Beoordelingen Hotel Baia Bodrum*****

23 juli 2014

Baia Bodrum*****
Beoordelingen Hotel Baia Bodrum*****
Gündogan Beldesi Kizilburun Mevkii, TR-48400, Gundogan (bij Bodrum)

Hotel Baia Bodrum scoort een 8,3 uit 10, op basis van 351 beoordelingen

1 2 3 4 5 6 volgende

55 beoordelingen over Baia Bodrum*****

"Uitmuntend, prijs/ kwaliteit"vertalen
Van den bossche

13-06-2014 Wij komen hier al jaren, en telkens zijn we verrast ,proficiat aan het ganse receptieteam, alles gaat heel vlot en iedereen staat dag en nacht voor je klaar, bedankt Emre,Ali, Carla, Celal en Katrina ,je geeft ons echt het gevoel dat we hier thuiskomen.ook een pluim voor de keuken, dit jaar een grote verbetering, veel keuze en zeer lekker, elke avond andere verrassingen, ook dank voor de goede service vooral aan Fevzi in restaurant en Furtan in de bar, verder alles zeer netjes, vriendelijk en behulpzaam zoals altijd!
Een prima hotel om tot rust te komen, lekker te eten en je te laten verwennen.
Over gans de lijn een aanrader. Wij komen zeker nog terug!

"Super hotel"vertalen
KG

22-06-2014 Prachtig hotel!

Zeer propere kamers, vriendelijk personeel, uitgebreide bufetten met voldoende afwisseling (en de grootste afwisseling creëer je nog altijd zelf). Hier ben je geen nummer, maar het personeel doet alles om je een prachtvakantie te geven.

Hier niet vroeg opstaan voor een ligbed aan het zwembad. Er staan er meer dan voldoende en zelfs na het ontbijt nog keuze over.

Enorm goeie kwaliteits/prijs verhouding! Een echte aanraden

Special thanks to Katarina and Emre of the Baia Bodrum Hotel

met partner, Juni 2014
"Gewoon fantastisch, rustig en zeer mooie ligging"vertalen
De smet rosa

02-07-2014 De kamers zijn zeer netjes, iedereen is zeer behulpzaam en vriendelijk, een zeer gevarieerde keuken en zeer lekker, een ander keukenteam dan vorig jaar, een voltreffer, nieuw dit jaar kaasbuffet , zowel s'middags als 's'avonds, een grote proficiat aan het receptieteam: zeer professioneel , en direct worden al je wensen of problemen opgelost.ook de bediening zowel in de eetzaal als aan de bar is zeer klantvriendelijk de ligging in de baai is prachtig !
Komen volgend jaar zeker terug, een grote aanrader, doe zo verder !
Komen volgend jaar zeker terug, een aanrader !

"Super! Echte aanrader!"vertalen
Van geert therese

10-06-2014 Reeds voor derde maal supervakantie beleefd in dit hotel. Kan geen minpunten bedenken. Prima service en inzet van alle personeelsleden, van onderhoud tot management. Zou iedereen dit hotel durven aanraden

met een groep, Mei 2014
"Gewoon uitmuntend"vertalen
peter

08-06-2014 Hotel Baja bodrum is gewoon zalig alles er op en der aan. De animatie is super veel variatie van het eten enz dit is een vijf ster hotel maar dit moet een zes ster zijn zo goed wouw doe zo ver proficiat

"Fijne vakantie"vertalen
Kaatje schoutteet

23-05-2014 Reeds voor de derde maal genoten van het zengevoel en de vriendelijke sfeer in dit hotel
Ik kom graag terug

met partner, Mei 2014
"Ongelooflijk Goed ! Een echte Aanrader !"vertalen
suzanne.matthyssen

18-05-2014 Gaan reeds 11 maal naar hotel Baia Bodrum. Het is prachtig gelegen en heeft een ongelooflijk mooi uitzicht. Je komt er volledig tot rust. Het hotel heeft mooie ruime kamers. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Dagelijks komt een hostes je vragen of alles naar wens is, heb je een probleem dan wordt dit opgelost. Het eten was vroeger iets minder maar men heeft dit jaar een nieuwe kok en nu is het echt Super! ! Vandaar dat je jaarlijks dezelfde mensen terug ziet.

met partner, Mei 2014
"Ik kom zeker terug!!"vertalen
Sabine Dewaele

02-06-2014 Een hotel waar je naar terugkeert en het personeel u nog kan herinneren, dat doet deugd. En dat is ook het sterke punt van dit hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel, je bent gn nummer. De andere reden waarvoor ik terugkom, het uitzicht is er zo mooi, het is er heerlijk rustig, ook gn massatoerisme in de buurt. De keuken was vorig jaar idd voor verbetering vatbaar, het verschil met dit jaar was een hele leuke meevaller. Blijkbaar een nieuwe ploeg in de keuken. Het was de 2de keer dat ik hier was, en ik kijk nu al uit naar volgend jaar!

"Zeker voor herhaling vatbaar ! !"vertalen
vanhaute yvette

30-05-2014 Hotel Baia is een prachtig gelegen hotel. Had via vrienden al vernomen dat
het een super goed hotel was. Het was echt een voltreffer, zekers voor herhaling vatbaar. Mooie kamers, prachtig zwembad en vooral zeer vriendelijk
personeel. Het eten is gewoonweg SUPER, lekker en een enorme keuze.
Hotel Baia is een aanrader.

met een groep, Okt. 2013
"Absoluut geen aanrader"vertalen
Rooseleer Rita
4,0
5,0
3,0
4,0

24-10-2013 Mooie ligging en vriendelijk personeel en daarmee is alles dan ook gezegd.
Geen variatie in de maaltijden: plastische charcuterie en tijdens de lunch en het avondeten altijd gekookte kip, gekookte kip en nog eens gekookte kip in waterachtige sausen. Bovendien was het eten nooit warm.
In de bar waren sommige dranken niet meer voorradig.
Onze kamer was ruim, maar met kleerkast waar een gordijn voorhing. Het gordijn kon niet helemaal dicht en hing half van haar stok.
Ook verouderde badkamer met naast het toilet een emmer zonder deksel en waar je bovendien je gebruikte toiletpapier moest deponeren. In welk 5* hotel kom je dit nog tegen??

1 2 3 4 5 6 volgende

Hoeveel glazen alcohol drink je gemiddeld per dag op vakantie?