7,3

23 apr 2018

Chvalsiny

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Chvalsiny bij :

1 Accommodatie Tsjechie, South Bohemian (Jihočeský), Chvalsiny

Reviews van accommodaties in Chvalsiny

Met partner, Juli 2017
"Mooie camping."over Chvalsiny****
marianne

05-02-2018 we hebben er een mooie vakantie gehad. een aanrader . we gaan er dit jaar weer heen
ik zou alleen de douches zonder muntjes doen.😁Lees verder

Met partner, Aug. 2017
"Het was weer geweldig"over Chvalsiny****
Johan Verdaasdonk

19-12-2017 Alles was goed. Regelmatig worden er dingen vernieuwd.Zoals de speeltoestellen en dit jaar het electraLees verder

Ben je nieuwsgierig naar Chvalsiny? Als je wilt weten wat andere vakantiegangers ervan vonden, kun je op deze pagina hun beoordeling lezen. Bekijk de foto's en proef van de sfeer. De plattegrond helpt je om de exacte locatie van een accommodatie of leuke bezienswaardigheid te vinden. Misschien ben je er zelf al eens geweest en wil je jouw ervaring delen met andere vakantiegangers. Ook daarvoor ben je hier op de juiste plaats!
Chvalsiny scoort een 7,6 uit 10, op basis van 47 reviews