontbijt is met veel liefde klaargemaakt en je hebt de keuze uit een luilekker vakantie aan het zwembad, of je kan je onderdompelen in de mooiste plekjes met de prachtig uitgestippelde uitstappen van Philippe. Onvermoeibare, vriendelijke familie. Super vakantie, wij gaan zeker terug !

1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende
Bed and Breakfast Villa Gineta scoort een 9,6 uit 10, op basis van 102 beoordelingen

In welk land rij jij het liefst auto?