Beoordelingen Hotel Baia Bodrum*****

22 april 2014

Baia Bodrum*****
Beoordelingen Hotel Baia Bodrum*****
Gündogan Beldesi Kizilburun Mevkii, TR-48400, Gundogan (bij Bodrum)

1 2 3 4 5 volgende

46 beoordelingen over Baia Bodrum*****

met een groep, Okt. 2013
"Absoluut geen aanrader"vertalen
Rooseleer Rita
3,0
4,0

24-10-2013 Mooie ligging en vriendelijk personeel en daarmee is alles dan ook gezegd.
Geen variatie in de maaltijden: plastische charcuterie en tijdens de lunch en het avondeten altijd gekookte kip, gekookte kip en nog eens gekookte kip in waterachtige sausen. Bovendien was het eten nooit warm.
In de bar waren sommige dranken niet meer voorradig.
Onze kamer was ruim, maar met kleerkast waar een gordijn voorhing. Het gordijn kon niet helemaal dicht en hing half van haar stok.
Ook verouderde badkamer met naast het toilet een emmer zonder deksel en waar je bovendien je gebruikte toiletpapier moest deponeren. In welk 5* hotel kom je dit nog tegen??

met partner, 2013
"Niet voor herhaling vatbaar"vertalen
Chris

30-9-2013 Pluspunten': mooie ligging,rustig , voldoende ruimte aan zwembad en op pier, vriendelijk, ruime kamer
Minpunten: verouderde badkamer,eten kan beter wat wel het geval is in voorjaar en juli en augustus alsook idem voor de dranken nu geen bacardi geen martini etc de uitleg hiervoor was einde seizoen ????, de netheid vb tafeltjes aan ligstoelen werden nooit afgekuist waren vies de vloer aan het zwembad hebben we nooit deftig zien poetsen , voor a la carte 10€pp bijbetalen vis en mexicaansrest is hetzelfde, voor de bingo moet je 5€betalen,avondanimatie stelt niets voor en in de buurt is niets waar je is naartoe kan gaan . Bodrum is heel mooi maar half uur rijden. Was een leuke vakantie maar volgende maal zeker ander hotel

"Fantastische Vakantie"vertalen
Roger&Gilberte

30-9-2013 Prachtige accomodatie en uitzicht. Alleen nogal afgelegen, 20 km. van Bodrum, echter gemakkelijk te bereiken met dolmus
Grote en nette kamer, alleen de badkamer is nogal ouderwets en niet zo proper als de kamer die dagelijks wordt schoongemaakt.
Eten is zeer afwisselend. Keuze te over van gerechten. Drank wordt aan tafel opgediend door zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Aan de bar veel keuze aan cocktails en sterke drank.
Aan het zwembad en aan het plateau aan zee zijn er voldoende ligzetels.

met vrienden, Sept. 2013
"Geen aanrader!"vertalen
Nathalie
3,0
2,0
4,0

18-10-2013 Wij verbleven in dit hotel in september 2013. Pluspunt was dat 80% hier Belgen waren. Maar... Elke Belg waarmee wij hebben gesproken kloeg enorm over het hotel. En terecht..
Het hotel op zich is niet mis met een prachtig uitzicht. Maar er waren heel wat minpunten zoals:

Geen cocktailkaart
Gevraagde cocktails werden altijd anders samengesteld
Schimmel in de badkamer
Er staat nergens aangegeven dat je aan de snackbar bv. pizza kan krijgen
Op het terras savonds hing er een slechte geur
Temperaturen van het eten ondermaats, soms maar in de 30 graden
Totaal geen variatie van eten, elke dag hetzelfde
Zwembad was ijskoud
Belegde broodjes savonds: steenhard en praktisch geen beleg
Slechte shows
Geen kussens op de ligstoelen

Wij komen hier niet meer terug. Er zijn hotels in Turkije waar je zoveel meer krijgt voor hetzelfde geld. Absoluut geen 5 sterren waard!

