9,4
9,5
9,8

-3° /

9 dec 2016

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
9,4
Benieuwd naar wat er te beleven is in Cervena Lhota? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Cervena Lhota geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Cervena Lhota bij :

1 Accommodatie Tsjechie, Vysočina, Cervena Lhota

Reviews van accommodaties in Cervena Lhota

Met oudere kinderen, Aug. 2016
"Heerlijk veel reeën gespot."over Kratochvil***
Petra zwarts

11-08-2016 LIgt prachtig aan de rivier. Veel ongerepte natuur. IJsvogel en zwarte ooievaar gezien. Prima camping. Zeer gastvrij.Lees verder

Met een groep, Juli 2015
Willie

20-03-2016 We waren er met vrienden, we hebben het er erg goed naar onze zin gehad. We konden de tips van de eigenaar goed gebruiken. We troffen het ook met het...Lees verder

Cervena Lhota scoort een 9,4 uit 10, op basis van 48 reviews