met vrienden, Sept. 2013
"NOOIT MEER! Niet voor herhaling vatbaar."vertalen
Selinie
2,0
1,0

24-9-2013 De eerste dag kregen we onze kamer toegewezen(comfort voor 3 Pers. met lateraal zeezicht). Toen we bij de kamer aankwamen was deze dubbel geboekt. Wij hebben namelijk een glimp kunnen opvangen van deze kamer. Er stonden wel degelijk drie bedden en alles leek proper, in orde.
Toen wij dit gingen melden aan de receptie werd ons een nieuwe kamer toegewezen, met de indruk op een 'betere kamer'.
Volgens ons dacht men, 3 jonge meisjes, wij steken hun in een standaard kamer verafgelegen. Een badkamer vol met schimmel en vuil, waar 1 van de meisjes TWEE nachten op een veldbed moest slapen! Wij zijn dan voor een derde keer gaan reclameren.De 3e kamer was in een nog slechtere staat, er hingen uitwerpselen op de muren.
Het eten was ok, niet veel keuze, maar lekker.
Het zwembad was proper en het animatie team was goed met hun activiteiten.
Wij zijn drie jonge 20'ers en gaan al van onze 5- jarige leeftijd op vakantie, altijd in 5 sterrenhotels en weten dus duidelijk wat een 'goed' hotel is.

"Zeer goed"vertalen
vanderbeken

26-9-2013 zeer goede liging veel variatie in het eten goed personeel algemeen zeer proper behalven de kammer kan beter

met jonge kinderen, 2013
"Prachtig hotel!"vertalen
Mira Kindt

4-9-2013 Super leuke vakantie in prachtig hotel. Soft animatie, lekker eten, vriendelijk personeel, mooie kamers, altijd ergens wel ligzetels beschikbaar, prachtige inkomsthal, bar, uitzicht....

"Prachtig"vertalen
mathieu Strobbe

12-9-2013 Een mooi modern hotel die prachtig gelegen ligt in de baai van Gundogan.
De maaltijden waren heel lekker en verfijnd en een meer dan ruime keuze!
In de lobby bar waren er 's avond(18u30) altijd hapjes voorzien voor tijdens het aperitief.
Soms was het wel wat wachten aan de poolbar omdat de barman er daar ook alleen voor stond.
Voor mensen die moeilijk te been zijn is dit namelijk een minder goed hotel voor hen want er zijn heel veel trappen.
Ook het Mexicaans restaurant is een aanrader om eens te doen!

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Aanrader"vertalen
Junior

9-9-2013 Mooi hotel met een prachtig uitzicht zowel vanaf de kamer als vanaf de lobby bar. Eten is lekker en gevarieerd. Personeel is vriendelijk maar ze zijn met te weinig met gevolg dat het langer wachten is aan de bars en het lang duurt vooraleer de tafels worden afgeruimd. Kamers worden prima onderhouden. Er is een goede disco in het hotel maar jammer dat één bepaald iemand van het animatieteam zichzelf verrijkt met de aanwezige jeugd naar disco's buiten het hotel te lokken. Onbegrijpelijk dat het management dit toelaat. Supervriendelijke dames van de guest relations en een dikke pluim voor animatrice Katja met de eeuwige glimlach <3

met partner, Aug. 2013
"Grote afrader"vertalen
chr
5,0

22-1-2014 Bij aankomst pas om 17h was de kamer beschikbaar, totaal geen informatie wanneer we de kamer kregen. De kamer zelf was ondermaats schoongemaakt.
Het eten was overal altijd koud, smakeloos en enorm weinig keuze. Personeel is onervaren en onvriendelijk. Aan de bar 's avonds, zelf de drankjes gaan halen want bediening is er niet, een 20 minuten aanschuiven was geen uitzondering. Aan het zwembad steeds luide muziek, een relax vakantie is niet mogelijk. Hotel maximum 3* .

1 2 3 4 5 volgende

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?